تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل

تعداد صفحات: 45 فرمت فایل: word کد فایل: 10097
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مخابرات
قیمت قدیم:۱۹,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۴,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل

    ماده 1

    تاسیس

    شرکت سهامی خاص فیمابین متعهدین سهام های صادره یا سهام هائی که قرار است صادر شود تشکیل یافته و تحت قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران به نحوی که در سال 1347 ( برابر با 1969 میلادی) اصلاح شده و مفاد شرایط و مواد این اساسنامه فعالیت خواهد نمود.

    ماده 2

     نام شرکت

     نام شرکت، شرکت خدمات ارتباطی ایران سل خواهد بود ( و از این پس شرکت نامیده خواهد شد).

    ماده 3

    دفتر مرکزی و شعبات

    دفتر مرکزی شرکت در تهران، ایران و محلی که توسط هیات مدیره تعیین می گردد قرار خواهد داشت. هیات مدیره در صورت لزوم می تواند نشانی شرکت در ایران را تغییر داده و دفاتر نمایندگی در داخل کشور یا خارج از جمهوری اسلامی ایران دایر نماید.

     

    ماده 4

    مدت

     شرکت برای مدت نامحدودی تاسیس شده است.

    ماده 5

    هدف و نوع فعالیت شرکت

    شرکت مقدمتاً برای ارائه خدمات زیر بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین برای ارائه خدماتی که در مقررات ناظر بر دعوت به مناقصه های بین المللی و عمومی توسط و به امضاء وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران مقرر گردیده تشکیل شده است:

    - تامین خدمات عمده و جزئی ارتباطات.

    - فروش ظرفیت تردد شبکه به کاربردهای بین المللی یا موسسات.

    - اجاره وسایل و امکانات زیر بنائی شبکه به کاربردهای بین المللی یا موسسات.

    - تامین اینترنت و اطلاعات و پایگاه دیجیتال و محصولات و خدمات مربوطه.

    - تامین سایر منابع دیگری که در زمینه خدمات ارزش افزوده هم اکنون موجود بوده و یا برای آتیه پیش بینی شده اند.

    - امور مربوط به تجارت الکترونیک و فعالیتهای تجاری شبکه های مخابراتی فوق در زمینه تلفن همراه.

    - ارائه خدمات به مشتریان از جمله و نه محدود به مدیریت روابط مشتریان و خدمات مرکزی ارتباطات.

    شرکت برای تحقق مقاصد فوق و همچنین اجرای اهداف شرکت می تواند به کلیه اقدامات مالی، بازرگانی و اقتصادی و همچنین اقدامات مفید .، لازم و ضروری در جهت تحقق بخشیدن به هدف و موضوع شرکت مبادرت ورزد.

    بنابراین شرکت می تواند بدون اعمال هیچ گونه محدودیتی به اقدامات مشروحه ذیل مبادرت ورزد:

     

    الف) ورود در توافقات و انعقاد موافقنامه در زمینه ارائه خدمات، نمایندگی، عاملیت،
    حق العمل کاری، و قبول تعهدات و هر نوع توافق دیگری که در محدوده موضوع و اهداف شرکت قرار داشته باشد، و همچنین کسب اعتبارات و وام های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و صدور و قبول و ظهر نویسی اسناد تجاری در محدوده موضوع و اهداف شرکت.

    ب) همکاری، ایجاد مشارکتها یا شرکتها یا موسسات جدید با افراد یا اشخاص حقوقی داخلی یا خارجی که هم اکنون وجود دارند یا در آینده بوجود می آیند، تحصیل و تملک جزئی یا کلی شرکتها یا موسسات داخلی یا خارجی، مشارکت در سرمایه سهمی شرکتها و موسسات مذکور، تاسیس شعبه یا دفاتر نمایندگی در ایران و در خارج از کشور.

    پ) صدور، تحصیل، فروش و ایجاد اسناد مالی و  وثیقه و اعمال سایر اقدامات قانونی ناظر بر اوراق و اسناد بهادار، اسناد تجاری، اسناد تضمینی و تضمینات قابل تبدیل بنا به تشخیص و صلاحدید هیات مدیره بشرطی که چنین اعمالی از زمره فعالیتهای واسطه گری خارج باشد.

    ت) انعقاد موافقتنامه برای کسب مجوز، امتیاز، علامت تجاری، دانش کاربردی و مهارت فنی  و همکاری فنی و سایر موافقتنامه های حقوق مالکیت معنوی و تحصیل و کسب و ثبت اینگونه حقوق.

    ث) تحصیل، اجاره، کرایه و فروش اموال منقول و غیر منقول، ساخت کارخانه  ساختمان، ورود در و انعقاد موافقتنامه های مالی استیجاری، تحصیل حقوق عینی یا مالکیتی نسبت به اموال منقول و غیر منقول از جمله و نه محدود به انعقاد قولنامه فروش، گرو، رهن و وثیقه تجاری؛ تعیین و ایجاد حق بنفع اشخاص ثالث و ثبت سند مالکیت آن. قبول وثیقه از یا انتقال به اشخاص ثالث؛ فک وثیقه و رهنی که بنفع شرکت ایجاد شده؛ ایجاد تضمین نسبت به اموال منقول و غیر منقول متعلق به شرکت منجمله ایجاد وثیقه و رهن و وثیقه های موسسات تجاری از طرف خود یا از طرف اشخاص ثالث در محدوده ای که به موجب هدف و موضوع شرکت انجام این اقدامات ضروری باشد.

    چ) ثبت حقوق مالکیت معنوی منجمله علامت و نشان تجارتی، فروش، اجاره، خرید و فروش مجدد، و اعطای امتیاز و اعطای فرعی همان امتیاز و انجام و اجرای اقدامات مربوطه.

    علاوه بر موضوعات فوق، چنانچه شرکت لازم بداند می تواند هر گونه معاملات دیگری را، بشرط آنکه در صورت لزوم تاییدات مقرر در زمینه موارد مزبور کسب شده باشند، به انجام رساند.

    ماده 6

    سرمایه شرکت

    سرمایه تعهد شده شرکت مبلغ 000،000،000،578،1 ریال است.

    سرمایه شرکت منقسم به 000، 800، 157 سهم با نام و هر سهم به ارزش اسمی 000،10 ریال است. سهام با نام شرکت به دو گروه یا به عبارتی سهام گروه الف و سهام گروه ب تقسیم گردیده است.

    ساختار تعلق سهام شرکت به شرح ذیل است:

    (الف) سهام گروه الف که 60 (شصت) درصد از کل سهام شرکت را با ارزش اسمی 000،000،800،946 ریال تشکیل می دهد.

    (ب) سهام گروه ب که 40 (چهل) درصد از کل سهام شرکت را با ارزش اسمی 000و000و200و631 ریال تشکیل می دهد.

    هویت سهامداران گروه الف ( سهامدار گروه الف) و سهامداران گروه ب (سهامدار گروه ب) بشرحی است که در اظهار نامه ثبت شرکت سهامی نزد اداره ثبت شرکتهای تهران و به موجب قوانین ایران به ثبت رسیده است.

    ماده7

    گواهینامه سهم، دفتر ثبت سهام

    1-7 تمامی گواهینامه های سهام باید متحدالشکل و چاپی و دارای ته سوش و شماره ترتیب بوده و به امضای رئیس هیات مدیره و یک مدیر که توسط هیات مدیره برای این منظور تعیین می شود رسیده و ممهور به مهر شرکت باشد. هیات مدیره می تواند گواهینامه های سهام را بنحوی منتشر نماید که معرف هر تعداد سهم از سهام شرکت باشد.

    2-7 تا زمانی که گواهینامه سهام صادر نشده باشد شرکت می تواند ظرف مدت ده روز از تاریخ تاسیس شرکت گواهینامه های موقت سهم را که معرف شماره، نوع و مبلغ پرداخت شده سهام مزبور باشد صادر نماید. هیات مدیره گواهینامه موقت سهام را بلافاصله پس از صدور به سهامداران تحویل خواهد داد. شرکت ظرف مدت یک سال از تاریخ پرداخت ارزش اسمی سهام گواهینامه سهام مزبور را صادر کرده و به سهامداران تحویل داده و گواهینامه های موقت سهام را باطل خواهد کرد.

    3-7 شرکت دفتری را برای ثبت سهام اختصاص خواهد داد که در آن نام، نشانی و تعداد سهام بانام متعلق به هر یک از سهامداران را ثبت خواهد کرد. دفتر ثبت سهام در دفتر مرکزی شرکت نگهداری خواهد شد. انتقال سهام در موقعی محقق می شود که انتقال مزبور به موجب تصمیم هیات مدیره و با رعایت مفاد ماده 8 این اساسنامه در دفتر ثبت سهام به ثبت رسیده باشد، مشروط بر آنکه تمامی موافقت ها و یا مجوزهای لازم از مقامات ایرانی تحصیل شده باشند. هر گونه تغییرات بعدی در نشانی سهامداران بایستی به شرکت اعلام شده و در دفتر ثبت سهام به ثبت برسد.

    4-7 گواهینامه موقت سهم یا گواهینامه سهم بایستی حاوی نکات ذیل باشد:

    انتقال و یا ایجاد هر گونه تعهد به هر نحو نسبت به سهام معرفی شده در این گواهینامه سهم منوط به رعایت مفاد ماده 8 اساسنامه این شرکت بوده که یک نسخه از آن همواره در طی ساعات اداری در محل دفتر مرکزی شرکت قابل بررسی است. هر گونه انتقالی که بدون رعایت مقررات مندرج در این اساسنامه صورت پذیرد در قبال سهامداران، شرکت و اشخاص ثالث فاقد اعتبار  و باطل است.

    5-7 یک سهم شرکت قابل تقسیم نمی باشد. دارندگان سهام مشترک موظفند یک نفر نماینده از میان خود را کتباً به شرکت معرفی نمایند که این نماینده از نظر شرکت حق خواهد داشت که کلیه حقوق مربوطه سهام را از جانب دارندگان سهام مشترک اعمال نماید.

    ماده8

    انتقال سهام

    الف) هر گونه نقل وانتقال  سهام فقط با رعایت مفاد این اساسنامه و با رعایت الزامات مقرر در قوانین ایران صورت خواهد پذیرفت. هر انتقال دیگری بر خلاف روال فوق باطل و بلااثر خواهد بود. هیچ سهامداری حق نخواهد داشت که بطور مستقیم یا غیر مستقیم بدون رعایت مقررات مندرج در این اساسنامه و شرکتنامه سهامداران، مبادرت به فروش، واگذاری، توثیق، انتقال نموده یا به هر نحو تغییری در حقوق مربوط به سهام داده یا پیشنهاد آن را ارائه نماید. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل, مقاله در مورد تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل, تحقیق درباره تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل, مقاله درباره تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله اساسنامه شرکت خدمات ارتباطی ایران سل
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت