تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 14027
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: اقتصاد
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری

    توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری

    از آنجا که چند سالی است در کمیته امداد امام خمینی ( ره ) افتخار خدمت رسانب به اقشار آسیب پذیر و کم در آمد در شهرستان ایذه را دارم فقر و محرومیت این خطه را با تمام وجود لمس کرده ام و به عنوان فرزند کوچک این سرزمین پاک و شهید پرور برخود لازم می دانم تا نکاتی چند پیرامون راهکارهای توسعه شهرستان ایذه تقدیر نمایم با امید به آنکه مقبول واقع شود .

    شهرستان ایذه با قرار گرفتن در سلسله جمال زاگرس و مساحتی در حدود ۳۷۰ کیلو متر مربع با داشتن خاک حاصلخیز و همچنین عبور رودخانه کارون از کنار آن فاصله کمتر از دو کیلومتر با یکی از بزرگترین حوضه های آبگیر خاورمیانه  یعنی سد کارون ۳که از بزرگترین نعماتی است که پس از انقلاب در این خطه راه اندازی شده و هم اکنون در زمینه های چون توسعه گردشگری احداث دهکده و... در کنار سد کارون ۳ گامهایی در جهت توسعه شهرستان ایذه برداشته شده اما این به تنهایی باعث برون رفت از وضعیت فعلی نمی باشد چرا که جمعیت بالای بیکار در منطقه علاوه بر نیاز به طرح های زیر بنایی نیاز به طرح های زود بازده دارد . انتقال سر شاخه ای از آب کارون به دشت تشنه ی ایذه می تواند کلید حل معمای چند ساله بیکاری در ایذه باشد و از آنجا که ایذه با گستره ی بسیار و جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ هزار نفر که بیش از ۵۰ درصد آن در روستا ساکن اند با توسعه کشورزی و مکانیزه کردن ترویج و آموزش کشاورزی می توان تا حدودی از فقر و محرومیت منطقه کاست و با طرح چش اندازهای چند ساله شاهد توسعه پایدار ایذه باشیم .

    پائین بودن سطح درآمد خانوار های روستایی و عشایری این شهرستان باعث شده که توان بهره گیری از امکانات کشاورزی و دامداری مدرن از آنها گرفته شود و باید در این زمینه با پرداخت وامهای کم بهاء برای استقلال مالی و توانایی بخشیدن به آنها گامهایی برداشته شود. ایذه از نظر موقعیت جغرافیایی و توانمندیهای بالقوه طبیعی جایگاهی ویژه دارد اما متاسفانه از این پتانسیل های خدادادی آن چنان که باید در جهت توانمندی سازی مردم منطقه از آن بهره برداری نمی شود .

    امیدوارم روزی در ایذه شاهد محرومیت زدایی از چهره این شهر باشیم

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان توسعه کشاورزی ایذه راهگشای بیکاری
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت