تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: word کد فایل: 14104
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم پزشکی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز

    اری سی پلاس  - در حلیکه بر روی تمام گروههای تأثیر می گذارد ، بیماران دارای اری سی پلاس از یک بی نظمی پیشرفته رنج می برند ، بویژه بر روی صورت و اندامهای پایین بدن .

    پدرپرال سپسیس- عفونت در طی یا پس از تولد نوزاد آغاز می شود یک بیماری اندو نریوم اوترین است و بیماران از ثخلیه رحمی رنج می برند و اغلب دلدرد با تب شدید می باشد .

    بیماری استرپیتوکرکی گروه  تهاجمی  - بیماران دارای یک تهاجم موضعی عمیقی یا بدون سیاه شدن هستند . ( همراه با میوسیسیتین افاسیلسیتین سیاه کننده موسوم به باکتری های گوشتخوار است ) بیماری  اغلب به سرعت پراکنده می شود و حتی در افراد سالم منجر به باکتریمی ها و سپتیس می گردد .

    اهمیت بالینی / بیماری شناس – T . پالیدوم یک انگل است که توسط تماس جنسی منتقل می شود در جایی که زخم عفونی عموماً بر روی غشاهای پوستی یا مخاطی آلت تناسلی  می باشد .

    T. پالیدوم آنزیم هیالورونیداز ترشع می کند ، که ماده زمینه را جدا می کند بنابراین پراکندگی عفونت را آسان می نماید . آنها دارای اندوفلاژلا هستند (فیلامانهای محوری ) که زیر غلاف خارجی ارگانیزم قرار می گیرند و تحرک را بوجود می آورند .

    سیفلیس – T. پالیدوم در محل عفونت اولیه تکثیر می شود و از طریق نمک در خون پراکنده می شود . درست دو تا ده هفته یک زخم سخت (شانکر) تشکیل می شود . و تا ده هفته بعد زخمهای ثانوی ظاهر می گردد . این زخم ها شامل یک لکه ماکولرپاپولار است که ابتدا به روی کف دستها و پاها دیده می شود در ناحیه آنرژنتیال ، گودی بازوها و دهان ظاهر می گردد .

    زخم های اولیه و ثانوی دارای ارگانیزم های آ. پالیدوم زیاد هستند و بسیار عفونی می باشند ، ولی خود به خود خوب می شوند زخم های ثانویه ممکن است همراه با ناراحتی هایی از قبیل هپاتیتس سفلیسی رننریتسی نفریتیس یا کوریورتینسیتس باشد . در تقریباً چهل درصد از افراد مبتلا ، پیشرفت بیماری تا یک مرحله تغییرات در سیستم عصبی در زخم های قلبی عروق و یا توسعه زخم های گرانولوماتوس (گوماها) در جگر ، پوست و استخوان ها می باشد . سیفلیس کونژنیتال – یک زن حامله یا سیفلیس می تواند آ. پلادیدم را از طریق جفت به جنین پس از ده تا پانزده هفته اول حاملگی منتقل کند . عفونت می‌تواند باعث مرگ و از بین رفتن خود به خود جنبن شود یا بصورت مرده بدنیا آید . بیمارانی که زنده می مانند علائم سیفلس کونژنیتال را توسعه می دهند که شامل یک سری اختلالات ساختاری و سیستم عصبی مرکزی است .

    در مان – پنی سلینی  هنوز دارویی مناسب است . اریترومایسین تا تتراسایکلین می تواند برای بیماران از سفلیس بستگی به عملیات جنسی بی فطر دارد . درمان یک زن با آنتی بیوتیکهای مناسب از طریق حاملگی مانع از سفلیس کونژنیتال می شود . T. پالیدم نمی تواند در لکه گرم   رنگ شده دیده شود . یک بررسی نمونه بالینی می تواند اسپیروکتها را نشان دهد . T پالیدوم به صورت invitro کشت نشده است . بررسی های سرولوژیک شامل ازمایشات آنتی ژن از نوع RPR/BDRL ، و آزمایشات    می باشد 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان استرپتوکوکوس پیوژنز
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت