تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: word کد فایل: 15511
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم تربیتی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟

    تربیت باغبانی وجود انسان است. شکوفایی و رشد هماهنگ و متعالی شکوفه های زندگی در گروی وجود باغبانان دلسوز و تواناست. آنچه باغبان انجام می دهد هموار نمودن زمینه های جوانه زدن دان و نهال و تجلی استعدادهای نهفته است. در واقع تربیت چیزی جز از قوه به فعل رسانیدن استعدادها و اوانمندی های بالقوه انسان نیست.

    تربیت اسلامی

    اخلاق و تربیت اسلامی، با ویژگی و بعد متعالی خود و به موجب برتری که بر دیگر مکاتب اخلاقی دارد، تضمین کننده سعادت انسانها در همه عصرها و ره توشه همه ره پویان راه کمال است و فراگیری علمی و تخلق عملی به آن، یکی از فرایض اولیه در کنار شرایع و عقاید به شمار می آید. از این رو در نظام فرهنگی اسلامی ما ضرورت است به شیوه علمی و منطقی در چارچوب بر نامه های آموزشی و تربیتی به طور جدی به فرزندان ارائه گردد و در شکل گیری اخلاقی و تربیتی این نسل، که سازنده تاریخ آینده جامعه اسلامی است، جدیت و اهتمام شود و عملاً مورد عنایت و توجه قرار گیرد. هدف از تربیت اسلامی، ساختن انسانی است متعادل، انسانی به دور از افراط و تفریط انسانی با فضیلت و همانگونه که علمای اخلاق بیان می دارندهر آنچه که در واحد اعتدال باشد، فضیلت است .

    اصول تربیت فرزندان

    تربیت باید هدفمند و با برنامه باشد و در پیمودن مسیر تربیت توجه به اصول آن نیز امری اجتناب ناپذیر است. از جمله آن اصول:

    1.     آماده کردن یک محیط امن و مورد علاقه فرزندان:

    فراهم کرد محیطی امن برای فرزندان موجب آرامش بیشتر شما در زمینه تربیت فرزندتان می شود. کودکان نیازمند یک محیط جذاب هستند که فرصت های لازم را برای جست و جو، کشف، تجربه و رشد مهارتهای آنها فراهم آورد. خانه ای که پر از اشیاء جالب توجه می باشد، کنجکاوی کودک، رشد زبان و توانایی های هوشی او را تحریک خواهد کرد به عنوان مثال اتاق خواب فرزند خود را به طور ساده و زیبا با رنگ های شاد و روشن و جالب توجه بیارایید. اشیاء گران بها و پرارزش در دسترس کودک نگذارید،

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟

    فهرست:

    ندارد.
     

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان تربیت چیست؟
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت