تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 15553
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: سایر موضوعات
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه

    قانون برای پاکیزگی آشپزخانه 

     

    اگر می خواهید آشپزخانه ای تمیز و بدون میکروب و باکتری داشته باشید این قوانین را رعایت کنید .
    از آنجایی که مراحل آشپزی می تواند شلوغی و کثیفی زیادی به همراه داشته باشد بنابراین تمامی سطوح آشپزخانه و لوازم آشپزی به شستشو و پاک سازی نیاز دارند تا همیشه تمیز و بدون چربی بمانند . پاکسازی و شستشوی سطوح حتی بیشتر از تمیزی دیگر قسمت های خانه اهمیت دارند .

    ◄قوانین جدید  

     

    باکتری های بیماری زا اغلب در گوشت های قرمز و سفید خام یافت می شوند و همین باکتری ها در سال های گذشته موجب برخی مشکلات و بیماری های جدی شده اند :
    1. همیشه دست های خود را بشویید . همیشه قبل از آماده سازی غذا و دست زدن به چیزهای آلوده دستان خود را با آب گرم و صابون برای چند دقیقه ای خوب بشویید، این کار را پس از دست زدن به انواع گوشت قرمز و سفید هم انجام دهید .
    2. همیشه تخته ی گوشت و سبزی، ظروف و لوازم پخت و پز و پیشخوان آشپزخانه را پس از پخت غذا با‌ آب گرم و مایع ظرفشویی بشویید .
    3 .به طور مرتب سعی کنید حوله و دستمال های آشپزخانه، اسفنج و اسکاج ظرفشویی را در ماشین لباس شویی بیاندازید و بشویید . بعلاوه اسفنج و اسکاج را می توان در طبقه ی بالای ماشین ظرف شویی هم شست .
    4.گوشت خام قرمز، گوشت مرغ و ماهی را جدا از هم دیگر و بعلاوه جدا از دیگر مواد خوراکی به هنگام خرید و یا به هنگام ذخیره سازی در فریزر قرار دهید .
    5 .هیچ وقت غذاهای پخته را داخل ظرف نشسته ای که قبلاً گوشت خام یا ماهی در آن قرار داده بودید نگذارید .
    6. همیشه غذاهای آماده و نیمه آماده و یا باقی مانده ی غذاها را که می خواهید مصرف کنید حداکثر تا دو ساعت پس از خرید یا پخت در فریزر قرار دهید .
    7 . یخ مواد غذایی یخ زده را در زیر آب سرد شیر آب کنید و یا برای مدتی در یخچال قرار دهید و آن ها را برای آب شدن روی پیشخوان آشپزخانه نگذارید .
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان 7 قانون برای پاکیزگی آشپزخانه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت