تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 15633
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی

    کتاب و کتاب خوانی

    من یار مهربانم  دانا وخوش بیانم

    گویم سخن فراوان با آنکه بی زبانم

    پندت دهم فراوان من یار پند دانم

    من دوستی هنر مند با سود و بی زیانم

    ازمن مباش غافل  من یار مهربانم

    بله کتاب ، کتاب آن دوست بی زبان که سخنان فراوانی را می تواند برای ما باز گوکند و یار همیشگی ما در تمام اوقات شبانه روز در مراحل مختلف زندگی باشد دوستی که اگر ما ازاو غافل نگردیم ودرست از او نگهداری کنیم تحت هیچ شرایطی هرگز مارا تنها نخواهد گذاشت کتاب خوب و مفید می تواند  بهترین دوست راه گشا و همیشه همراه برای هر انسانی باشد . کاش بشود فرهنگ کتاب و کتابخوانی را بیشتردر شهرمان ترویج دهیم ، از کودکی بچه هایمان را با کتاب دوست نگه داریم. وبرای این کار با صدای بلند برایشان قصه خوانی کنیم ، هر ماه مقداری هزینه برای خرید کتاب اختصاص دهیم . به نظر شما ، ما در سال  چقدر هزینه زندگی را متحمل می شویم ؟ هر کس با شغلی که داشته باشد میانگین در آمدش را  اگر ماهی دویست هزار تومان در نظر بگیریم نمی تواند هر ما ه حداقل 2500 و حد اکثر 5000 تومان را برای خریدن کتاب اختصاص دهد ؟ به نظر من که می شود اگر برنامه ریزی دقیقی روی خرج و مخارج روزانه مان داشته باشیم .

     

     

     کتاب خواندن و مطالعه فکرو ذهن کودک را پرورش خواهد داد وبه شکو فایی خواهد رساند .و قتی کودک با کتاب انس و الفت بگیرد دیگرجزء لاینفک زندگی اش خواهد شد و تا مرز نوجوانی و جوانی و  الا آخر ... اما ، یک نکته قابل ذکر آن است که ما پدر و مادران می توانیم الگوی خوبی برای فرزندان باشیم اگر فرهنگ کتاب و کتابخوانی را داشته باشیم و حتی المقدور در هر خانه ای کتابخانه ی کوچکی بنا گردانیم که به مرور زمان تبدیل به کتابخانه ی بزرگی خواهد شد ومهمتر از این تمام موضوعات آن کتابها به فکرو اندیشه ما لینک خواهد شد ، مغز انسان هر چه بیشتر اطلاعات به آن منتقل کنیم هی بیشتر وبیشتر برای خودش جا باز می کند و فعال می شود گنجایش آن بیشتر و بیشتر می گردد .اما اگر راکد نگه داریم همین طور روز به روز  کوچک وکوچکتر خواهد شد .

     

     

      به قول یکی از صاحب اندیشان ، ( مغز انسان  چمدان نیست که تا  ظرفیت آن تکمیل و پر شد درش را ببندیم و قفل کنیم .) پس بیایید به همان اندازه که به تغذیه جسم بچه هایمان توجه می کنیم وحساسیت به خرج می دهیم برای تغذیه روح و فکر واندیشه آنها هم سر مایه گذاری و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم . 

    چرا در شهر ما یک کتابخانه ی قابل توجهی وجود ندارد ؟  با توجه به سیستم آموزشی جدید که الآن در مدارس رواج یافته دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی هر ماه برای هر درس باید تحقیق انجام دهند ،یک کتابخانه غنی می تواند منبع خیلی خوبی برای دانش آموزان و دانشجویان باشد ، واین خود یکی از کمبود های جامعه ما به شمار می رود .

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان کتاب و کتاب خوانی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت