تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: word کد فایل: 16062
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی برق
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات

    تعریف و شناسایی شغل:

    مهندس مخابرات به کسی گفته می شود که کارش برقراری ارتباط سالم و ارسال پیام به صورت مکالمه و مکاتبه با سیستم های انتقال باشد. این ارسال دارای رشته های تخصصی است که هر کدام می تواند یک گرایش برای مهندس مخابرات باشد.

    وظایف و مسئولیت های شغل:

    برقرار کردن ارتباط شهری (داخلی)، بین شهری (شهر با شهر) و بین المللی، بررسی شبکه های موجود و طرح جدید شبکه مخابراتی، شناخت سیستم های جدید مخابراتی، بررسی انواع لوازم و سفارش آنها، برطرف نمودن عیب ها و نصب و طراحی سیستم های نصب و طراحی سیستم هایی که در آینده نصب می گردد از جمله وظایف این شغل است.

    خصوصیات جسمانی و توانایی ذهنی لازم

    این شغل بیشتر به ذهنی باز و محاسبه گر و بهره هوشی بالا، ذوق، سلیقه و علاقه فرد احتیاج دارد و از نظر جسمانی به نیروی بدنی قوی در قسمت های فنی و تعمیرات و نصب نیازمند است.

    مدارک تحصیلی و دوره های آموزش ضروری

    داشتن مدرک تحصیل لیسانس و بالاتر در زمینه های برق، الکترونیک، فیزیک و کامپیوتر و گذراندن دوره های آموزشی ضرورت مخابرات.

     

    مدت دوره آموزش، محل آن و هزینه های احتمالی

    فرد پس از اخذ دیپلم متوسطه رشته ریاضی و فیزیک، از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه می شود و پس از گذراندن 4 سال دوره لیسانس و دوره های کوتاه مدت دیگر در دانشگاه هایی که این رشته را دارند تحصیل می کند. دانشجویان دانشگاه ها با سپردن تعهد خدمت، می تو انند از تحصیل رایگان بهره مند شوند.

    شرایط محیط کار، محل احتمالی استخدام و وسایل کار

    محیط کار به دو بخش تقسیم می شود. بخش طراحی و بررسی امکانات که کار به صورت گروهی انجام می شود، و به محیطی ساکت و سالم و همراه با تفاهم، نزدیک بودن به کتابخانه، کم بودن تعداد افراد اتاق ها، نور کافی و شرایط بهداشتی نیازمند است. بخش فنی، که با دستگاه های مخابراتی سروکار دارند و احتیاج چندانی به سکوت نیست. وسایل کار مهندس مخابرات در قسمت طراحی لوازم التحریر و نقشه های تخصصی و در قسمت فنی وسایل مربوط به تعمیر و نصب دستگاه ها است. محل احتمالی استخدام، وزارت پست و تلگراف و تلفن است.

    حقوق و مزایا و شرایط ارتقای شغل

    شاغلینی که به طور رسمی استخدام می شوند حقوق و مزایای آنان برابر جداول مصوبه سازمان امور استخدامی است.

    روابط انسانی حاکم بر محیط کار

    روابط انسانی حاکم بر محیط کار بر اساس حمایت شغلی و در جهت رفع گرفتاری های پرسنل مشغول به کار و با صمیمیت و همکاری متکی است.

    آینده نگری درباره شغل

    به علت پیشرفت ارتباطات در جهان این شغل در آینده هر چه بیشتر مورد نیاز خواهد بود.

    محل کسب اطلاعات بیشتر درباره شغل

    از اداره کارگزینی و آموزش شرکت مخابرات ایران، اداره امور استخدامی کشور، وزارت پست و تلگراف و تلفن می توان اطلاعات بیشتری به دست آورد

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با مهندس مخابرات
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت