تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن

تعداد صفحات: 1 فرمت فایل: word کد فایل: 16644
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تاریخ
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن

    در تاریخ روزهایی هستند که جزء تاریخ ایران شده اند. 22 بهمن و سقوط 2500 سال شاهنشاهی قطعاً از بزرگترین روزهایی است که هیچ گاه از حافظه ی تاریخ ایران محو نخواهد شد.

    *******************

    آنها که وقایع تاریخی را در ظرف زمانی خود بررسی نمی کنند، به خود و تاریخ ظلم می نمایند. طبعاً کسانی هستند که از روند مسائل بعد از انقلاب دل خوشی ندارند.کسانی هستند که معتقدند انقلاب از مسیر خود خارج شده است. و دهها مسئله ی دیگر. اما هیچکدام از اینها نمی توانند واقعه ی تاریخی 22 بهمن را با شرایط امروز بررسی کنند.

    *******************

    فراموش نکنیم واقعه ی پیروزی انقلاب و سقوط شاه، در 22 بهمن ماه بزرگترین افتخار مردم ایران بود. واقعاً در آن دوران جنگ سرد باور نکردنی بود. اگر کسی امروز بدلایل مشکلات، اصل آن حرکت تاریخی را نفی کند، به تاریخ ایران و نسل آن دوران توهین کرده است.

    ******************

    هیچ فکر کرده اید که روشنفکرترین نویسندگان، شاعران، هنرمندان، سینماگران و اهالی تئاتر که حتی بعدها از مخالفان نامدار جمهوری اسلامی شدند، شعری، اثری در عظمت کار بزرگ امام یا مردم در آن ایام دادند. این نشانه ی آن است که همه ی کسانی که آن تاریخ را درک کرده اند، نمی توانسته اند در برابر بزرگی کار مردم و امام و پیروزی انقلاب ساکت باشند.

                         **********************

    این روز بزرگ ملی و تاریخی مبارک باشد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان 22 بهمن
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت