تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder)

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: word کد فایل: 16675
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder)

    پشت گرد (round shoulder)

     برآمدگی در پشت جلوه خوبی ندارد گر چه ممکن است این عارضه به کایفوز یا همان گوژپشتی بیانجامد . بد نشستن هنگام مطالعه و یا خیاطی و کارهای دستی و پایین انداختن سر برای مدت طولانی ، سر به زیر بودن به معنای جلو پا را نگاه کردن هنگام پیاده روی ،وانتقال وزن سر و گردن به جلو و خارج از مرکز ثقل بدن : در جای خود باعث کشیدگی عضلات راست کننده گردن می شود . افسردگی و عدم تحرک و ثابت ماندن در وضعیت های غلط ازجمله عوامل کمک کننده به این عارضه هستند .

        دختران خجالتی در دوران بلوغ بعلت عدم آگاهی ازرشد سریع و بروز صفات ثانویه جنسی ،در هنگام رشد ،سعی در پوشاندن برجستگی سینه هایشان، از دیگران دارند بنابر این بازوان را بطرف جلو چرخانده و سینه ها را بین دو بازو پنهان می کنند این کار باعث می شود عضلات سینه ای آنها کوتاه شده و عضلات کتف آنها در ناحیه پشت کشیده شوند و پس از چندی بدن این عادت غلط را حفظ کرده و به صورت یک عادت بد حفظ می کنند . در این هنگام با توضیح مسئله و اینکه همه این مسائل طبیعی است نگرانی آنان را بر طرف کرده سپس به انجام حرکات ورزشی مناسب ترغیبشان می کنیم.

      درمان : کشش عضلات سینه ای و تقویت عضلات پشتی

    تمرینات بالا برای درمان پشت گرد مناسب است .

     در صورتی که در انجام آنها مشکلی دارید در قسمت نظرات یا با ایمیل سوالات خود را مطرح  کنید.

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder)

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder), مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder), تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder), مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder), تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder), مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder), تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder), مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder) ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان پشت گرد (round shoulder)
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت