تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 17856
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تاریخ
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان

    شهید محمد رمضانى

    روحانیت: برادران، روحانیت را پاسدارى کنید که شاخ و برگ امام بزرگوار هستند که به قول رهبر عزیز، آن بت‏شکن زمان، آن شیر جماران که مى‏فرماید: کشور اسلام بدون روحانیت مثل کشور بدون طبیب است . من از خدا مى‏خواهم که روزى صدبار کشته شوم ولى خارى به کف پاى روحانیت نرود على الخصوص آقاى خامنه‏اى .

    شهادت: من شهادت را مانند عسل شیرین حس مى‏کنم

    شهید حسین جهانگیریان

    شهید کوى دوست: به نام خداوند بزرگ و بلند مرتبه‏اى که کسانى را که او را بطلبند، او را مى‏یابند . و زمانى که او را یافتند، او را مى‏شناسند . زمانى که او را شناختند، عاشق او مى‏شوند . و کسانى که عاشق او شوند، او نیز در رحمت‏به آنها عشق مى‏ورزد . و کسى را که به او عشق ورزد، شهید کوى خود خواهد کرد .

    سپاسگزارى از حق به خاطر رفتن به جبهه: سراپاى وجودم را غرق شادى و سپاس از خداوند متعال - که امکانات رفتن به جبهه حق علیه باطل را براى من فراهم نموده - مى‏بینم .

    وحدت: وحدت را از دست ندهید و به ریسمان الهى چنگ بزنید و متفرق نشوید که وحدت شما، امت‏بیدار دل و تمام مسلمین جهان است که پشت استکبار جهانى به سرکردگى آمریکا را به لرزه مى‏اندازد .

    شهید حسین آهن

    در راه دفاع از اسلام: این را هم بدانید که تا آخرین قطره خونمان از اسلام دفاع خواهیم کرد . و اگر هزار بار هم شهید شویم، باز هم دست از هدف و مکتب و اماممان بر نخواهیم داشت .

    استغفار و دعا: اى برادران حزب الله، استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان براى تسکین دردهاست .

    شهید محمد صادق طبسى

    ولایت فقیه و روحانیت: و اما سخنى چند با امت‏حزب الله و همیشه در صحنه ایران: قدر امام بزرگوارمان را بدانید و فقط صحبتهاى امام را پلاکارد نکنید و به دیوار نچسبانید بلکه سعى کنید (آنها را) مو به مو اجرا کنید و پیرو ولایت فقیه و روحانیت همیشه در خط امام باشید .

    شهید محسن خوشگفتار

    مناجات: خدایا، پروردگارا، معبودا، با زبانى که از بسیارى گناه بسته است، تو را مى‏خوانم . و با دلى که از خطاکارى در ورطه هلاک افتاده تو را مى‏جویم، خدایا، با دلى که هراسان است از خشم تو و امیدوار است‏به کرم تو، مى‏خوانمت . چون به گناهان خود مى‏نگرم، برخود مى‏لرزم . و چون به احسان تو مى‏نگرم، طمع مى‏ورزم . اگر بر من ببخشایى، رواست که بهترین بخشندگانى، و اگر عذابم دهى در حقم ستم نکردى .

    شهید حسن حاج غفارى

    مناجات: خدایا، شهادت در راه خودت را نصیب من گردان که شیرین‏ترین مرگها است . به نام او که همه چیزم اوست . به نام او که زندگیم در جهت اوست . به نام او که زنده به اویم . و به نام او که از اویم . به نام او که به اویم . زنده بودنم به خاطر اوست . بودنم از اوست . رفتنم از اوست . یادم اوست، جانم اوست، معشوقم اوست، معبودم اوست، مقصودم اوست، مرادم اوست، احساسش مى‏کنم با ذره ذره وجودم . با تمام سلولهایم احساسش مى‏کنم اما بیانش نتوانم کرد . اى همه چیزم، به یادت هستم . به یادم باش که بى‏تو هیچ و پوچ خواهم بود .

    شهید محمد حسن براتیان

    وحدت کلمه و رهبرى: پیامم به تمام ملت اسلامى این است که دست در دست هم داده و با وحدت کلمه به رهبرى امام خمینى تا برپا کردن حکومت عدل على (ع) در سراسر جهان از پا ننشینند و به مبارزه خود ادامه دهند .

    شهید مهدى دانش

    شهادت: به آنهایى که ما را متهم به داشتن بیمارى مرگ‏پرستى مى‏کنند، بگویید ما مرگ پرست نیستیم . ما عاشقیم، عاشق الله، عاشق حسین و عاشق شهادت، شهادت مرگ نیست، مردن نیست، زندگى جاویدان است . آرزوى من شهادت است . و آروزى همه ما شهادت است . (بخشى از وصیت نامه شهید) .

    مهدى در جایى از موضوع انشاء خویش تحت عنوان «شهید کیست و شهادت چیست‏» که آن را در سال سوم دبیرستان نگاشته گوید: «شهادت شربتى است‏بس گوارا که شهید مى‏نوشد و به لقاء الله مى‏پیوندد . شهادت یکى از بهترین راهها براى رسیدن به لقاء الله است . شهادت، انتخابى است‏بس نیکو، شهادت، راه حفظ انقلابهاست، انقلابهایى که با خون هزاران شهید آبیارى شده‏اند و به پیروزى رسیده‏اند . و این شهید است که با انتخاب شهادت در راه خدا، خونى تازه در شریانهاى ملت مى‏ریزد .

    شهید مجید رمضان حاجى‏لویى

    نیاز انقلاب به خون: انقلابى که ما کرده‏ایم، همچون نهال تازه‏اى بود که به آبیارى مدام احتیاج دارد تا رشد کند . و نهال انقلاب ما هم به خون جوانان احتیاج دارد تا بتواند ریشه در کشورهاى ابرقدرت بدواند تا کاخهاى سر به فلک کشیده آنها را بر سر خودشان سرنگون کند و احکام اسلام را حاکم و اجرا گرداند .

    شهید معراج محمدى

    دانشگاه جبهه: جبهه کلاس شهادت است . جبهه دانشگاه انسان سازى است . و هر کس در این دانشگاه قبول شود، شهید است و پیش خدا مى‏رود . 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان , مقاله در مورد تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان , تحقیق درباره تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان , مقاله درباره تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله خاطراتى سبز از یاد شهیدان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت