تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 17875
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: زیست شناسی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان

    دستگاه تنفس در انسان

     

    همه فعالیتهای حیاتی مانند حرکت، رشد و تولید مثل احتیاج به انرژی دارند. در جریان تنفس سلولی انرژی نهفته در مواد غذایی در اثر "اکسیداسیون" آزاد شده و به مصرف اعمال حیاتی و نیز گرم کردن بدن می‎رسد.
    در بدن انسان و اکثر جانوران مهره‎دار، دستگاهی به نام دستگاه تنفس وجود دارد، که اکسیژن را از هوا دریافت می‎دارد و آن را به خون می‎دهد تا خون آن را به همه سلولهای بدن می‎رساند.

     

      ساختمان دستگاه تنفس :

    دستگاه تنفس انسان شامل مجاری تنفس و ششها می‎باشد.  

     

      مجاری تنفسی :

    مجاری تنفسی از حفرات بینی، حلق، حنجره ، نای و نایژکها تشکیل می‎شود.  

     

      ساختمان شش ها :

    ششها در قفسه سینه قرار دارند . آنها دارای دو کیسه اسفنجی هستند که در موقع باز شدن قفسه سینه از هوا پر می‎شوند و در موقع بسته شدن قفسه سینه تقریباً‌ خالی می‎شوند.

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان دستگاه تنفس در انسان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت