تحقیق مقاله رایگان زانو درد

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 17891
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان زانو درد

    ورزش و تندرستی

    ورزشی

    زانو درد  

      افراد کم تحرک ،مثل کارمندان که همواره پشت میز اداری می نشینند در ساعات کار از این مفصل و عضلات درگیر با آن استفاده نمی کنند بعد از آن هم حتما" به استراحت می پردازند . خلاصه اینکه زانوان و عضلات مربوطه به مرور ضعیف و ضعیف تر شده تا آنجا که زمانی که به آنها احتیاج داریم از انجام فعالیت مطلوب باز می مانند و یا آسیب های شایع در زانو بوجود میآید . تحقیقات جدید پزشکی نشان می دهد که زانودرد هیچ گاه به تنهایی رخ نمی دهد و با یک بیماری در دیگر اندام های بدن همراه است.

     

      کارهایی که نیازمند خم شدن یا زانو زدن زیاد یا انجام فعالیت های خاص باشند، خطر ابتلا به زانو درد را بیشتر می کنند. 
    به گزارش پایگاه خبری اینتر ساینس، تحقیقات دانشمندان نشان می دهد افرادی که دچار بیماری زانو درد می شوند معمولاً با دردی در یکی دیگر از نقاط بدن همچون گردن، کمر، آرنج، قوزک پا و یا دست نیز مواجه هستند.    

    چند توصیه برای پیشگیری از زانو درد

     

        هیچگاه برای مدت طولانی در یک وضعیت ثابت نایستید، هر چند دقیقه یکبار وزن خود را از یک پا به پای دیگر منتقل کنید.  

      زمانیکه مجبور هستید، کار را سرپایی انجام دهید و یا در یک مکان بمدت طولانی بایستید، مثل ایستادن در صف، آشپزخانه، ضمن اطوکردن و… پای خود را روی یک پله و یا چهارپایه کوتاه قراردهید به طوریکه یک زانو خم شده، روی چهارپایه قرار گیرد و پس از ده دقیقه پای دیگر را بر روی چهارپایه قرار دهید.

      هنگامیکه مجبورید بایستید ولی کاری انجام ندهید مانند سربازان در صبحگاه، ابتدا روی یک پا بایستید (وزن خود را روی یک پا بیاندازید) و پای مقابل را، پای حمایت‌کننده قرار دهید و پس از چند دقیقه پا را عوض کنید. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان زانو درد

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان زانو درد , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان زانو درد , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان زانو درد , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان زانو درد , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان زانو درد , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان زانو درد , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان زانو درد , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان زانو درد ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان زانو درد
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت