تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 17938
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: گردشگری و توریسم
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا

    شگفتی های هفت گانه روسیه

    هفت شگفتی در جهان وجود دارد، این را همه ی ما می دانیم، اما چندی پیش یک شبکه ی تلوزیونی روسی نظرسنجی جالبی را انجام داد. و آن این بود که هفت شگفتی کشور روسیه را مشخص کنید. به گزارش بانکی دات آی آر، این نظرسنجی به تدریج به روزنامه ها، مجلات، پایگاههای رادیویی و دیگر شبکه های تلوزیونی نیز کشیده شد. شهروندان روسی ، به این ترتیب 7 شگفتی توریست ساز کشورشان را مشخص کردند :

     

    1- دریاچه ی بایکال
    این دریاچه، عمیق ترین دریاچه ی جهان است، که در شرق سیبری واقع شده است. با زلال ترین آب دریاچه ای روی زمین، این دریاچه 1500متر عمق دارد.

    2- دره ی آب افشان ها

    صدها آب فشان که بخار و آب از آن خارج می شود در این منطقه که نام آن کامچاتکا است قرار گرفته اند. این محل در آثار میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

    3- اثر تاریخی مادر میهن

    این مجسمه عظیم و یادبود گرانبها به یاد کشته شدگان جنگ جهانی دوم ساخته شده است.این مجسمه با 85 متر ارتفاع دو برابر مجسمه آزادی در امریکا بوده و در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بلندترین مجسمه تاریخی ثبت شده است، این زن نماد کشور روسیه است.

     

    4- کاخ پیترهوف
    این کاخ توسط پیتر اول در اوایل قرن 17میلادی در نزدیکی سنت پترزبورگ ساخته شده است. این بنا بیشترین آمار جذب توریست در روسیه را دارد.

     

    - کلیسای جامع سنت باسیل
    در مورد این اثر هیچ نظری نمی توان داد، عکسها خود گویای انتخاب به عنوان شگفتی هستند.

    6- قطب های جمهوری کومی

    هیچ کس از تاریخ دقیق ساخت یا آفریده شدن این بناهای عجیب اطلاعی در دست ندارد. البته دانشمندان معتقدند تنها دست توانای خداوند می تواند چنین اثری را بر جای گذارد. بلندترین این صخره ها 42متر ارتفاع دارد و دانشمندان می گویند قدمت آنها به 200میلیون سال پیش باز می گردد.

    7- کوههای البروس

     

    بلندترین نقطه ی روسیه این کوهها هستند، حتی برخی معتقدند بلندترین نقطه ی اروپا نیز کوههای البروس است.
    بسیاری از توریست ها برای اسکی و اسنوبرد هرساله به این کوهها می آیند. ارتفاع کوه البروس 5600 متر برآورد شده است.

     قلعه آگوستوسبرگ (اقامتگاه مجلل اسقف اعظم کولون) و کلبه شکاری فالکن لاست از اولین نمونه‌های معماری روکوکو در آلمان قرن هجدهم به شمار می‌رود .

     

    آلمان
    قلعه آگوستوسبرگ و فالکن لاست در بروهل
    Castles of Augustusburg and Falkenlust at Brühl

    تاریخ ثبت : 1984

    قلعه آگوستوسبرگ (اقامتگاه مجلل اسقف اعظم کولون) و کلبه شکاری فالکن لاست (یک عمارت کوچک روستایی) که در یک باغ باصفا بنا شده‌اند، جزء اولین نمونه‌های معماری روکوکو(Rococo) در آلمان قرن هجدهم به شمار می‌رود .

    کاخها و پارکهای پوتسدام و برلین

    مجموعه کاخ‌ها و پارک‌های پوتسدام به همراه 500 هکتار پارک و 150 بنای ساخته شده، تمامیتی هنری را می‌سازند که سرشت چند فرهنگی آن بر منحصر به فرد بودنش صحه می‌گذارد.

     

    آلمان
    کاخ‌ها و پارک‌های پوتسدام و برلین
    Palaces and Parks of Potsdam and Berlin

     

    N52 24 E13 2
    تاریخ ثبت:1990
    تاریخ گسترش: 1992، 1999

    مجموعه کاخ‌ها و پارک‌های پوتسدام به همراه 500 هکتار پارک و 150 بنای ساخته شده بین سال‌های 1730 و 1916، تمامیتی هنری و فوق‌العاده را می‌سازند که سرشت چند فرهنگی آن بر منحصر به فرد بودنش صحه می‌گذارد. این مجموعه تا منطقه برلین- زلندروف گسترش یافته، به همراه کاخ‌ها و پارک‌هایی که در امتداد سواحل هاول و دریاچه گلیئِنیک پیش رفته‌‌اند. ولتر نیز مدتی در کاخ سان- سوسی اقامت گزید که بین سال‌های 1745 و 1757 به دستور فردریک دوم ساخته شد

    شهر هانزی لوبک

    لوبک، پایتخت قدیمی اتحادیه هانز و محل سکونت ملکه هانز، در قرن هفتم میلادی ساخته شد و تا قرن شانزدهم میلادی مرکز تجارت در تمام اروپای شمالی بود

     

    آلمان
    شهر هانزی لوبک
    Hanseatic City of Lübeck

     

    N53 52 00 E10 41 30
    تاریخ ثبت: 1987

    لوبک، پایتخت قدیمی اتحادیه هانز و محل سکونت ملکه هانز، در قرن هفتم میلادی ساخته شد و تا قرن شانزدهم میلادی مرکز تجارت در تمام اروپای شمالی بود. این شهر امروزه نیز مرکز تجارت دریائی، به ویژه با کشورهای شمالی به شمار می‌رود. با وجود آسیب‌های جدی که در طول جنگ جهانی دوم به این شهر وارد شد اما ساختار شهر لوبک به همراه بناهای مسکونی اشرافی قرن پانزدهمی و شانزدهمی، بناهای عمومی (به ویژه بندر معروفی که با آجر هالستنتوری مستحکم سازی شده)، کلیساها و انیارهای زیرزمینی‌اش هم‌چنان حفظ شد .

     جاذبه های سفر به قاره اروپا ( جاذبه های توریستی آلبانی )

     

     

     

     بوترینت

    منطقه بوترینت از دوران ما قبل تاریخی محوطه‌ای مسکونی بوده است؛ ابتدا یک مستعمره یونانی، بعد شهری رومی و سپس یک اسقف‌نشین

     

    آلبانی
    بوترینت
    Butrint

     

    N39 45 04 E20 01 34
    تاریخ ثبت: 1992
    گسترش محوطه ثبتی: 1999

    منطقه بوترینت از دوران ما قبل تاریخی محوطه‌ای مسکونی بوده است؛ ابتدا یک مستعمره یونانی، بعد شهری رومی و سپس یک اسقف‌نشین. پس از یک دوره شکوفایی حاصل از عصر طلایی بیزانس و نیز مدت زمانی کوتاه اشغال شهر توسط ونیزی‌ها، این شهر در اواخر قرون وسطی به خاطر تشکیل باتلاق‌هایی در اطراف آن از سکنه خالی شد. شهر باستانی کنونی محوطه‌ای حافظت شده است که در آن ویرانه‌هایی نمایانگر دوره‌های مختلف تکامل شهر به چشم می‌خورند

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا, مقاله در مورد تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا, تحقیق درباره تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا, مقاله درباره تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله جاذبه های گردشگری اروپا
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت