تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟

تعداد صفحات: 1 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 17966
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: جغرافیا و برنامه ریزی شهری
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟

    زندگی یک جانشینی:

     

    کوچ نشینان به تدریج در کنار آب های دائمی ساکن شدند اما هزاران سال طول کشید تا دریافتند که چگونه با یک جانشینی به زندگی خود ادامه دهند.
    زیرا می دانستند که با ساخت خانه های دائمی به وسیله سنگ و چوب و گل می توانند خود و دام هایشان را از گرما و سرما حفظ کنند . همه چنین یک جانشینان می دانستند با ذخیره کردن علوفه می توانند در تمام طول سال دام ها را تغذیه کنند.

      کشاورزی یک جانشینان :

     

    چیزی که بیش از همه زندگی یک جانشینی را رونق بخشید. شروع کشاورزی بود. اکنون او می توانست با کار و کوشش، طبیعت دست نخورده را به خدمت بگیرد.
    از آن جا که محصولات کشاورزی احتیاج به مراقبت دارد، انسان ها خانه های خود را در کنار مزرعه ها ساختند با به وجود آمدن مزرعه و خانه ها، در کنار یک دیگر به تدریج روستاها به وجود آمدند. کار سنگین کشاورزی و مراقبت شبانه روزی از مزرعه ها و مقابله با حمله حیوانات وحشی . فقط با همیاری تمام روستانشینان ممکن بود، به همین دلیل آن ها خانه های خود را نزدیک یکدیگر می ساختند.  

      جامعه ی روستایی:

    روستانشینان برای آن که بتوانند در کنار یکدیگر زندگی می کنند، داناترین و با تجربه ترین فرد را به عنوان رئیس انتخاب می کردند. رئیس معمولاً شخص سالخورده ای بود که ریش سفید نامیده می شد. ریش سفید روستاییان را در کارهای کشاورزی و دفاع از روستا رهبری و هدایت می کرد. وظیفه اصلی او داوری میان مردم بود.  

      زندگی روستایی گسترش می یابد:

     

    رفته رفته روستاها وسعت بیشتری یافتند و کوچ نشینان با سکونت در کنار رودخانه ها به روستایی و کشاورز تبدیل شوند.
    از آن جا که در کشاورزی دقت در زمان تغییر فصل ها و استفاده ی مناسب از امکانات طبیعی اهمیت بسیار داشت. کم کم توجه انسان ها به محیط اطرافشان بیشتر شد و انسان ها توجه به تغییرفصل ها و موقعیت ستارگان موفق شد تقویم را اختراع کند.
    یکی از مهم ترین اختراعات انسان در روزگاران قدیم اختراع چرخ با استفاده از چوب و فلزات بود.
    انسان ها با استفاده از فلز و آتش، اسلحه مورد نیاز و وسایل کشاورزی را ساختند. انسان ها در روستا آموختند که چگونه با گل کوزه بسیارند یا از فلزات برای ساختن اشیای گوناگون استفاده کنند .
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟ , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟ , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟ , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟ , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟ , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟ , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟ , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان روستا چگونه به وجود آمد؟
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت