تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی

تعداد صفحات: 1 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18095
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: بهداشت
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی

    همواره قبل، در طول و بعد از تهیه یا خوردن غذا، در صورت رفتن به توالت، دست هاس خود را با آب تمیز و صابون، یا خاکستر بشویید و با حوله، یا پارچه تمیز خشک کنید.

    روی کلیه زخم ها را برای پیشگیری از آلودگی در طول تهیه و مصرف غذا بپوشانید.

    از آب سالم بهداشتی مانند آب لوله کشی، چشمه ها و چاه های حفاظت شده استفاده کنید و اگر از سلامت آب اطمینان ندارید، قبل از مصرف آن را بجوشانید. در طول جمع آوری و ذخیره آب، مخزن آن را تمیز و بدور از هرگونه آلودگی نگهدارید. مخازن آب در منزل بر اثر فرو بردن ظروف یا دست کثیف در آن ها، آلوده می شوند. زمانی که افراد آب آلوده بنوشند، به بیماری های مختلف دچار خواهند شد.

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان رعایت بهداشت فردی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت