تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18101
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: زندگینامه مشاهیر و بزرگان
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف

    سامی یوسف

    سامی یوسف، آهنگساز و خواننده راک است.

     

    زندگی

    سامی یوسف در ژانویه سال ۱۹۸۰ (میلادی) در یک خانواده آذربایجانی در شهر تهران متولد شد. سه ساله بود که به همراه خانواده‌اش به بریتانیا رفت. در ۱۸ سالگی برای تحصیل وارد فرهنگستان سلطنتی موسیقی در لندن شد.

    آلبوم‌ های موسیقی

    در سال ۲۰۰۳ (میلادی) اولین آلبومش را با عنوان «المعلم» (به انگلیسی: (Al-Muallim)) عرضه کرد.

    این آلبوم راک در همان سال به صدر جدول فروش آلبوم‌ها در اروپا و امریکا رسید و پس از آن در کشورهای عربی هم استقبال فراوانی از آن شد.

    سامی یوسف دومین آلبوم خود را در سال ۲۰۰۵ (میلادی) با نام «امت من» (به انگلیسی: My Ummah) منتشر کرد. ترانه «صلوات» (به انگلیسی: Supplication) از همین آلبوم برای فیلم «بادبادک باز» به کارگردانی مارک فورستر انتخاب و قرار بر این شد که سامی یوسف ترانه جدیدی را هم برای تیتراژ پایانی این فیلم آماده کند.

    آلبوم سوم سامی یوسف آخر سال (۲۰۰۷ (میلادی)) روانه بازار شد.

    عده‌ای موفقیت سامی یوسف را در قبال چهره او و یا کلیپ‌هایی که از آهنگ‌هایش ساخته می‌شود، می‌دانند اما بی شک مضامین اجتماعی، آرمان‌گرایانه و اعتراضی ترانه‌ها و آهنگ‌هایش هم در این موفقیت، بخصوص در موسیقی جهان اسلامی، بی‌تأثیر نیست.

    سامی یوسف به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، فارسی و عربی تصنیف‌های مذهبی خوانده‌است. جدید ترین آهنگ او «مادر» نام دارد که در آن با زبان فارسی سلیس این آهنگ را اجرا نموده است.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان سامی یوسف
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت