تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18183
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: بهداشت
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا

    کیفیت آب در استخر های شنا از نظر سلامت آب و مشخصات ظاهری آن یکی از مهمترین عوامل در ایجاد نشاط و شادابی در شناگر و تبدیل فضای استخر به مکانی مفرح و شادی بخش برای استفاده کنندگان می باشد.

     

    از این رو روش ها و سیستم های پالایش و گندزدایی آب در استخر های شنا جهت دسترسی به کیفیت مطلوب آب در درجه اول اهمیت قرار می گیرد. همچنین طراحی درست سیستم چرخش آب از سایر عوامل به شمار می رود.

     

    استفاده از ازن ، یکی از بهترین روش ها جهت افزایش سطح کیفی آب در استخر های شنا بشمار می رود.

    ازن شکل سه اتمی مولکول اکسیژن است (O3) . این مولکول بسیار ناپایدار می باشد و پس از مدت بسیار کوتاهی تبدیل به اکسیژن می شود.

     

    این مهم به آن معنا است که اکسیژن باقیمانده پس از تلاشی ازن که پس از تزریق و انجام فرایند حذف میکروارگانیسم ها باقی می ماند تبدیل به اکسیژن شده و در نتیجه باعث افزایش میزان اکسیژن محلول در آب می شود.

     

     

    از طرف دیگر ازن باعث شفافیت مضاعف و حذف هر گونه بو در آب استخر خواهد شد. در نتیجه شناگر در فضایی مفرح و نشاط آور به شنا خواهد پرداخت

     

    مزایای استفاده از ازن در استخر های شنا

    ایجاد شفافیت مضاعف در آب

    حذف بوی بد آب در استخر

    عدم ایجاد حساسیت برای چشم و پوست شناگر

    کاهش ترکیبات ارگانیک آب

    عدم ایجاد خورگی در تاسیسات استخر و سازه های فلزی اطراف آن

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان سیستم های پیشرفته تصفیه و گند زدایی آب در استخر های شنا
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت