تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18231
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود

    اگر شما ورزش نمی کنید و درانجام آن تردید دارید، به خاطر این موضوع که نگران هستید بعد از رهایی ورزش عضلات شما به چربی تبدیل می شوند، اشتباه بزرگی می کنید.

    عضلات هیچ گاه به چربی تبدیل نمی شوند. وقتی شما ورزش می کنید، ماهیچه ها یتان حجیم تر و قوی تر می شوند زیرا ورزش باعث می شود واحدهای سازنده پروتئین بنام اسیدهای آمینه در ماهیچه ها جمع شوند.

    در طی فعالیت روزانه، اسیدهای آمینه از ماهیچه ها وارد جریان خون شده و بعد از مدتی مجدداً وارد عضله می شوند. ورزش مهمترین عامل، برگشت مجدد اسیدهای آمینه به عضله است.

    زمانیکه شما ورزش کردن را رها می کنید، اسید آمینه کمتری به سمت ماهیچه بر می گردد و در نتیجه عضلات کوچک می شوند و اسید آمینه هایی که نتوانند وارد عضله شوند توسط کبد از جریان خون برداشته می شوند.

    زمانی که ذخیره پروتئینی بدن شما تکمیل می شود و راهی برای ذخیره کردن پروتئین اضافی وجود ندارد، کبد پروتئین اضافی را به چربی تبدیل می کند یا آنها را صرف تولید انرژی می کند. به همین دلیل با توقف ورزش، چاق می شوید. در این موقع شما متناسب با وضعیت بدنی خود بایستی غذای کمتری مصرف کنید تا دچار چاقی نشوید. در هنگام ورزش نیاز شما به مواد غذایی بخصوص غذاهای پروتئین دار مثل انواع گوشت، تخم مرغ، لبنیات و حبوبات افزایش می یابد تا عضله سازی به شکل مناسب انجام شود.

    دوباره می گوییم که با توقف ورزش هیچگاه عضله به چربی تبدیل نمی شود.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود, مقاله در مورد تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود, تحقیق درباره تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود, مقاله درباره تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله عضله به چربی تبدیل نمی شود
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت