تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18309
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: زندگینامه مشاهیر و بزرگان
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا

     

    عارف عارف کیا در ۲۹ مرداد ۱۳۱۹ (۱۰ اگوست ۱۹۴۱) در تهران چشم به دنیا گشود، او در زمان خود یکی از اولین خوانندگان پاپ بود. آشنایی عارف با دنیای خوانندگی و موسیقی از آنجا بود که مادرش آذری بود و در زمان کودکی با گوش دادن به رادیو باکو به این هنر علاقه مند شد. رادیو باکو علاوه بر آهنگهای آذری و غربی گاهی اوقات اوپراهای معروف اروپایی را هم پخش میکردند.
     
    در سالهای ۱۹۶۰ در حالیکه بیشتر آهنگها به صورت تصنیف بودند، عارف در آن زمان با ادغام کردن آهنگهای غربی با غرلهای رومنتیک (عاشقی) شیوه ای جدید از خوانندگی به ایران عرضه کرد. این سبک جدید آهنگهای عارف در بین جوانان کاملا مشهور بود، از اینجا بود که مراحل پیشرفت او شروع شد، تنها با سنی ۲۱ شروع به خوانندگی در تلویزیون ملی ایران کرد.
     
    در اولین حضور عارف در تلویزیون با دختری ایرانی- آشوری آشنا شد که باهم قطعه های زیادی از موسیقی را اجرا کردند که می توان «هفت آسمون» را نام برد. عارف بعدها با خوانندگانی همچون پوران، هاید، دلکش، الهه، و رامش قطعاتی از موسیقی را برگزار کرد. از قشنگترین آهنگهایی که عارف با هایده برگزار کردند می توان به «وقتی تو هستی، آسمون پر از نوره ...»اشاره کرد.
     
    از معروفترین کارهای کارف می توان به «دریای نور» اشاره کرد که هنوز بین ایرانیان مشهور میباشد.همچنین یکی از معروف ترین خوانندگان برای فیلمها میباشد، از این فیلمهای می توان به فیلم سطان قلبها (با کارگردانی مرحوم محمدعلی فردین) را نام برد. عارف همچین در ۶ فیلم هم بازی کرده است.

     

    در نیمه سال ۱۹۷۰ بود که از طرف مجله جوانان عارف و گوگوش را به عنوان برترین خوانندگاه پاپ برگزیدند، همچنین در همان سال بود که از طرف مجله زن روز عارف را مرد سال در بین آنهمه سیاستمدار، شاعر، خواننده و ... انتخاب کردند.

     

    عارف جوایز زیادی را دریافت کردی که در سال ۱۹۷۴ به علت خواندن آهنگی در بین بازیهای آسیای از طرف شاه بزرگترین مدال را دریافت کرد.این کنسرت عارف در برابر ۱۰۰،۰۰۰ نفر ایرانی و دیگر مقامات عالی رتبه ای خارجی برگزار شد. این کنسرت همانند اولین کنسرت خارجی عارف در شهر نیویورک بود که در جشن دویستمین سال استقلال آمریکا برگزار شده بود.

     

    عارف در سال ۱۹۷۹ (اوایل انقلاب ایران) همراه با خانواده ایران را ترک کرد، ابتدا او برای ۳ سال در لندن اقامت گزید و بعد از آن به لوس انجلس رفت (که آلان در انجا زندگی می کند). عارف دارای ۳ دختر و یک پسر میباشد که در اروپا و امریکا زندگی می کنند. او یکی از اعضای فعال تیم فوتبال ستارگان مبیاشد و از دیگر اعضای فعال این تیم فوتبال اندی، ستار، داوود بهبودی و کامبیر قربانی (پسر گوگوش) میباشند.

     

    در سالهای اخیر عارف یکی از اعضای فعال در گروههای سنتی، کلاسیک، و پاپ میباشد. عارف در سال ۱۹۹۶ با همکاری همسرش شرکتی به نام Rfaye باز کردند که بیشتر آلبومهای عارف و دیگر خوانندگان مشهوری همچون هایده، مازیار آنجا تکثیر می شوند.

     

     

    عارف تا به حال ۵۰۰ آواز خوانده که از مشهورترین آلبوم های او می توان ماه و پلنگ، روزگار غربیست نازنین،آینه در آینه را نام برد.
     
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان عارف عارف کیا
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت