تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18324
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: زندگینامه مشاهیر و بزرگان
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی

    فاطمه راکعی در سال ۱۳۳۳ در زنجان متولد شد. تا پایان دوره ابتدایی را در زادگاهش سپری کرد و بعد از آن در تهران به ادامه تحصیل پرداخت. او دارای لیسانس مترجمی زبان و فوق لیسانس و دکترای زبان‌شناسی است.

    از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به معاونت پژوهشی دانشگاه الزهرا و رئیس گروه‌های ادبیات انگلیسی دانشگاه الزهرا و معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده الهیات و ادبیات دانشگاه الزهرا، معاونت پژوهشی دانشگاه الزهرا، نماینده مجلس ششم و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، رئیس کمیته امور زنان و امور خانواده و رئیس فراکسیون زنان جبهه مشارکت ایران اسلامی مدیرعامل انجمن شاعران ایران و رئیس هیئت مدیره دفتر شعرجوان، عضو هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی، عضو هیئت امنای سینمای کشور فارابی، عضو هیئت امنای پژوهشگاه فرهنگی، اجتماعی وزارت فرهنگ و آموزش عالی اشاره کرد.

    آثار

    سفر سوختن

    آواز گل سنگ

    مادرانه‌ها

    درباره شعر

    منطق در زبان‌شناسی

    آوا و معنا در شعر نیما

     

    تألیف ها و ترجمه ها:
     
         
    1- درباره شعر ترجمه کتاب sound and sense تالیف لارنس پرین1373 و 1376 چاپ دوم انتشارات اطلاعات 
     
          
    2-  منطق زبانشناسی ترجمه کتاب آماده چاپ Logic in lingaistics تالیف آلوود و دیگران
     
          
    3-   آماده چاپ کتاب لفظ و معنا در شعر نیما
     
      مقاله ها:
      
    1-  مقاله کلاسیک نظریه برنامه نویسی زبانی ترجمه مقاله the of language planning تالیف و الترتالی       
    2-  مقاله بازخوانی یک شعر از نیما یوشیج با رویکردی هر منوتیک . مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران . دوره 40 . زمستان 1378       
    3- نقد مجموعه شعر معاصر تاجیکیان ( پیمان ) 
           
    مقالات فرهنگی و دیدگاههای . اجتماعی و سیاسی وی در جراید معتبر کشور به چاپ رسیده یا در سمینارها و کنگره های مختلف در داخل و خارج از کشور ارائه شده است . فهرست کامل مقالات و آثار پژوهشی وی در تذکره خلوت انس آمده است .وی همچنین مسئولیت و دبیری و عضویت در هیئت های علمی ده ها کنگره ادبی . فرهنگی و اجتماعی در سطح کشور و بین المللی را عهده دار بوده است .
     
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان فاطمه راکعی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت