تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی

تعداد صفحات: 13 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18421
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی

    اگر شما نیز صاحب یک کافی نت یا گیم نت هستید ، چطور به حسابرسی و کنترل سیستمهای شبکه خود می پردازید ؟ از آنجا که ، نرم افزار های مدیریت کافی نت مختلفی در بازار وجود دارند . لذا بر آن شدیم تا ضمن بررسی تمامی نرم افزارهای موجود در بازار ( نرم افزارهای فارسی و نرم افزارهای انگلیسی) . برترین آن را برگزینیم و با تغییرات در آن ، نسخه ای کامل را جهت استفاده سایرین آماده نماییم.

    متاسفانه نرم افزار های فارسی موجود در بازار در این زمینه دارای پایین ترین امکانات و بیشترین مشکلات بودند . که از جمله آنها می توان به امکانات مختصر نرم افزار ، عدم سازگاری با سیسم عامل های مختلف از جمله ویندوز XP ، و همچنین مقدار بالای استفاده اینگونه از نرم افزارها از CPU و Ram سیستم می بود .

    اما در بین نرم افزارهای انگلیسی ، وضعیت بسیار بهتر بود و با بررسی تمامی نرم افزارهای مشهور در این ضمینه ، تصمیم بر آنگرفتیم تا بهترین نرم افزار انگلیسی ، مدیریت کافی نت و گیم نت را تهیه کرده و با تغییرات در آن نسخه ای مخصوص ایرانیان و فارسی زبانان عزیز تهیه نماییم ضمن آنکه توانستیم قابلیتهایی را نیز به برنامه بیافزاییم .

    جهت مشاهده ادامه مطلب بر روی More کلیک کنید

    از امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

     

    اشغال کمترین حافظه از Ram : این نرم افزار با تمام قابلتهای زیادی که دارد در هنگام استفاده تنها ۳ مگابایت از حافظه رم سیستم ، اشغال خواهد شد !
    محیط کاملا فارسی : یکی از قابلیتهایی که گروه نرم افزاری شاهوار به این برنامه اضافه نموده است ، زبان فارسی می باشد . و از آنجا که تمامی پیغامها و پنجره ها وکلیه گزینه های نرم افزار به فارسی ترجمه شده است ، کار کردن با این نرم افزار را از آن چه هست بسیار راحت تر و دلچسب تر می کند و حتی کاربران آماتور نیز به راحتی قادرند تا از این نرم افزار استفاده کنند .

    محیط چند زبانه : اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که علاقه ای به نرم افزارهای فارسی شده ندارید ، و تمایل دارید تا نرم افزار را به زبان انگلیسی مشاهده کنید . این مژده را به شما می دهیم که علاوه بر اینکه قادرید از زبان فارسی یا انگلیسی (به سلیقه خود ) در نرم افزار استفاده کنید ، قادرید نرم افزار را به دیگر زبانهای زنده دنیا از قبیل : آلمانی ، اسپانیایی ، پرتغالی و ترکی نیز مشاهده و از ان استفاده کنید .

    مدیریت خاموش و روشن کردن سیستم های شبکه : شما می توانید از سیستم سرور خود ، دیگر کامپیوترهای شبکه (کلاینت ها ) را خاموش ، Log off ، Restart نمایید و برای اولین بار در این نرم افزار قادرید سیستم های شبکه را از سیستم اصلی (سرور) روشن نیز نمایید ! بنابراین هیچگاه نیازی ندارید تا برای روشن نمودن یا خاموش کردن سیستمهای شبکه به تک تک سیستم ها سر بزنید و آنها را ، روشن یا خاموش کنید . ضمنا ، کاربران سیستمهای دیگر (کلاینتها ) به هیچ عنوان قادر به Shutdown یا Restart کردن سیستمهای خود نیستند !!! و خاموش کردن سیستم تنها توسط مدیریت کافی نت قادر به انجام گیری است .

    گذاشتن محدودیت برای سیستم های شبکه (کلاینتها) : شما با استفاده از این برنامه به راحتی ، می توانید با ایجاد محدودیتهای مختلف در سیستمهای مختلف ، دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف ویندوز محدود نمایید . به طور مثال قادرید : گزینه های Run یا Search را از منوی Start ویندوز حذف نمایید . یا درایوهای انتخابی خود را مخفی کنید که در این صورت کاربران تحت هیچ عنوان قادر به مشاهده محتویات ان درایو نیستند !

    همچنین قادرید تا گزینه های مختلف موجود در کنترل پنل را جهت دسترسی کاربران محدود نمایید .

    و یا به کاربران امکان تعویض Wallpaper ویندوز و یا Screen Saver ویندوز را ندهید .

    و یا نرم افزار خاصی را انتخاب کنید و به کاربران امکان استفاده از آن را ندهید !

    و یا گزینه های مختلف موجود در Internet Explorer را جهت دسترسی محدود نمایید ( از قبیل مشاهده History) و یا جلوگیری از تغییر در تنظیمات IE

    و صدها قابلیت دیگر جهت محدودیت سیستم ها که شما را از خرابکاریهای احتمالی سیستمهای شبکه محافظت می نماید

    و یا مثلا فردی که در یک محل کافی نت گیم نت (به صورت ترکیبی دارد ) می تواند برای سیستم خاصی مثلا نرم افزار Internet explorer و Yahoo messenger را غیر فعال کند تا فرد فقط با آن سیستم به خصوص بتواند از قابلیت گیم نت استفاده کند و اجازه نداشته باشد به اینترنت وصل شود و یا برعکس .

    مانیتورینگ سیستم های شبکه : با استفاده از این قابلیت قادرید تا صفحه نمایش سیستمهای مختلف شبکه را مشاهده نمایید .

    کنترل از راه دور یک سیستم : با استفاده از این قابلیت قادرید تا ماوس و کیبورد یک سیتم را به انتخاب خود در دست بگیرید و از سیستم اصلی (سرور) به کنترل آن بپردازید . منظور اینکه شما با استفاده از ماوس و کیبورد سیستم سرور خود قادرید تا یکی از سیستمهای شبکه را مدیریت کنید و به اصطلاح با آن سیستم کار کنید ! (کنترل از راه دور یک سیستم ) در این صورت شما می توانید به صورت لحظه به لحظه نتیجه کار خود را در سیستم سرور مشاهده کنید . انگار شما در پشت یک سیستم دیگر نشسته اید و با آن مشغول به کار هستید !

    امکان ارسال پیغام به کاربران شبکه : با استفاده از این قابلیت قادرید تا یک پیغام فارسی و یا انگلیسی را به تمامی کاربران شبکه و یا کاربر به خصوصی ارسال نمایید و به او نکته ای را متذکر شوید و یا اینکه موضوعی را به اطلاع او برسانید .

    امکان ارسال یه آدرس اینترنتی به کاربران شبکه : با استفاده از این قابلیت قادرید تا آدرس یک سایت اینترنتی را برای یک کاربر یا تمامی کاربران شبکه ارسال نمایید . (فرض کنید کاربری از شما آدرس سایت شاهوار دات نت را می خواهد شما به جای اینکه این آدرس را بر روی کاغذ یادداشت کنید و به او بدهید و او آن آدرس را تایپ نماید تا به سایت شاهوار دات نت وارد شود ، کافی است در برنامه آدرس www.shahvar.net را بدهید و آن را برای سیستم مورد نظر ارسال کنید ، در همان لحظه یک پنجره اینترنت اکسپولر برای سیستم مقابل باز شده و او را به سایت شاهوار دات نت خواهد برد !

    ضمن آنکه از این قابلیت می توانید برای تبلیغات در کافی نت استفاده کنید و یک صفحه اینترنتی به خصوص (مثلا سایت اختصاصی خود) را به همه کاربران موجود درکافی نت یا گیم نت خود معرفی کنید .

    مشاهده لحظه به لحظه مدت زمان استفاده شده و هزینه استفاده از یک سیستم در کلاینت ها : هر کاربر قادر است تا در سیستم خود گزارش لحظه به لحظه ای را از مدت زمان استفاده شده ، هزینه ای که می بایست پرداخت کند و مدت زمان باقی مانده خود (در صورتی که به صورت مدت دار از سیستم استفاده کند) را مشاهده کند .

    قیمتهای جداگانه برای کافی نت و گیم نت : شما در نرم افزار می توانید قیمت های متفاوتی را برای استفاده هر فرد از کافی نت یا گیم نت در ازای هر ساعت استفاده ، تعریف کنید .

    گرد کردن اتوماتیک قیمتها : با تعریف مبلغی در قسمت قیمتهای نرم افزار ، قادرید تا خروجی قیمتها را به صورت گرد شده مشاهده نمایید (و البته کاربران شبکه نیز به صورت گرد شده مشاهده نمایند ) مثلا به جای نمایش ۸۴۷ تومان ، عدد ۸۵۰ را نمایش دهد و هر ۵۰ تومان به ۵۰ تومان قیمت را گردو نمایش دهد . اللته شما قادرید برای گرد کردن مبلغ هر عددی را قرار دهید ، مثلا مبلغ به صورت ۱۰۰ تومان ، ۱۰۰ تومان گرد شود که در این صورت شما مبلغ را به صورت ۱۰۰ تومان - ۲۰۰ تومان - ۳۰۰ تومان و …. در هنگام کار کرد هر سیستم خواهید دید .

    ارسال و دریافت فایل : شما قادرید تا با استفاده از این نرم افزار ، از سیستم های شبکه فایلی را در کامپیوتر سرور کپی نمایید و یا از سیستم سرور به سیستمهای دیگر فایلی را ارسال نمایید .

    البته این کار از طریق خود نرم افزار انجام می پذیرد و دیگر نیازی به Share کردن فولدرهای مختلف در شبکه نیست و فقط کافی است با استفاده از این نرم افزار اقدام به ارسال و دریافت فایل نمایید .

    کنترل صدا : همچنین شما قادرید تا کنترل صدای هر سیستم از شبکه را به صورت جداگانه کم و زیاد کنید ، این قسمت مخصوص مواقعی است که متوجه می شوید از یکی از هدستهای سیستم های شبکه که کاربری مشغول به کار با آن می باشد ، صدای زیادی پخش می شود و آرامش محیط کافی نت یا گیم نت شما را بر هم می زند ، در این حالت شما به جای اینکه به کاربر بگویید تا صدای موزیک خود را کم کند از سیستم شبکه اقدام به کم کردن صدای سیستم مورد نظر میکنید !

    قسمت کافه تریا : قسمتی در این نرم افزار وجود دارد با نام «کافه تریا» که شما اقلام اضافی خود همانند : چیپس ، نوشابه ، قهوه و یا دیسکت خام ، پرینت و ….. را در قسمت کافه تریا همراه با درج قیمت آن وارد می کنید . سپس در صورت سفارش یکی از کاربران کافی است کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس سیستم کاربر مورد نظر را …. حالا هزینه کالا به مقدار هزینه استفاده شده از سیستم اضافه خواهد گردید .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی, مقاله در مورد تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی, تحقیق درباره تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی, مقاله درباره تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله کامل ترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت کاملا فارسی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت