تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18425
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ

    با استفاده از این فیلتر می توان اعمال ویرایش ی و تغییر را بر روی تصاویر مختلف انجام داد. با استفاده از این فیلتر می توان عکس ها را به تصاویر کاریکاتور تبدیل کرد.برای انجام این کار تصویر مناسبی را انتخاب کرده گزینه Liquify را از منوی فیلتر  انتخاب کرده در این حالت پنجره Liquify بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. ابزار bloat را از جعبه ابزار انتخاب کنید. از کلید میانبر {و} جهت کوچک و بزرگ کردن نوک قلم استفاده کنید.مکان نما را بر روی قسمتی از تصویر قرار داده و کلیک کنید. با هر کلیک قسمت مربوطه بر جسته تر می شود. با استفاده از این فیلتر علاوه بر برجسته کردن  قسمتی از شکل افکت فرورفتگی را می توان به آن اضافه  کرد .

    تصویر مناسبی را انتخاب کنید. ابزار pucker را از جعه ابزار انتخاب می کنیم. مکان نمای ماوس را بر روی قسمتی از تصویر قرار داده و کلیک کنید. با هر بار کلیک قسمت مربوطه فشرده تر می شود.برای تنظیم میزان فشار قلم از اهرم brush pressure استفاده کنید. برای تنظیم اندازه قلم از اهرم brush size استفاده کنید. برای اعمال فیلتر بر روی کلید ok کلیک کنید.

     

    Filter FILM Grain

    این فیلتر افکتی دانه دانه مانند را به تصاویر اضافه می کند. این فیلتر را از زیر منوی artistic در منوی فیلتر انتخاب کنید. از اهرم Grain برای تنظیم میزان دانه دانه شدن تصویر استفاده کنید. از اهرم highlight  جهت تنظیم میزان روشنایی فیلتر استفاده کنید. برای تنظیم میزان شدت فیلتر از اهرم intensity استفاده کنید .

    FILTER Water Color

    با استفاده از این فیلتر می توان یک نقاشی آبرنگ را بازسازی کرد. تصویری را به دلخواه باز کرده. فیلتر Water color را از زیر منوی artistic در منوی  فیلتر انتخاب کنید. در این حالت کادر محاوره ای فیلتر بر روی صفحه نمایش ظاهر می گردد. از اهرم brush details جهت تنظیم میزان جزییات قلم استفاده کنید از اهرم shadow intensity برای تنظیم میزان شدت استفاده کنید.و بر روی کلید ok کلیک کنید.

     

     

    FILTER Rough Pastel

    با استفاده از این فیلتر می توان یک نقاشی پاستل را بازسازی کرد. برای این کار تصویر مناسبی را انتخاب کرده فیلتر Rough pastel را از زیر منوی artistic در منوی فیلتر انتخاب کنید. از اهرم stroke lenght برای تنظیم بلندی خطوط افکت استفاده کنید. برای تنظیم اندازه افکت از اهرم scaling استفاده کنید. برای تنظیم میزان برجستگی از اهرم Relife استفاده کنید. جهت تنظیم نور پردازی در افکت از منوی کشوییLight استفاده کنید. از منوی Texture نوع بافت افکت را انتخاب کنید.

     

     

     

     

    FILTER Crosshatch

    توسط این فیلتر شما می توانید یک نقاشی با هاشور توسط مداد را بازسازی کنید.بدون اینکه

    جزییات تصویر از بین برود.برای این کار تصویر مناسبی را انتخاب کرده فیلتر

    Crosshatch را از زیر منوی Brush Stroke در منوی فیلتر انتخاب کنید. توسط

    اهرم Stroke Length میزان کشید گی افکت را تنظیم کنید. توسط اهرم Sharpness

    میزان وضوح افکت را تنظیم کنید

    جهت تنظیم شدت اعمال افکت از اهرم Strength استفاده کنید و بر روی کلید ok کلیک کنید.

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان فیلتر فوتوشاپ
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت