تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو

تعداد صفحات: 30 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18478
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۱۲,۵۰۰ تومان
قیمت: ۸,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو

    بهتر کردن رتبه بندی شما در موتور های جستجو:

     

    خلاصه : این گزارش رسمی بهینه سازی موتور جستجو را مورد بحث قرار میدهد. با درک کردن روندهایی در فن آوری و توسعه موتور جستجو, شما میتوانید از این FAQ  جهت طرح کردن یک  راهبرد فنی و بازار یابی استفاده کنید که میتواند رتبه- بندیتان را در موتور های جستجو بهتر کند. 1- بیش از 800 موتور جستجو وجود دارد اما 95 در صد از کاربران تنها از 3 موتور جستجو بازدید میکنند. 2- موتور –های جستجو به Yellow pages  ها تبدیل میشوند.و شما پول پرداخت میکنید که جزو لیست در بیایید. 3- رابطه و کیفیت ارتباطات روش های اصلی هستند که در حال حاضر به لیست در می آیند. 4- SEO به طور ابتدایی یک راهبرد بازار یابی است و نه یک راهبرد فنی .

    نویسندگان :1- آندریاس راموس برای تعدادی از شرکتهای silicon valley کار کرده است. او یکی از اولین کتابها را در مورد طراحی وب نوشت و سایتهای تجارت الکترونیک را برای سالها مدیریت کرد. او نگهدارنده وب برای شرکتی بود که برای بیش ازیک سال در ماه با بیش از یک میلیون کاربر پیشرفت کرد. آندریاس با گربه اش در palo alto زنگی میکند. 2- مشتریان stephani cota شامل تعدادی از راه انداز های silicon valley میباشند. او برای ایالت نوادا یک سیستم سرمایه گذاری برمبنای وب ساخت. او از از طریق scratch یک موتور تجارت الکترونیکی کاملی را از جمله داد وستد بی خطر کارت اعتباری درون خطی , سیاهه کردن , ابزار تاجرین , کنترل موجودی کالا , و تکمیل حمل , نوشت. Stephanie نیز در palo alto  زندگی میکند. او را در سایت stephanie.com ملاقات کنید. ما وب سایتهای تجارت الکترونیک را میسازیم و مدیریت می کنیم. این شامل ابزار خودکار, پایگاه داده های متقابلاً موثر و دیگر وسایل و فن آوری ها است و بسیاری از آنهایی که خودمان توسعه داده ایم. برای کسب کردن اطلاعات بیشتر , وب سایت ما را در creativeconsultantsGroup.com مورد بازدید قرار دهید.

    به روز درآوری : در ژوئن 2004 این سند گزارش رسمی به طور کاملی بازبینی و بسط یافته است. این سند در حال حاضر یک کتاب با جاد کاغذی میباشد. این کتاب تنها ارزش $19.95 را دارد. آن شامل جزئیاتی در مورد بهینه سازی موتور جستجو به علاوه فصلی در مورد Google AdWords میباشد. برای به دست آوردن آخرین نسخه سایت www.creativeconsultantsGroup.com  را مورد بازدید قرار دهید.

    مندرجات:

    تذکر کپی رایت : SEO : بهینه سازی موتور جستجو, بهتر کردن رتبه بندیتان در موتور های جستجو به وسیله Andreas ramos –2001 . کلیه حقوق محفوظ است. این سند توسط قانون کپی رایت مورد حمایت قرار گرفته است. ممکن است این سند تا مادامی که آن بدون تغییر و دست نخورده باقی مانده باشد توسط هر کسی توزیع میگردد. این سند در سایت www.andreas.com/faq-searchengine.html  وجود دارد 1- Andreas ramos و andreas@andreas.com و www.andreas.com

     علامت های تجاری: کلیه نامهای تجاری شرکتها و محصولات استفاده شده در این سند نشانه های تجاری, نشان تجارتی ثبت شده یا نامهای تجارتی صاحبان مربوطه آنها میباشد و تنها به روش سنتی مورد استفاده قرار گرفته اند. که بدون تخلف عمدی از هر نوع میباشد. و چنین استفاده هایی به قصد انتقال دادن امضاء یا دیگر ارتباطات با این سند نمیباشد.

    تکنیکهای SEO : نکات اصلیک 1- نکته اصلی این نیست که من دقیقاً ثبت میکنم و آن همه آنچیزی است که من نیاز به انجام دادن آن دارم. 2- موتور جستجو دقیقاً یک آیتم در راهبرد تبلیغات عمومیتان میباشد. از آنجائیکه شاخص گذاری یک سایت جدید توسط Ses 3 ماه یا بیشتر طول میکشد به زودی ممکن آنرا ارائه دهید. در روزهای شروع کردن یک وب سایت جدید , یک صفحه index.html  ایجاد کنید. و کلیه کلمات کلیدی رادر آن قرار دهید. و آنرا به گوگل ارائه دهید و با دیگر سایتهایی که کنترل میکنید یک اراباط متقابل برقرار نمائید. سپس شما میتوانید در ماه بعد یا دو ماه بعد سایت را گسترش دهید.

    رتبه بندی مربوطه: موتور های جستجو میخواهد که مرتبط ترین نتایج را ارائه کند طوری که کاربران بر میگردند که از آن استفاده کنند. گوگل پیوستگی ارتباط را معرفی کرد. این بر اساس یک روش شاخص گذاری آکادمیک مقالات میباشد. هر چه بیشتر مقاله ای نقل قول داشته باشد , آن مهمتر است. اگر 100 سایت با cats.com ارتباط برقرار کنند ,آن بیشتر از feline.com رتبه بندی میگردد که تنها 20 اتصال با آن دارد.

    کیفیت ارتباط: آن همچنین اهمیت دارد که چه کسی با شما ارتباط دارد . یک اتصال از یک سایت اصلی ممکن است ارزش صد امتیازی داشته باشد و اتصال از یک سایت شخصی تنها ارزش یک امتیازی دارد .اگر purina.com و friskies.com به cats.com اتصال داشته باشند , آن بهتر از یک اتصال dozen  حاصل از افراد در geocities  اهمیت دارد. این تاثیر عمدهای بر روی راهبردهای موتور جستجو داشت. 1- قبل از ارتباط , بهینه سازی موتور جستجو برای افراد فنی یک شغل بود. آنها بر چسبهای غیر نمادین و غیره را مینوشتند.2- با یوستگی اتصال , بهینه سازی موتور جستجو به بازار یابی (فروش ) تغییر کرد . آنها اتصالاتی را که میخواهند از آنجا متصل شوند شناسایی میکنند. و سپس خارج میشوند و با آن سایتها معاملات تجاری را برقرار میکنند. آن یک موضوع علامت گذاری و بازار یابی است.

    بررسی موتور های جستجوی اصلی : وب سایتهایی وجود دارد که برای هر موتور جستجو  سهم بازار به روز در آمده شده را نشان میدهند. 1- نمودار فن آوری موتور جستجو که منبع خیلی خوبی است.

    http://searchenginewatch.com/webmaseters/features.html  2- http://searchenginewatch.internet.com/links/major—search-engines/The-Major-search

     

    کلمات کلیدی : خوراک عنکبوت : موتورهای جستجو وب را به بالای وب سایتهای شاخص میبرند. آنها عنکبوت نامیده میشوند( زیرا آنها در اطراف وب حرکت میکنند.) ازاینرو شما میتوانید یک صفحه با محتوا را ایجاد کنید که عنکبوت ها را جذب میکند و به آنها جهت شاخص گذاری متنهای زیادی میدهد. اگر شما خوراک عنکبوت خوبی ارائه کنید, عنکبوتها بیشتر از دیگران صفحه شما را رتبه بندی میکنند. کلمات کلیدیتان پیچ بالابر شما میباشند. 2 یا 3 جمله کوتاه که سایت شما را توضیح میدهند .از واژه هایی استفاده کنید که مادر بزرگ شما همراه با واژه های خاص برای صنعتتان درک خواهد کرد. رقابت کنندگانتان را موردبررسی قرار دهید. در Yahoo برای محصولتان صفحه عمومی را پیدا کنید و آنرا چاپ کنید و توضیحات رقابت کنندگانتان را مورد بررسی قرار دهید. یکی را بنویسید که شامل واژه های شما میباشد و آنرا بهتر انجام میدهد. 1- توضیح عمومی: ما میزهای تحریر اداری ارگونومیکی را به فروش میرسانیم  2- توضیح تخصصی : توزیع عمده فروشی میزهای تحریر کاملاً قابل تنظیم آماده انجام , ایستگاه کاری و میزهای تحریر نشستنی وایستادنی 3- محل: اگر آن وابستگی داشته باشد شامل محل شما میشود (شهر و ایالت ) در سیاتل , واشنگتن . خواب و صبحانه در 3 منطقه دریاچه ای missouri . 3- سرویس( خدمت) : ما عمده فروشی و خرده فروشی را ارائه میکنیم. شما میتوانید به طور درون خطی یا از طریق تلفن سفارش بدهید. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    به روز در آوری شده در ژوئن 2004, - این گزارش رسمی کاملاً بازبینی و بسط داده شده است. آن در حال حاضر یک کتاب با جلد کاغذی است. آن شامل جزئیات بیشتری است

    1- ارتباطات, منابع و بیشتر در سایت اینترنتی

    www/CreativeConsultantsGroup.com/seo/se0-links.html

تحقیق در مورد تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو, مقاله در مورد تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو, تحقیق درباره تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو, مقاله درباره تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله بهینه سازی موتور جستجو
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت