تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم

تعداد صفحات: 11 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18479
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم

    flow رنگ بندی و تکنیکهایی که موجب جلب توجه می شوند. (در مورد ترتیب ارائه اطلاعات بحث می کند)

    vsal Appeal (جنبه های دیداری ) کلا ساختار چگونه طراحی شود که مطالب به چه ترتیبی جلب نظر داشته باشد .

    consistency (پایداری یا ثبات سیستم  ) سیستم  اطلاعات چند رسانه ای طوری طراحی شود که تغییر platfrom موقعیت نمایش ابزارهای نمایش و یا هر شرایط دیگری تغییری در ترتیب دلخواه ارائه اطلاعات ایجاد کند.

    انواع فایل های گرافیکی :

    از لحاظ فرمول دلخواه ذخیره سازی

    فایهای Bitmap یا نقطه ای فایلهایی که در آنها رنگ و موقعیت رنگ فقط ذخیره می شود.

    فایلهای Vectory یا برداری

    رنگ و موقعیتی که می گوییم در مورد تصویری است که می خواهیم آنها ایجاد کنیم یا تصویر را باز کرده و آنرا توسط ابزار Digtizer فایل را به تصویر کامژیوتری تبدیل کنیم.

    در Scanner با تاباندن رو به تصویر و برگشت نورهای بازتاب شده به سنسور رنگ تشخیص داده می شود. 

    DPI : تعداد نقاط در یک اینچ( DOT PER INCH)

    وقتی DIP را بالا می بریم سرعت جابجایی سنسور رومیله ای که نور می تاباند کمتر شده به این ترتیب تعداد بیشتری از عکس خوانده می شود.

    Pixele position

    اگر قرار باشد مختصات به صورت Yو x  ذخیره بشه برای هر Pixel باید مختصات را ذخیره کنیم ولی می توان تنها رنگ هر نقطه ذخیره کرد و نشانه ای برای رسیدن به آخر سطر وجود داشته باشد که نشان دهد این نقاط متعلق به کدام سطر تصویرند و تمام اطلاعات یک فایل لازم نیست که در خود فایل ذخیره شود. اطلاعات فشرده سازی در یک فایل ذخیره نمی شود‏ یعنی قسمتی مربوط به این است که اطلاعات چگونه و با چه کیفیتی در فایل ذخیره شوند و قسمت دیگر الگوریتم مربوط به این است که (decompressor) این فورمت است.

    هنگامیکه که به نشانه گر برسد اطلاعات بعدی مربوط به سطر بعد می شود.

    راه دیگر این است که ابعاد تصویر را ذخیره کنیم مثلا 640x480  را ذخیره کند و تنها اطلاعات رنگ تصویر را ذخیره کنید هرگاه به نقطه    رسید یعنی اینکه به سطر بعدی می رود و همچنین مشخص می شود که این تصویر 640  سطر دارد.

    اطلاعات یک فایل :

    در تمام این فایلها از دو قسمت Data , Header تشکیل شده و Footer آگاهی مواقع وجود دارد و تنها یک علامت است که نشان دهنده آخر فایل است.

    در Header چه چیزهایی ودارد

    نام فایل – استاندارد ذخیره سازی (format) file size (در بعضی از هورهاوجود دارد)

     file Atributes – زمان ایجاد فایل – آخرین زمان تغییر فایل و بازیابی فایل و چه کسی فایل  را ایجاد کرده است.

    Creator- modification Date- creation Date

                                                          اینها در فایل ذخیره  نمی شوند تاریخ اینها تاریخ ذخیره سازی آن فایل دارد در دستگاه جدید است و اینها در جدول Fat  ذخیره می شوند (                   ) جدول تشخیص جای فایل

    آدرس فایل : آدرس موقعیت شروع فایل در این قسمت ذخیره می شود ولی باد در نظر داشت که تمام اطلاعات یک فایل پشت سر هم ذخیره نمی شوند.

    به هر لایه از Hard disk را یک Track می نامند که بخشی از آنرا Sector می نامند.

    داخلی ترین Ttack , tracko  است و خارجی ترین Track وtrackn-1 است.

    Track  های مختلف تعداد sector های مختلفی دارد ولی اندازه sector های روی هر track به یک اندازه است.

    اطلاعالت فایل روی هارد گسسته ذخیره می شود.

    اطلاعات در سرعت و تنوع زیادی روی Ram ذخیره و بازیابی می شود. وقتی یک فایل از RAM خارج شود فضای خالی در آب قسمت RAM باقی می ماند. حال اگر بخواهیم یک فایل را در RAM ذخیره کنیم اینکه بهترین مکان برای ذخیره اطلاعات در RAM کدام است آنرا سه الگوریتم زیر مشخص می کند.

    Nextfit- Best Fit- First Fit

    تنها بهترین جاگذاری در حافظه اصلی مهم نیست بلکه سرعت پیدا کردن آن موقعیت نیز مهم است . سیستم  عامل جدولی دارد که قسمتهای خالی حافظه اصلی را ذخیره می کند .موقعیت و همه آنها را ذخیره می کند)

    First fit: حجم فایل را در نظر می گیرد از اول جدول را  می گردد و هر گاه یک فضای خالی به اندازه بزگتر مساوی حجم فایل را در نظر می گیرد از اول جدول را می گردد و هر گاه یک فضای خالی به اندازه بزگتر مساوی حجم فایل پیدا کرد‏‏، اطلاعات را در آن قسمت قرار می دهد (سریعترین روش است) مشکل این روش :Defrogmentation است (قطعه قطعه شدن حافظه اصلی)

    Best fit: در جدول می گرده فضای خالی ای را پیدا می کند کوچکترین فضای بزرگتر مساوی با حجم فایل را پیدا می کند. این روش کمترین اتلاف حافظه را دارد. اگر بهینه سازی این رشو درست نباشد سرعت سیستم  را خیلی پایین می آورد

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم , مقاله در مورد تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم , تحقیق درباره تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم , مقاله درباره تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله Photoshop - نکاتی که در طراحی در یک سیستم مالتی مدیا باید در نظر بگیریم
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت