تحقیق مقاله AMD

تعداد صفحات: 13 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18480
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله AMD

    AMD سعی می‌کند که عملکرد را با حرکت پذیری ادغام کند و از پردازنده های جدید برای نوتبوک های سبک و باریک بکار برد. شرکت fujitsu نوت بوک هایی را ارائه می‌دهد که از پردازنده جدیدموبایل Athlon که از برق کمتری استفاده می‌کند. کالیفرنیا 17/ March, 2004 AMD امروز اعلام کرد که سری جدیدپردازنده موبایل که مصرف برق کمتری دارند در نوت بوکهای سبک خود بکار می‌گیرد. و بدین طریق به ارائه کیفیت فوق العاده در پردازش و مصرف کم انرژی و موجب می‌گردد و نیز می‌توانند از راه حل های نیز برای کاربران استفاده کنند. AMD سعی می‌کند که با استفاده از فن آوری یشرفته در اختیار کاربران خود قرار بدهد. این مطلب را Merty seyer معاون بخش ریز پردازنده های AMD عنوان کرده است. با پردازنده های کم مصرف ما سازندگان کامپیوتر می‌توانند عملکرد بالاتری بدست بیاورند. در بازار آمریکای شمالی، فوجیتسو اعلام کرده است که نوت بوک های 52000 خود را به روز خواهد کرد و مدل های جدید براساس پردازنده های AMD Athlon و پردزنده 2100 خواهد بود. کاربران ما از عملکرد فوق العاده بالا را با قابلیت جابجا پذیری فوق العاده همراه با مشتری پسند بودن کامیوترهای 52000 تجربه خواهند کرد. این مطلب را معاون بخش مارتیک نوجیستر کامپیوتر اعلام کرده است. AMD موفقیت تیم Ferrari را تبریک گفت: شوماخر و باریکلو بترتیب عناوین اول و دوم را در اولین مسابقه فصل بدست آوردند. ملبورن، استرالیا- March 7 , 2004 تیم فراری که توسط شرکت AMD حمایت می‌شود یک رکورد تازه ای که آن شش بار قهرمانی در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک بار برنده شدن در مسابقات اتومبیلرانی در ملبورن استرالیا تبریک گفت. هم تیمی شوماخر، باریکلو در این مسابقه دوم شد تا اینکه قدرت تمام و کامل تیم فراری در آغاز سال 2004 برهمگان معلوم شود. هنر و استعداد این دو راننده را نبایستی که دست کم گرفته شود، اما برد این دو تحت تاثیر کار تیمی می‌باشد و هر دو راننده بعد از مسابقه اعلام کردند که این یک تیم بی نظیر است و از اینکه قسمتی از این تیم هستند بسیار مفتخر هستند. ماشین تولید شده بسیار فوق العاده است و ما خودمان نیز همدیگر را برای رسیدن به اهداف بالاتر ترغیب می‌کنیم.

    AMD افتخار می‌کند که قسمتی از این تیم موفق باشد و سعی می‌کند با تلاش و وقف بیشتر سعی می‌کند که موانع تکنیکی را به نحو احسن برطرف کنند. نیروی پیش برنده در موفقیت در این رابطه در بکار گیری از فن آوری پیشرفته AMD می‌باشد. AMD تیم فراری را با در اختیار گذاشتن کامپیوترهای شخصی که با پردازنده های workstetion هایی که با پردازنده AMD Athlon64,AMD Opteron,AMD Athlon64FXکمک میکند. Henri Richard به گفته مدیر مسئول فروش و بازاریابی نتایج امروز یک مثال کامل از کار تیمی می‌باشد و از اینکه جزیی از این تیم هستم بسیار خرسند و مفتخر هستم. AMD و Ferrari هر دو نظر یکسانی درارتباط با پیشرفت و تکامل دارند و یا اینکه فراری در بالاترین سطح کاری خود قرار دارد باز هم سعی می‌کند از ما راه حل های بهتر در جهت تکامل کار خود از ما بخواهد . در AMD ما براساس نیازهای مشتریان خودمان انجام فعالیت می‌کنیم و این امر بسیار عالی است که فراری از AMD در جهت بر طرف کردن نیازهای فنی خود استفاده می‌کند. و ما سعی می‌کنیم که همواره خودمان را به سمت تکامل بکشانیم. شب قبل از برنده شدن مسابقه شوماخر و باریکلو در جلسه خبری حضور یافتند و از اینکه AMD حمایت خود را تا 2006 ادامه داده است اظهار خوشحالی کردند. AMD یکی از کلیدی ترین حمایت کنندگان Ferrari است که حمایت خود را از این شرکت تا 2006 تمدید کرده است در این جلسه خبری بهمراه دو راننده فراری، Jean todt رئیس، مدیر فنی Rage Brown رئیس طراحان Rory Byrne و طراح موتور Paole Martinelli حضور داشتند.

    خلاصه ای در مورد پردازنده AMD Athlon 64FX : پردازنده AMD Athlon 64FX بهترین دارنه موجود در دنیای کامپیوتر است. نگاه کلی به پردازنده AMD Athlon64FX : پردزنده AMD Athlon 64FX دارای فرآوری هایی پردازنده ها می‌باشد و موجب می‌شود که یک عملکرد بسیار بالا و بی جهت در پردازش بوجود بیاورد. پردازنده AMD Athlon 64FX با فن آوری AMD 64FX کار می‌کمند، این فن آوری جدید همانند انقلابی در صنعت می‌باشد که قادر است برنامه های را با حداکثر کارایی و سرعت اجرا کند در حالیکه قادر است با نسل جدید نرم افزارهای نیز کار کند. AMD 64 موجب متلاشی کردن موانع موجود بر سر راه نرم افزارهای پیشرفته که نیاز به فن آوری AMD 64 دارند می‌شود و نیز موجب می‌شود که پردازنده کارآیی چشمیگری داشته باشد. افراد مشتاق به قدرت زیاد، افراد علاقمند به بازی های کامپیوتری می‌توانند از پتانسیل کامل فن آوری AMD 64 استفاده کنند در ضمن اینکه می‌توانند از کار با نرم افزارهای 32 bit نیز لذت ببرند. فن آوری برتر: پردازنده AMD 64 تنها پردازنده ای است که قابلیت سازگاری با windows 64 bit را دارا می‌باشد و پیشرفته ترین پردازنده موجود در دنیا می‌باشد. و دارای تعدادی ویژگی خاص می‌باشد ساختار AMD 64 موجب دو برابر شدن تعداد ثبات های عمومی و SSE/ SSE2 برای عملکرد بهتر می‌شود و موجب پردازش بصورت Multimedia با فن آوری 3Dnow professional و SSE2 می‌گردد. فن آوری Hyper transport موجب افزایش عملکرد کلی سیستم می‌شود و این کار را از طریق کاهش گلوگاههای I/O ، افزایش پهنای باند سیستم کاهش تاخیر سیستم انجام می‌دهد.

    یک کنترل گر حافظه تلفیقی DDR همراه با یک حافظه DDR استاندارد موجب بوجود آمدن پهنای تا 6.4 GB در ثانیه میگردد و موجب کاهش قابل ملاحظه‌ای در تاخیر حافظه می‌گردد و نیز باعث عملکرد برای اکثر برنامه ها می‌شود. پردازنده AMD Athlon 64 FX موجب تقویت بزرگترین cache موجود در صنعت کامپیوتر و نیز موجب عملکرد بالا cache در حافظه سیستم های کامپیوترهای شخصی می‌شود را موجب افزایش عملکرد و کارآیی برای بسیاری از برنامه ها می‌گردد و مخصوصاً برنامه های عظیم و فشرده تغیر در نحوه پردازش: پردازنده AMD Athlon 64 FX برای سخت ترین نرم افزارهای برای کامپیوترهای شخصی طراحی شده است و موجب شده است که توانایی های کامپیوتر امروزی به سطح جدیدی از عملکرد و پتانسیل پردازش برسد. اجرای بازی ها: بازی کامپیوتری که برای AMD 64 طراحی شده است می‌تواند تعداد زیادی از حافظه را برای مشخصه های مختلف ، حالت های لغت از حروف در اختیار داشته باشد. حافظه بزرگ فیزیکی و حافظه هوشمند جهت مدیریت پردازنده AMD Athlon 64 FX تا بتواند عملکرد عالی داشته باشد و نیز بتواند به سطح جدیدی از کیف یت اجرای بازی داشته باشد. بازی های کامپیوتری بصورت multi-palyer و سه بعدی هستند می‌توانند با کیفیت عالی و با جزئیات بسیار دقیق و متحیر کننده به میزان بسیار زیادی رشد کنند. توسعه بازی های کامپیوتری و تغییرات آنها AMD 64 ظرفیت حافظه زیادی ارائه می‌دهد و سایر تغییرات و بهبودهایی که در ساختار جهت افزایش سرعت و افزایش سرعت ترجمه کردن، توسعه حالت های مختلف 3D مدیریت اموال می‌گردد. این روند که در جهت راضی کردن کاربران می‌باشد می‌تواند باعث شود که تکنولوژی برای بازی سازان کامپیوتری بوجود بیاید و بازی های جدید بوجود باید. بازیهایی که بصورت multi playerو نرم افزارهایpeer to peer که با یک seyer مرکزی کار می‌کنند می‌توانند کاربران زیادتر را در محیط های فیزیکی بزرگتری جا بدهند. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله AMD

    فهرست:

    AMD... 1

    خلاصه ای در مورد پردازنده AMD Athlon 64.. 6

    چرا AMD Athlon 64.. 11

     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله AMD, مقاله در مورد تحقیق مقاله AMD, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله AMD, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله AMD, تحقیق درباره تحقیق مقاله AMD, مقاله درباره تحقیق مقاله AMD, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله AMD, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله AMD ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله AMD
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت