تحقیق مقاله رایگان نت پد

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18515
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان نت پد

     

    امروز نکات ریز و جالبی از نت پد را به شما نشان خواهم داد . بالاخره قبل از شروع کارهای مهمی است که شما باید از این چند نکته ریز خبر داشته باشید.
    نکته اول:: ساختن دکمه Run: شما در بعضی کامپیترها ممکن است به دلایل امنیتی یا غیر امنیتی دسترسی به دکمه Run نداشته باشید این کار به وسیله بعضی از نرم افزار های امنیتی قابل انجام است. در این حالت شما میتوانید با نت پد این کلید کارآمد را خودتان بسازید:
    برای این کار Notepad را باز کنید و متن زیر را در آن Paste کنید.

     

     
    (new ActiveXObject("Shell.Application")).FileRun()

     

     

    سپس فایل خود را با پسوند JS یعنی با نامی مثل MyRun.jsسیو کنید. البته همانطور که میدانید js مخفف Java Script است.
     
    نکته دوم:: ساختن کلید Show Desktop با آیکونهای متفاوت: برای این کار دوباره وارد Notepad شوید و متن زیر را در آن Paste کنید:
     

     

     [Shell]
     Command=2
     IconFile=explorer.exe,3
     [Taskbar]
     Command=ToggleDesktop

     

     
    سپس فایل خود را با پسوند scf یعنی با نامی مثل MyDesktop.scf بر روی دسکتاپ خود سیو کنید. در این حالت این دکمه با آیکون استاندارد خود ساخته میشود. اگرشما بخواهید آیکون دیگری را برای دکمه خود انتخاب کنید باید در خط سوم دستور بالا بجای عدد 3 عدد دیگری در محدوده 0 تا 17 انتخاب کنید که من در زیر برای شما این آیکونها را شرح میدهم تا راحتتر آیکون دلخواه خود را انتخاب کنید. در ضمن علامت # که در جلوی بعضی از آنها مشاهده میکنید به این معنی است که آن آیکون جزو آیکونهای مخفی ویندوز است و شما جز در این حالت نمیتوانید این آیکون را برای فایل دیگری انتخاب کرد: 

     

     0= آیکون جدیدMyComputer  
    1= آیکون استاندارد Explorer 
    2= آیکون سابقFax #
    3= آیکون استاندارد ShowDesktop 
    4= آیکون سابق Fax با یک علامت سوال #
    5= آیکون جدید Start 
    6= آیکون جدید Recyclebin 
    7= علامت ! درون یک دایره
    8= علامت ! درون یک مثلث # 
    9= علامت ضربدر#
    10= آیکون سابقMyComputer #  
    11= علامتی شبیه >>#
    12= علامتی شبیه <<# 
    13= آیکون استاندارد New File
    14= آیکون زمین
    15= آیکون پاکت نامه #
    16= آیکون پاکت نامه با Microsoft Word #
    17= آیکون سابق Start #

    نکته سوم:: شما هرگاه در نت پد مشغول نوشتن چیزی باشید و بخواهید تاریخ و ساعت را در پایان یا هرجای دیگر مطلب خود بنویسید میتوانید در همانجا کلید F5 را زده و این کار بصورت خودکار انجام میشود. امیدوارم از نکات امروز خوشتان آمده باشد.

     

     

     چگونه ویروس Blaster را بسازیم ؟
    فکر میکنم همه شما ویروس Blaster را بشناسید ویروسی که باعث Shutdown شدن کامپیوتر در 60 ثانیه میشد... و حتی عده کثیری از شما روش ساخت آن را بدانید ولی در پایان این سری مقالات و جهت تکمیل این سری از مقالات لازم میدانم نگاهی سریع به آن بیندازیم و سپس به نکات تکمیلی این سری مقالات میپردازیم. این ویروس را به طرق مختلفی و با دستورات گوناگونی میتوان نوشت که در اینجا دو روش را مورد بررسی قرار میدهیم در ضمن لطفا اگر با این دستورات از قبل آشنایی ندارید حتما از Copy/Paste استفاده کنید .

     

     
    روش اول/ با استفاده ازShortcut در جایی از دسکتاپ خود Right Click کنید و در بخش New گزینه Shortcut را انتخاب کنید و در بخش ظاهر شده یکی از دستورات زیر را وارد کنید:

     

     
    shutdown -s -t xx -1
    windir%system32shutdown.exe -s -t xx% -2

     

     
    توضیح: بعد از اینکه Paste کردید به جای xx در دستورات بالا مدت زمانی را بر حسب ثانیه قرار دهید تا کامپیوتر پس از آن زمان خاموش شود. سپس Next را بزنید و برای فایل خود یک نام برگزینید و کار تمام است!!.

     

     
    روش دوم/ به کمکNotepad نت پد را باز کنید و باز هم یکی از دو دستور بالا را در آن Paste کنید و حالا فایل خود را با پسوند bat یعنی با نامی مثل shutdown.bat سیو کنیدفکر میکنم تا به حال باید متوجه شده باشید که bat مخفف BatchFile است. برای پادزهر درست کردن برای این ویروس هم میتوانید از دستور زیر استفاده کنید:
    shutdown -a
    و همه مراحل قبل را انجام دهید. این دستور هم از هر دو راه فوق قابل  اجرا است .
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان نت پد

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان نت پد , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان نت پد , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان نت پد , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان نت پد , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان نت پد , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان نت پد , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان نت پد , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان نت پد ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان نت پد
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت