تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی

تعداد صفحات: 9 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18914
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حسابداری
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی

    اهداف آموزشی

    1 . شرح دهید که چگونه بر آورد هزینه از برآورد مدیریت و بر آورد مالی حمایت می کنید

    2 . درک کنید که چگونه بر آورد های مدیریت بر تصمیمات استراتژیک تأثیر می گذارد .

    3 . یک سری عملکردهای تجاری در زنجیرۀ قیمت را شرح دهید .

    4 . ابعاد اجرایی که مشتریان ( ارباب رجوع ها )از شرکتها انتظار دارند را بشناسید .

    5 . طرح ریزی و کنترل کردن تصمیمات مدیران را تشخیص دهید .

    6 . بین نقش های ( مسیر ) خط توجه ، حل مسئله و حفظ امتیاز بر آورد مدیریت تمایز قائل شوند .

    7 . سه سر فصل بر آورد های مدیریتی حمایت کننده از مدیران را شرح دهید

    8 . درک کنید که چگونه بر آوردهای مدیریتی در ساختار سازماندهی جای می گیرند .

    9 . درک کنید که چگونه کارهای حرفه ای در حسابداریهای مدیریت بیان می شوند .

     

    ارباب حلقه ها ، دزدان دریایی کارائیب ، در جستجوی نمو . این فیلمها در چه چیزی مشترک هستند ؟ هر کدام از نظر فروش بلیط خیلی موفق بودند ، صد ها میلیون دلار تولید در آمد داشته است . هر چند چیزی که ما بر پرده های نمایش دیدیم بدون هزینه در نیامده است . در پشت صفحه ، حسابداران استودیو فقط به کارهایی که انجام می شود نگاه نمی کنند ؛ آنها از روشهای مدرن برآورد هزینه ، با دقت جاهایی که پول خرج شده و اینکه چرا خرج شده است را پیگیری می کنند . بعد از اتمام هر نمایش فیلمی ، استودیو می تواند به ما بگوید که پروژه تا چه حدی موفق بوده است .

    صنعت تفریحی تنها صنعتی نیست که در مورد هزینه ها نگران است . خواه محصولاتشان ، اتومبیل ها . رستورانها ، یا تازه ترین مدهای طراحی شده باشند ، مدیران باید رفتارهای هزینه ای عملکردها یا ریسک از دست دادن کنترل را بفهمند . اطلاعات بر آورد هزینه برای تمرین استراتژی ، تحقیق و توسعه ، بودجه بندی ، طرح های تولیدی ، قیمت گذاری ، و غیره استفاده می شوند .

    نا اُمی کرَوفورد ( Naomi Crawford ) ، مدیر دیلی نیوز ( Daily news ) یک روزنامه در دنور ، کُلُرادو را فرض کنید . میز این خانم معمولاً پر از کاغذهایی است که اغلب چیزی بیشتر از اخبار هستند .

    برای مثال ، او هر ماه گزارش عملکرد که شامل اطلاعات استراتژیک هزینه است را دریافت می کند . یک روز صبح که مجدداً گزارش را می خواند ، صدای در اتاقش را شنید که توسط رامون ساندُوال ( Ramon Sandoval )  کوبیده می شد .

    رامون : سلام نا اُمی . یک دقیقه وقت داری ؟ من دوست دارم در مورد ابتکارات جدیدی بحث کنم . و متعهد می شوم که تو چیزهای مفیدی خواهی یافت .

    نا اُمی : حتماً من فقط داشتم گزارش عملکرد را مرور می کردم ، پس زمانبندی تو خوب است . تو حتماً کار خوبی انجام داده ای برای پر بارتر کردن گزارشات به طوریکه می توانم ببینم چقدر خوب کارهای مربوط به طرح های استراتژیک را انجام می دهیم .

    رامون : خوشحالم که از آنها خوشت آمده . من اخیراً اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه پول را در کارهای تجاری مختلف خرج کنیم در این کاغذها جمع آوری کرده ام طراحی و نقشۀ اولیه ، تولید ، بازاریابی ، توزیع ، و خدمات مشتریان برای بدست آوردن نظر بهتری برای اینکه هر عملکرد چگونه به شرکت ارزشی می افزایند . و نیز من سعی کرده ام بسنجم که چگونه برنامه کاهش هزینه مان را با ابتکارات مربوط با کیفیت و اهمیت انجام داده ایم .

    نا اُمی : خیلی خوب است . آیا قادر هستید یک زمینه LB از خط عملکرد مدیرانی که با آنها کار می کنید برای گرفتن پاسخ هایشان اضافه کنید ؟ حدس می زنم آنها نیز به اندازۀ من با اطلاعاتی که شما فاش کردید هیجان زده می شوند .

    این نوشتۀ کوتاه روشن می کند که چگونه بر آوردهای هزینه مدرن اطلاعات را برای مدیران که برای گرفتن تصمیم نیاز دارند و می تواند آنها را به اجراهای برجسته راهنمایی کند فراهم می کند . مطالعۀ بر آورد مدرن هزینه موجب می شود بینش ها به سمت اینکه چگونه مدیران و حسابداران در عملکردها دخیل هستند برود و اینکه آنها را برای نقشهای رهبری آماده کند . بسیاری از شرکت های بزرگ ، مثل

    Nike , Sony Picture , Teva Sport Sandals  ، مدیرعاملی با پیش زمینه حسابداری دارند . مدیران از اطلاعات برآوردهای مدیریتی برای ( بدست آوردن ) انتخاب یک استراتژی استفاده می کنند ؛ آنرا انتقال می دهند ، و نشان می دهند چگونه بهتر آنرا به کار ببرند . این فصل شرح می دهد که چگونه برآوردهای مدیریتی اطلاعات مالی و غیر مالی را فراهم        می کند برای کمک به مدیران مربوط با این رئیسان .

     

    برآورد مدیریت ، برآورد مالی و برآورد هزینه

    سیستم های برآوردی حوادث و انتقالات اقتصادی ، مانند فروش و خرید مواد ، را می پذیرد ، و داده ها را به اطلاعات مفید برای مدیران ، نمایندگان فروش و سر پرستان تولید و دیگران تبدیل می کند . . پردازش هر معامله اقتصادی به معنی جمع آوری ، دسته بندی ، خلاصه و تجریه کردن است . برای مثال ،  هزینه ها توسط دسته بندی جمع آوری می شوند مانند ، مواد ، کار و حمل . بعد این هرینه ها به منظور مشخص کردن کل هزینه های ماهانه ، فصلی و سالانه جمع و خلاصه می شوند . نتایج به منظور ارزیابی و گفتن اینکه چگونه هزینه های مربوط به در آمدها از یک دوره به دورۀ بعد تغییر خواهند کرد ؟ آنالیز می شوند . سیستم های برآوردی ، اطلاعاتی را که در صورت در آمد ، تراز نامه ، و صورت پول رایج و در گزارشات جلسه ، مانند بازبینی در هزینۀ انجام یک طرح یا تهیۀ یک سرویس ، تهیه می کند . مدیران از اطلاعات برآوردی برای اداره کردن فعالیتها یا مناطق عملکردی که آنها بر آن نظارت دارند و آن فعالیتها یا عملکردها را با چهارچوب سازمان ترکیب می کنند ، استفاده می کنند . این کتاب بر روی اینکه چگونه برآورد به مدیران کمک می کند متمرکز شده است . مدیران مختلف اغلب به اطلاعات یک سیستم برآوردی به صورت متفاوتی نیاز دارند . برای مثال ، اطلاعات نظام فروش را فرض کنید . یک مدیر فروش ممکن است به مقدار کل دلار حاصل از فروش که باید پرداخت شود علاقمند باشد . یک مدیر پخش یا توزیع ممکن است به کمیت نظام فروش از لحاظ مناطق جغرافیایی و یا نیاز مشتریان علاقمند باشد . یک مدیر صنعتی ممکن است به مقدار تولیدات متنوع و تاریخ تحویل در خواست علاقمندباشد . یک پایگاه اطلاعاتی مطلوب شامل بایت های کوچک و مفصل اطلاعات که می تواند برای اهداف چند منظوره استفاده شود است . برای مثال ، پایگاه نظام فروش شامل اطلاعات مفصل راجع به محصولات خواهد بود . پایگاه اطلاعات ، اطلاعات را به صورتی ذخیره می کند که به هر مدیری برای دسترسی به اطلاعات مورد نیازش اجازه می دهد ، بسیاری از شرکت ها سیستم های طراحی منابع تعهدشان را خود می سازند ، پایگاه اطلاعاتی مجردی که اطلاعات را جمع آوری می کند و کاربردهایی که فعالیتهای تجاری هر شرکت را حمایت می کند تغذیه          می نماید 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی , مقاله در مورد تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی , تحقیق درباره تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی , مقاله درباره تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله نقش حسابدار در سازماندهی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت