تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 19067
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی

    فروشگاه اینترنتی

    فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات را در ویترین خود عرضه می کنند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالاها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

    برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان سفارش ها را در آن ثبت نمود. سایت های پیشرفته حتی سبد خرید مشتری خود را تا مراجعه بعدی به سایت محفوظ نگه می دارند بنابراین مشتری در طی چند روز می تواند یک سبد خرید را تکمیل و سپس هزینه آن را پرداخت و خدمات را دریافت نماید.

    خدمات در فروشگاه های اینترنتی می توانند فیزیکی یا مجازی باشند.

    از خدمات فیزیکی می تواند به خرید کتاب، مایحتاج زندگی، خودرو، موبایل و …. نام برد.

    از خدمات مجازی می توان به فروش موسیقی، کتاب الکترونیکی، فیلم و … نام برد.

    مهم ترین مزیت فروشگاه اینترنتی وابسته نبودن به مکان فروشنده است. چون مشتری از هر موقعیت جغرافیایی با دسترسی به اینترنت می تواند خرید اینترنتی انجام دهد. این یعنی تغییر مدل تجارت.

    مدل جدید تجارت برای مشتریان فرصت انتخاب راحت تر و دقیق تر و برای فروشندگان، تجارت با سطح مشتری بیشتر را به ارمغان می آورد.

    اما همه سناریو این نیست. چند اشتباه رایج وجود دارد که باعث ضررهای کلان در تجارت اینترنتی می گردد که در مقالات بعدی به بررسی کامل آن ها می پردازم ولی فهرست آن ها را در اینجا ذکر می کنم.- یک فروشگاه اینترنتی هیچ تفاوتی با یک فروشگاه فیزیکی از نظر مدیریت و سرمایه گذاری ندارد. همانطور که شما برای راه اندازی یک مغازه در یک مرکز خرید باید هزینه کنید اگر برای طراحی سایت خود هزینه کافی نکنید هیچ برگشت سرمایه ای در کار نخواهد بود.

    یک فروشگاه اینترنتی نیاز به امنیت دارد. همانطور که برای امنیت مغازه خود هزینه می کنید. خیلی بیشتر باید برای امنیت فروشگاه اینترنتی خود هزینه نمایید. دزدان اینترنتی خیلی ماهر تر از دزدان فیزیکی هستند.
    یک فروشگاه اینترنتی کارمند نیاز دارد اگر فکر می کنید که یک سایت راه بیندازید و بعد از آن، پول به سمت شما سرازیر می شود و شما در منزل استراحت می کنید، اشتباه کرده اید.

    یک فروشگاه اینترنتی نیاز به تبلیغ دارد. شما فکر می کنید مردم می توانند نام سایت شما را در خواب ببینند یا حدس بزنند؟ یا مشتریان به هر سایتی برای خرید پول پرداخت می نمایند؟ اگر شما جای مشتریان بودید این کار را می کردید؟

    بنابراین اینترنت یک رسانه جدید است ولی قوانین اصلی کسب و کار به قوت خود باقی هستند. در مقالات بعدی این ابهامات را شفاف خواهم کرد و راه های مدیریت ریسک های مذکور را بررسی خواهم نمود. خیلی هم نا امید نباشید ولی قدم های خود را حساب شده تر بردارید.

     

    بازاریابی اینترنتی

    وقتی که شما مطالعه بازاریابی اینترنتی را شروع می‌کنید، با تعاریف متعدد مواجعه می‌شوید.

    بهترین تعریف ساده‌ایی که می‌شود از بازار اینترنتی ارائه کرد عبارت است:

    اجتماعی از افراد که علائق خود را در یک موضوع یا فعالیت، با دیگران در اینترنت به اشتراک می‌گذارند.

     

    بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی می باشد چراکه نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است.

    مدیریت داده های مشتریان و ارتباط الکترونیکی با مشتریان نیز در حوزه بازاریابی اینترنتی خلاصه می شود. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش است.

    پیدایش اینترنت، این امکان را تقریبا برای همگان بوجود آورده است که هر کسی کالاها، محصولات یا خدمات خود را تنها با فشار چند کلیک از سوی خریداران بفروش برساند. بازاریابی اینترنتی، ذاتا ادامه ای از بازاریابی سنتی در سالهای گذشته است. فروش از طریق اینترنت، برای کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می تواند سودمند باشد. تنها می بایست نکاتی را رعایت کرد که هسته اصلی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهند.

    بررسی بازار: بررسی بازار اصلی ترین و مهمترین بخش از بازاریابی اینترنتی است. دلیل این موضوع آنستکه مهم نیست چه میزان فردی در فروش تبحر دارد. چیزی که اهمییت دارد آنستکه مردم از بدانیم چه چیزهایی مورد علاقه مردم نیست. هرکسی که علاقه به کسب و کار از طریق اینترنت دارد اولین چیزی که نیاز دارد تحقیق کردن است. با تحقیق در مورد آنکه چه چیزهایی را دیگران می فروشند تا افرادی را که به دنبال آن کالاها هستند بیابند، بررسی بازار نام دارد و کلید اصلی موفقیت در بازاریابی، تحقیق در بازار است و بدون آن، هر تلاشی در بازار، محکوم به شکست خواهد بود.

    داشتن سایتی خوب: بازاریاب های قدیمی، نیاز داشتند تا به مکانهای عمومی فروش، نظیر فروشگاه ها و حراجیها تکیه کنند تا به مشتریان فعال خود دسترسی داشته باشند. معادل مدرن فروشگاه ها، وب سایت ها می باشند. همانطورکه یک فروشگاه نیاز دارد تا به زیبایی طراحی شده باشد و محیطی مناسب را برای مشتریان خود فراهم آورد، یک سایت فروش نیز نیازمند طراحی حرفه ای است. یک سایت خوب همچنین نیاز دارد تا اطالاعات را به طریقی موثر نمایش و ارائه دهد و این امکان را فراهم آورد تا مشتریان به آسانی سفارش خدمات و پرداخت ها را انجام دهند.

    مخاطب: بازاریابی اینترنتی همانند کسب و کارهای دیگر، بر نگاه مشتریان به کالاها و خرید محصولات تکیه دارد. آوردن بازدید کنندگان زیاد به سایت، کلید اصلی موفقیت در اینترنت است. ترافیک سایت، ستون فقرات بازاریابی اینترنتی است و تقریبا روشهای نا محدودی برای رسیدن به این هدف وجود دارد.

    بسیاری از مردم در اروپا و ایالات متحده، با تکیه بر کسب و کار اینترنتی و فروش کالاها و ارائه خدمات، زندگی خود را می چرخانند درحالیکه تکنولوژی ممکن است کمی تغییر کرده باشد، اصول اصلی آن، همچنان دست نخورده باقی مانده است. با دانستن اینکه چه چیزی را بفروشیم تا وب سایتی مناسب آن طراحی کنیم و بازدید کننده برای آن جذب کنیم، می توان گامهای مناسب را برداشت تا در مسیر سود از طریق اینترنت قرار گرفت.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان بازار های اینترنتی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت