تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 19114
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مخابرات
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی

    جابه جائی  و انتقال خطوط تلفن به هر مکان:

     با توجه به  گستردگی فضا و تعدد ساختمانهای بسیاری سازمانها ، کارخانجات و کارگاههای ساختمانی پراکندگی احتمالی مراکز آنها در محیط های گسترده جغرافیایی و به دور از مراکز شهری ، در اغلب موارد نبود امکانات ارتباطی و مخابراتی موجبات ایجاد محدودیت از نظر امکانات ارتباطی نظیر خطوط تلفن مخابراتی را برای این مراکز بوجود می آورد.

     

    با استفاده از امکانات فن آوری اینترنت تلفنی (VOIP) شما قادر خواهید بود خطوط شماره تلفن خود را به هر مکان انتقال داده و بر مشکلات فوق الذکر غلبه نمائید.

     لازم بذکر است به منظور ارائه خطوط تلفن ارتباطی به مراکزی که به دور از امکانات مخابراتی می باشند با استفاده از سیستم های بی سیم برد بالا و یا بستر اینترنت پر سرعت با پهنای باند کافی ،امکان انتقال خطوط تلفن با کیفیت مناسب و به صورت دیجیتال تا فواصل 80 کیلومتر و بالاتر وجود دارد. در این راستا شرکت اِنجیِن سامانه آمادگی ارائه جدیدترن راه حلهای موجود در این زمینه را دارا می باشد، بگونه ایکه شما قادر خواهید بود ( صرفنظر از فاصله مبدا و مقصد)   با هزینه بسیار مناسب خط تلفن خود را همیشه به همراه داشته باشید. 

         دفتر (محل کار)مجازی در هر نقطه از دنیا:

    با توجه به گستردگی فعالیت برخی شرکتها بازرگانی ، مهندسی و صنعتی و با توجه به اینکه بعضا این شرکتها نیاز به برخورداری از آدرس ، شماره تلفن و فکس و یا خدمات اداری در نقاطی به غیر از شهر یا کشور محل سکونت خود دارند ، امروزه استفاده از خدمات دفاتر مجازی دارای کاربرد فراوان می باشد.

     

    بدین معنی که شما می توانید صرفنظر از اینکه در کجا زندگی می کنید ، شماره تماس و آدرس خود را در هر اقصی نقاط جهان دارا باشید، بطوریکه بدون نیاز به خروج از محل زندگی خود تماسهای تلفن خود را  از هر کجا دریافت نموده  امکان دریافت مکاتبات و نیز محموله های پستی خود را نیز داشته باشید.

              IP - PBX

    سیستم فوق با قرارگرفتن در کنار هر نوع مرکز تلفن سانترال عادی  ( یا به عنوان جایگزین PBX  های عادی ) ،  به عنوان مجموعه ای از سخت افزار و  نرم افزارهای جانبی امکان ارتباطات تلفنی و تصویری ساختمانهای بزرگ ،  مراکز تلفن یک سازمان و حتی دفاتر مختلف که بصورت غیر متمرکز و در شهرهای گوناگون قرار دارند را فراهم می نماید.

    همچنین با استفاده از این فن آوری هزینه های تماسهای راه دور به اقصی نقاط جهان به طرز چشمگیری کاهش خواهند یافت.

     

     

    کاربری این سیستم بگونه ای می باشد که هر کدام از مراکز تلفن می تواند (بصورت مرکزی) ارتباط بین دفاتر را بدون نیاز به خطوط تلفن عادی (از طریق شبکه IP ) فراهم نماید ، بگونه ایکه کلیه خطوط داخلی در تمامی دفاتر امکان ارتباط سریع و رایگان با یکدیگر و نیز  داشته باشند.

    این سیستم ضمنا کلیه امکانات مرکز تلفن سانترال  اصلی را پشتیبانی می نماید که ذیلا تعدادی از این امکانات که بسته به نیاز برای ارتباطهای تلفنی بین دفاتر قابل ارائه می باشند ذکر می گردد.

     

    Video Conferencing

    Alarm Receiver

    Append Message

    Authentication

    Automated Attendant

    Blacklists

    Blind Transfer

    Call Detail Records

    Call Forward on Busy

    Call Forward on No Answer

    Call Forward Variable

    Call Monitoring

    Call Parking

    Call Queuing

    Call Recording

    Call Retrieval 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی, مقاله در مورد تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی, تحقیق درباره تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی, مقاله درباره تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله خطوط تلفن اختصاصی اینترنتی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت