تحقیق مقاله شبکه نتورک

تعداد صفحات: 16 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20472
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله شبکه نتورک

    صفحه 1

              هرکس در زندگی خود ایده آل هایی دارد که برای رسیدن به آن تلاش می کند ، خونه خوب ماشین خوب ، تفریح خوب و 0000 در واقع من می خوام به شما یک راه میان بر نشان بدم تا شما سریعتر به ایده آل های زندگی تون برسین . اما راه میان بر به این معنی نیست که مسافتی طی نشود بلکه مسافت طی می شود اما مسافت کمتری نسبت به مسیرهای دیگر است و شما زودتر به هدفتان می رسد  . خوب این راه میان بر Network marketing است . تا حالا باNet work marketingآشنایی داشتید ؟

     

    صفحه 2

    البته Net work marketing  چیز جدیدی نیست ، حدود 50 سال در جهان فعالیت می شود با پیشرفت اینترنت بصورت یک صنعت درآمده و پیش بینی می شود تا سال 2010 نیمی از تجارت جهان را اشغال کند . تاکنون 3000 شرکت در جهان در حال فعالیت از راه Network هستند و درآمدی که این شرکت ها در سال 2005 داشتند حدود 8000000 دلار بوده که 5 برابر درآمد نفتی کشور ما است .

    پس  می آم اصول و قاعده Net work marketing را بهتون توضیح می دم .

    فرض می کنید یک جنسی در کارخانه تولید می شود ( با خودکار کارخانه را نشان دهید )‌ این جنس تا بیاد بدست خریدار برسد باید از واسطه های تجاری زیادی عبور کند ( واسطه ها را نشان دهید ) عمده فروش ، فروشنده منطقه ای ، فروشنده محلی ، مغازه دار ، خریدار . خوب پس یک درصد هنگفتی 80% روی قیمت اولیه جنس 20% اضافه خواهد شد و ما یک افزایش قیمت کاذب داریم ( 80% )‌ که هم ما ضرر می کنیم و هم کارخانه Net work marketing در واقع اومده جنس را به طور مستقیم از کارخانه به خریدار رسانده ( با خودکار نشان بده ) و واسطه ها را حذف کرده ( با خودکار واسطه ها را خط بزن ) و در واقع اون 80% افزایش قیمت را بین کارخانه و مشتری تقسیم کرده .

    خوب یکی از این شرکت هایی که در حال فعالیت است Gold mine international است.

    صفحه 3

    گلدماین اینترنشنال با نام تجاری GMI که مخفف Gold mine international است ( با خودکار ) آدرس ، تلفن  فاکس ، و مشخصات بانکی وب سایت و emil شرکت است  و این شرکت نروژی است .

    صفحه 4

    این شرکت در آبان 82 وارد ایران شد و از اردیبهشت 83 فعالیت خود را شروع کرد و تقریبا” یکسال است که در حال فعالیت می باشد پس بکر و تازه بودن این سیستم یکی از دلایلی بود که خودم هم وارد این سیستم شدم مثلا” مثل گلدکوئست نیست که 4 سال در حال فعالیت است و اشباع شده  این هم برگه ثبت شرکت که شماره ثبت روی آن درج شده . این شرکت در سال 2000 در نروژ تأسیس شده .

     

    خوب اما این شرکت در نروژ است و مادر ایران چگونه به این شرکت اعتماد کنیم .
    نمی دونم در باره verisign چیزی شنیدین یا نه ؟ verisign بزرگترین شرکت بیمه گذار اینترنتی جهان که سایت های بزرگ مثل yahoo   -  apple , IBM  بزرگترین سایت تجاری جهان را بیمه کرده و این شرکت به پلیس اینترنتی مشهور است و کلیه نقل و انتقالات مالی و الکترونیک را کنترل می کند و دارای اعتبار زیادی است .

    همانطور که پلیس دارای اعتبارو اعتماد زیادی است verisignنیز دارای اعتبار زیادی است که این شرکت  و قابل اعتماد که Gold mine را نیز بیمه کرده و در ازای امضای verisign  و بیمه ماهانه 3 میلیون دلار می گیرد . خوب بیمه کردن به چه معناست :

    بره ببینه آیا این شرکت وجود خارجی داره یا نه ؟ مثلا” فقط یک برنامه ریزی سایت نباشه .

    تمامی پورسانت های ما بدون کم شدن یک سنت بدست مابرسد .

    هیچ هکری نتواند به سیستم سایت نفوذ کند  که البته ورساین اومده یک کار تبلیغاتی انجام داده و  اعلام کرده هرکس بتونه در Gold mine یک پسورد بزنه یک میلیارد دلار جایزه می دهم .

    امضای در سایت روی تمامی صفحات گلد ماین موجود است . خوب اما محصول تولید این شرکت چیست ؟ این شرکت در واقع تولید کننده طلا و جواهرات است .

    همانطور که می دونید هر طلای نیاز به پشتیبانی و  حمایت دارد . همانطور که سکه بهار آزادی حامی و پشتیبانی به نام بانک مرکزی یا ملی دارد ، سکه های گلد ماین نیز در واقع حامی و پشتیبانی به نام بانک GMI دارد که این بانک در نروژ است .

              Product یا محصولات شرکت که ( با خودکار سکه تبلیغات را نشان دهید ) این سکه ، سکه تبلیغاتی شرکت با مارک شرکت است که 20 گرم وزنش است 24 عیار و 5/32 میلیمتر قطر آن است که قیمت آن 375 دلار است .

              ( با خودکار سکه ثور فلکی را نشان دهید ) اما این سکه ها که ثور فلکی هستند و از نظر وزن و قطر و عیار هیچ فرقی با سکه مارک شرکت ندارد اما قیمت آن 500 دلار است دلیل این افزایش چیست ؟

              ( منتظر جواب )‌

    1- در طلافروشی چیزی به نام کارمزد وجود دارد پس چون در ضرب این سکه ها دقت بیشتری شده است پس قیمت آن بالاتر است

    2- ثور فلکی از قدیم الایام مورد توجه مردم به خصوص جوانان بوده و طرفدار بیشتری دارد پس چون تقاضا بالا می رود قیمت افزایش می یابد .

    3 سکه آرم شرکت یک سکه تبلیغاتی است شرکت اومده برای تبلیغات سکه آرم شرکت را ارزانتر بفروش رسانده تا تبلیغات برای شرکت باشد .

     

    صفحه 6-7

              این هم گردنبند و گوشواره های شرکت که قیمت آن از 550 دلار تا 1350 دلار است . البته محصولات خیلی بیشتر از این هاست که در سایت می توانید مشاهده کنید .

    مهم : کاتالوگ بسته ، اما هدف من معرفی و فروش محصولات این شرکت نیست اما شرط ورود به سیستم خریداری یکی از محصول شرکت و در واقع سکه  طلا بهانه ای برای ورود به سیستم است . پس ما باید یکی از محصولات شرکت را خریداری کنیم .

              اما شرکت گفته شما برای خریداری محصول ما مثلا” سکه تبلیغاتی از طریق Network نمی خواد کل مبلغ کالا را به ما بپردازید فقط چند درصد اولیه آن را که 60 دلار است باید پرداخت کنید .

    صفحه 8

              (کاتالوک باز) خوب ما 60 دلار را باید به حساب شرکت بریزیم و شرکت به ما یک User و یک PAS بدهد که با این US و PAS و می توانیم ثبت نام کنیم و در صورت نداشتن US و PAS نمی توان ثبت نام کرد .

    پس از ثبت نام شدن و وارد شدن به سیستم شرکت به مایک ID   یک حساب بانکی الکترونیکی IR-?????? با شش رقم می دهد مثلا” 561223- IR که همچنین حسابی برای ما در بانک نروژ نیز باز خواهد شد ولی برای نظارت ما می توانیم از طریق سایت عمل کنیم .

    خوب ما وارد سیستم شدیم و تجارتی ندیدم .

    خوب کار ما تازه شروع شده حداقل کاری که ما باید بعد از ورود به سیستم انجام دهیم(  با خودکار نشان بدهید ) یک نفر ازدوستانمان در سمت چپ و یک نفر از دوستانمان را در سمت راست خود وارد سیستم کنیم تا یک تعادل یک به یک ایجاد شود که شرکت در ازای این تعادل به ما 30 دلار + 4 دلار تشویق 34 دلار پورسانت می دهد پس در ابتدای کار ما بیشتر از نصف پول را دریافت کردیم .

    صفحه 9

    خوب به ازای 1 به 1 ما 30 دلار پورسانت گرفتیم و در ادامه ما به ازای هر 3 نفری که در زیر این دوستمون ( با خودکار )‌به طور مستقیم و یا غیر مستقیم و هر 3 نفری که در زیر این دوستمون ( با خودکار )‌ به طور مستقیم یا غیر مستقیم وارد سیستم بشوند ما 30 دلار پورسانت می گیریم بطور مستقیم یعنی ما خودمان آنها را وارد سیستم کردیم و غیر مستقیم یعنی بالاسری ما و یا زیرمجموعه ما آنها را وارد سیستم کرده و در واقع هر تعادل 3 به 3 ما 30 دلار پورسانت می گیریم و این پورسانت ها ادامه خواهد یافت . الان براتون کامل توضیح می دهم ( وایت برد ) 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله شبکه نتورک

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله شبکه نتورک , مقاله در مورد تحقیق مقاله شبکه نتورک , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله شبکه نتورک , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله شبکه نتورک , تحقیق درباره تحقیق مقاله شبکه نتورک , مقاله درباره تحقیق مقاله شبکه نتورک , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله شبکه نتورک , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله شبکه نتورک ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله شبکه نتورک
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت