تحقیق مقاله شبکه در windows 2000

تعداد صفحات: 16 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20475
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله شبکه در windows 2000

    مقدمه

    پیشرفت محاسبات در کامپیوتر بستگی به شبکه دارد این وضعیت قطعا ادامه پیدا میکند. امروزه ، خدمات شرکت نرم افزار های Windows 2000 رو به پیشرفت است و اغلب آنها جایگزین شبکه سخت افزارهای مشخص ، کلیدهای تلفن ، تجهیزات کنفرانس های ویدئویی و حتی خود تلفن شده است .

    مسیریابی و دستیابی از راه دور به مشترکین اجازه می دهد تا از طریق خط های تلفن های معمولی با این شبکه ارتباط برقرار کنند. و همچنین به خدمات دهندگان اینترنت این اجازه را میدهد که مشتریان آنها با اینترنت ارتباط برقرار کنند و مهمتر از همه اینکه تمام این خدمات در کمال صحت ، قابل مقیاس ، دقیق و انعطاف پذیر تامین می شود.

    The Telephony API به توسعه دهندگان کمک می کند تا خدمات دهندگان Windows 2000 را به شبکه های صدا وصل کند. از آنجاییکه تکنولوژی هنوز هم در حال پیشرفت است ، مدیرانی که Windows  شبکه ها را نصب می کنند خود را با استفاده از مزایای Thelephony API تنها بوسیله اضافه کردن یک نرم افزار آماده می کنند.

    کنفرانسهای ویدئویی و شنیداری در آینده ساختاری از خدمات دهندگان Windows 2000 هستند و خدمات رسانه های ویندوزها با یک سیستم عمل کننده مشکل میگیرد و به همه کسانی که نرم افزار را خریداری می کنند اجازه میدهد که از مزایای تکنولوژی های رسانه های پیشرفته رایج بهره ببرند. این بخش تکنولوژی ها را معرفی می کند و پس از خواندن این بخش شما درک خوبی از اینکه چه تکنولوژی موجبات سوددهی سازمان شما را فراهم می کند خواهید داشت .

     

    مسیریابی و دستیابی از راه دور

    خصوصیت مسیریابی و دستیابی از راه دور Windows 2000 به سیستم ها این اجازه رامیدهد تا از طریق خطهای تلفن معمولی ارتباط برقرار کنند و همچنین به نام خدمات دستیابی از راه دور و یا ارتباط شبکه ای ایستگاه به ایستگاه نیز نامیده می شود و به یک شکل و یا به صورتهای مختلفی در انواع متفاوت ویندوزهای NT وجود دارد. به عنوان نمونه ویندوز 95 و ویندوز 98 و سیستمهای کاری ویندوز NT به عنوان مشتریان دستیابی از راه دور عمل می کند و خدمات دهندگان ویندوزهای NT به عنوان سرویس دهندگان دستیابی از راه دور عمل می کنند.

    ویندوز 2000 حرفه ای به حمایت خود از مشتریان و خدمات دهندگان ارتباطات دستیابی از راه دور ادامه میدهند.

    گونه هایی از این ارتباطات که حمایت می شوند

    مقایسه خط های تلفن با تفکیک کننده ها

    خطهای ISPN

    خطهای x.25

    کابلهای تفکیک کننده تهی

    مشتریان و خدمات دهنگان با استفاده از این گونه های ارتباطی با امنیت کامل می توانند با هم ارتباط برقرار کنند و موارد شبکه را Transpasiathy اجرا می کنند. امروزه بهترین استفاده از دستیابی از راه دور ارتباط برقرار کردن با یک شماره گیر برای ایجاد مکالمه تلفنی ایستگاه به ایستگاه و استفاده از خطهای تلفن قیاسی و تفکیک کننده 56K است .

    خدمات دهنده ویندوزهای 2000 تواناییهایی مرسوم دستیابی از راه دور را با اجازه دادن به مشتریان که ارتباط شبکه داخلی خود را با اینترنت برقرار کنند گسترش می دهند. همچنین میتوانند ارتباط ایستگاه به ایستگاه را برای بوجود آوردن یک شبکه خصوصی مجازی در.vpn        تقویت کنند .    

    بنابراین تمام ارتباطات شبکه ای خصوصی و ایمن هستند. چنین خصوصتهایی به این معناست که خدمات دهندگان ویندوزهای 2000 بیشتر به عنوان مشتریان دستیابی از راه دور استفاده می شوند زیرا آنها ارتباط ایستگاه به ایستگاه را با بقیه شبکه تقسیم می کنند.

    خصوصت مسیریابی و دستیابی از راه دور که خدمات دهندگان ویندوزهای 2000 را شامل می شود . به جز اینکه به مشتریان اجازه می دهد که تماس بگیرند و به شبکه داخلی راه پیدا کنند ، خصوصیتهای بیشمار دیگری هم دارد . این خصوصیت جدید به صورت یک فهرست راهنمای فعال در ‌آمده است . بنابراین شما می توانید کنترل کنید که چه وقت یک مصرف کننده اجازه دارد که شماره بگیرد و مواردی را که می خواهد تایپ کند. این مزیت این ویندوز نسبت به گونه های قبلی  ویندوز است که نیازمند مدیرانی که از وسایل مجزا استفاده کنند.

    اکنون مدیران کنترل بیشتری بر روی قرار داد نقطه به نقطه چند پیوندی MPPP دارند . پهنای باند تخصصی قرارداد BAP مدیران را قادر می سازد تا شرایطی را مهیا می کنند که بطور همزمان چند خط ارتباطی قابل استفاده باشند . با گذشتن شرایط ویژه برای اضافه و کم کردن خطهای اضافی هزینه شرکت مخابرات کاهش پیدا می کند . هنوز راههایی دیگری هم وجود دارد که به خدمات دهندگان ویندزوهای 2000 کمک می کند تا هزینه های کلی یک سازمان را کم کنند.

    اکنون مشتریان شبکه های تلفنی مکینتاش Macintash برای استفاده از قرارداد دستیابی از راه دور ریز کامپیوتر حمایت می شوند. این خصوصیت جدیدی برای گروه ویندوزها در سیستم عامل شده است . البته مشتریان مکینتاش می توانند به استفاده خود از قرارداد نقطه به نقطه برای ایجاد ارتباط ، ادامه دهند. دستیابی از راه دور از طریق مسیریابی و دستیابی از راه دور MMC وابسته به ابزاری که در برنامه ابزارهای اداری موجود در فهرست اولیه دارد ، اداره می شود.

     

    قرارداد اعتباری توسعه پذیر

    قرارداد اعتباری توسعه پذیر ، راههای تازه ای را برای استفاده کنندگان از دستیابی از راه دور دارای اعتبار می کند. مشخص ترین مزیت این ویندوز نسبت به گونه های قبلی آن به گسترش دهندگان نرم افزارها اجازه می دهد تا وسایل دیگر اعتبار را علاوه بر وسایلی که سیستم عامل آنها را داراست تامین کنند. با این حال ، شرکت نرم افزاری چنین شیوه اعتبار دادن به قراردادهای توسعه پذیر را تامین کرده تا از آن بدون نیاز داشتن به هیچ گسترش استفاده شود . علاوه بر اینها ویندوزهای 2000 از قرارداد اعتباری EAP – MD 5 CHAP نقل و انتقال ایمن EAP – TLS و معتبر ساختن از راه دور خط تلفن مصرف کننده EAP – RAPIU را حمایت می کند.

    کارت های هوشمند که در یک لحظه ، حکم رمز را معتبر می سازند در شبکه های ترکیبی رایج شده اندکه نیاز به درجات بالایی از امنیت دارند. قرارداد اعتباری توسعه پذیر به ویندوزهای 2000 اجازه میدهد تا از تکنولوژی جدید بهره مند شوند. قرارداد اعتباری توسعه پذیر نقل و انتقال ایمن قویترین شیوه معتبر ساختن متفاوت است و همچنین گونه ای صحیح برای استفاده از کارتهای هوشمند است .

    بسیاری از سازمانها به خدمات دهندگان معتبر ساختن از راه دور خط تلفن مصرف کننده گوناگون اعتماد می کنند تا برای خدمات دهندگان بر روی شبکه اعتبار کسب کنند . این روش مخصوص در شبکه هایی با دسترسی چندگانه رایج است . زیرا معتبر ساختن خط تلفن از راه دور می تواند مورد استفاده Netware سیستم عامل  Unix و خدمات دهندگان ویندزوها قرار گیرد. اجزاء تشکیل دهنده قرارداد توسعه پذیر ، معتبر ساختن خط تلفن از راه دور مصرف کننده ، درخواستهای دستیابی از راه دور را به یک مصرف کننده اعتباری را به خط تلفن از راه دور مشخص بر روی شبکه انتقال داد ، و به مشتریان دستیابی از راه دور اجازه می دهد که اعتبار پیدا کنند. تا همان روشی که در شبکه داخلی آنها استفاده می شود ، قرارداد معتبر ساختن توسعه پذیر ، استفاده از مسیریابی و دستیابی از راه دور را به طور یک جا ممکن می سازد. با نگاهی به امکانات خدمات دهنده ، برگ امنیت را انتخاب کرده و دیسک چک شده قرارداد توسعه پذیر معتبر ساختن انتخاب کنید.

     

    سیاستهای دستیابی از راه دور:

    سیاستهایدستیابی از راه دور اجازه میدهد تا کنترل زیادی بر اینکه چه کسی می تواند ارتباط دستیابی از راه دور داشته باشد ، و چگونه شخص می تواند معتبر شود  و اینکه چه موقع می تواند ارتباطبرقرار کند. همچنین سیاستهای دستیابی از راه دور ، فهرست راهنمای فعال را تقویت می کند. و همچنین آنها میتوانند به راحتی در درون یک سازمان از تمام خدمات دهندگان دستیابی از راه دور درخواست کنند . مدیران شبکه های کوچک ممکن است ، احتیاج به تشکیل چنین سیاستهایی نداشته باشند، اما در شبکه های بزرگتر استفاده از چنین سیاستهایی ، برای عملکرد کامل دستیابی از راه دور لازم و قطعی    است .

    حمایت جدید از سیاستهای دستیبای از راه دور امنیت شبکه را افزایش می دهد و همچنین برای مدیران ، شانس بیگانگان برای دستیابی به شبکه را ازطریق دستیابی از راه دور محدود می سازد. زمانی است که استفاده کنندگان از ویندوز ارتباط برقرار می کنند. برای مثال اگر یک استفاده کننده فقط بین ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر در روزهای تعطیل ارتباط برقار کنند ، یک سیاست اینگونه اعمال می شود که استفاده کننده در روزهای دیگر از ایجاد ارتباط منع شود . این سیاستها همچنین برای پایین آوردن هزینه ها هم استفاده می شود . مدیران می توانند تعداد پیوندهای فعال ، اما بیکار دستیابی از راه دور را با اجرا کردن این سیاست که تعداد جلسات را برای گروهها و مصرف کننده های مشخص کم کنند. همچنین مدیران میتوانند تعداد خطهایی که شامل ارتباطات قرار داد چند پیوندی نقطه به نقطه می شود را با اجرا کردن سیاست قرارداد تخصیصی پهنای باند BAP را محدود کنند. علاوه بر اینها ، یازده داده متفاوت دیگر نیز می توان برای بوجود آوردن یک سیاست بکار برد 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله شبکه در windows 2000

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله شبکه در windows 2000, مقاله در مورد تحقیق مقاله شبکه در windows 2000, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله شبکه در windows 2000, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله شبکه در windows 2000, تحقیق درباره تحقیق مقاله شبکه در windows 2000, مقاله درباره تحقیق مقاله شبکه در windows 2000, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله شبکه در windows 2000, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله شبکه در windows 2000 ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله شبکه در windows 2000
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت