تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20487
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word

    عملیاتی مانند ذخیره سازی فایل ها درون پوشه های خاص ، پیدا کردن آرم شرکت هنگامی که به آن نیاز دارید ، یافتن فایلی که هفته گذشته ایجاد کرده اید و اکنون مجدداً به آن نیاز دارید و غیره. اجرای هر یک از این وظائف نیاز به زمان دارد و ضربه‌هایی که بر روی صفحه کلید وارد می‌شوند کم کم بر روی یکدیگر انباشته شده و مصداق مثال معروف قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود را خواهد یافت.

     

     

    بزرگترین اتلاف کننده های وقت کاری روزانه ، احتمالاً آن کارهایی نیستند که بطور اتفاقی و برای یکبار انجامشان می دهید ، بلکه بر عکس آن دسته از وظائفی که مرتباً اجرا می گردند وقت گیر می باشند ، زیرا تا حد امکان بطور کارآمد و مناسب انجام نمی پذیرند .
    عملیاتی مانند ذخیره سازی فایل ها درون پوشه های خاص ، پیدا کردن آرم شرکت هنگامی که به آن نیاز دارید ، یافتن فایلی که هفته گذشته ایجاد کرده اید و اکنون مجدداً به آن نیاز دارید و غیره . اجرای هر یک از این وظائف نیاز به زمان دارد و ضربه هایی که بر روی صفحه کلید وارد می شوند کم کم بر روی یکدیگر انباشته شده و مصداق مثال معروف قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود را خواهد یافت .
    در این مقاله ، نگاهی به راه های متعددی انداخته ایم که از طریق آن ها می توان به Word سرعت بخشید و در هنگام اجرای وظائف روزانه در وقت صرفه جویی نمود .
    بسیاری از این راهنمائی ها با پیشگیری از انجام کارهای عادی و تکراری کارکردن را تسهیل می نمایند .
    رهنمودهای ارائه شده روی نسخه Word XP مایکروسافت متمرکز گردیده است ، لیکن این شگردها در مورد نسخ قدیمی تر Word نیز پاسخگو می باشند . فقط آگاه باشید که اگر از یکی از این نسخه های قدیمی تر استفاده می نمایید ، گزینه های منو ممکن است قدری متفاوت با آنچه که در اینجا آورده شده است ، باشند .
    ● اضافه کردن و آرایش منو ها
    یک راه آسان جهت سرعت بخشیدن به Word کاهش زمانی است که صرف ردیابی و ذخیره سازی فایل ها در داخل پوشه های مربوط می نمائید . چندین راه مختلف جهت دستیابی به این هدف وجود دارد . یکی از راه ها ، استفاده از منوی WorK در Word می باشد که مکانی مفید جهت ذخیره سازی مدارکی است که غالباً آنها را مورد استفاده قرار می دهید ، لیکن تناوب استفاده شما از آن ها بقدری نیست که همیشه از یافتشان در فهرست پایین منوی File مطمئن باشید .
    جهت اضافه نمودن منوی Work به Word بر روی نوار ابزاری راست کلیک کرده و برگه Command و Customize را انتخاب کنید . از فهرست Categories گزینه Built_In Menus را انتخاب کرده و روی برگه Command گزینه Work menu را یافته و با کشیدن آن را به بالا و بر روی نوار منو و یا هر نوار ابزار دیگری که می خواهید ، ببرید . جهت خاتمه کار روی Close کلیک کنید .
    اکنون می توانید هر فایلی را که مایلید به منوی Work خود اضافه کنید . البته ابتدا باید فایل مزبور را باز کرده و سپس Add to Work menu و Work را انتخاب نمایید .
    شما می توانید هر فایلی که نامش در فهرست منوی Work آمده است را با گشودن منوی مذکور و انتخاب نام فایل مربوطه باز کنید .
    هنگامی که از پوشه های متعدد ، جهت ذخیره سازی فایل ها در آن ها استفاده می نمائید ، ایجاد ماکروهایی که پوشه ها را بطور خودکار انتخاب می کنند را نیز در نظر بگیرید و سپس هنگامی که Save As در منوی File را انتخاب نمودید ، پوشه منتخب شما بصورت خودکار انتخاب خواهد گردید .
    در اینجا می خواهیم منویی به نام انتخاب پوشه در Toolbar ایجاد کرده و از طریق زیر منوها آن پوشه های دلخواه را انتخاب کنیم .
    بر روی نوار ابزار کلیک راست کرده و Customize و Commands را انتخاب کنید .
    فهرست Categories گزینه New menue را انتخاب کنید و سپس در فهرست Commands گزینه New menue را توسط ماوس به سوی نوار ابزار کشانده و در محل مورد نظرتان رها کنید و بعد روی آن کلیک راست کرده و اسم منو را تغییر دهید .
    جهت ضبط یک ماکرو ، به ترتیب گزینه های Macro_ Record New Macro… Tool را انتخاب و نامی برای ماکرویتان تعیین نمایید ، مثلاً .Issue۷ بعد از فهرست Store Macro in گزینه All Documents را انتخاب کنید . روی OK کلیک کرده و سپس به ترتیب File>Open را انتخاب و به پوشه مورد نظر خود رفته و روی Cancel و سپس گزینه Stop Recordong کلیک کنید . این عمل را برای تمام پوشه های مورد نظرتان انجام دهید .
    می توانید از این ماکرو جهت تغییر پوشه پیش فرض برای ذخیره سازی فایل های جدید و یا برای باز کردن فایل ها استفاده نمایید .
    بدین صورت منوی جدیدی جهت فهرست کردن تمامی پوشه هایی که غالباً از آن ها استفاده می کنید ، ایجاد نمودید تا با انتخاب پوشه های مزبور فقط چند کلیک فاصله داشته باشید . همچنین می توانید این ماکرو را بصورت دکمه ای برروی نوار ابزار اضافه کرده و با ضربات کلید میانبری را جهت آن تعیین کنید .
    منوهای میانبر نیز یکی از ویژگی های Word می باشند و گزینه هایی مختص به متن را هنگامی که بر روی چیزی در پنجره Word راست کلیک کنید ، در اختیار می گذارند . در اینجا به بررسی گزینه ای می پردازیم که از طریق منوی میانبر قابل انتخاب است . این منو هنگامی ظاهر می شود که بر روی کلمه ای در صفحه راست کلیک کنید . تعداد زیادی از این منوها وجود دارند که بسته به چیزی که انتخاب کرده اید و یا آنچه که بر رویش راست کلیک نموده اید ، ظاهر خواهند شد .
    حتی می توانید گزینه های مورد ترجیح خود را به منوی راست کلیک اضافه نمایید تا هنگامی که به آن ها نیاز پیدا نمودید ، در کنار دستتان باشند . برای مثال ممکن است گزینه Text Wrapping را به منوی راست کلیک یک AutoShape اضافه کرد و یا گزینه Word count را به منویی که در هنگام راست کلیک بر روی بخشی از متن ظاهر می گردد اضافه نمود .
    برای اضافه کردن Text Wrapping به منوی میانبر AutoShape بر روی نوار ابزار کلیک راست کرده و Customize را انتخاب کنید . برگه Toolbars را انتخاب کرده ، Shortcut menus را یافته و کادر کنار آن را علامت بزنید . نوار ابزار کوچکی با tect ، table و Draw ظاهر خواهد شد .
    روی گزینه Draw کلیک و سپس گزینه shapes را انتخاب نمایید .
    اکنون برگه Commands را در کادر محاوره Customize انتخاب و از فهرست Categories گزینه Draw را انتخاب کنید . سپس آنقدر در فهرست Commands پایین بروید تا گزینه Text Wrapping را بیابید . گزینه مزبور را کشیده و آن را بر روی منوی shapes در مکانی که مایلید ظاهر شود بیاندازید . روی دکمه Close کلیک کنید .
    شکلی را به مدرک خود اضافه نمایید . روی شکل مزبور راست کلیک کرده و کنترل نمایید که گزینه Text Wrapping اکنون در منوی میانبر ظاهر گردد .
    جهت اضافه نمودن گزینه word Count به منوی میانبر متن نیز می بایست از رویه ای مشابه آنچه در بالا گفته شد پیروی نمایید ، البته این بار با کلیک Text و مجداً Text بر روی نوار ابزار Shortcut menus گزینه word Count را در Tools Category خواهید یافت . آن را کشیده و بر روی منوی میانبر رها کنید .
    حال بخشی از متن را انتخاب و راست کلیک نموده و گزینه word Count را انتخاب کنید .
    ● رفتن از طریق میان بر
    کلید های میانبر به شما در اجرای سریعتر وظائف کمک می نمایند ، برای مثال [S]+[ctrl] جهت ذخیره سازی یک فایل بکار می رود . لیکن ، میانبرها فقط موقعی ارزشمندند که از وجودشان مطلع باشید تا بتوانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید . جهت آگاهی از آنها ، نسخه ای از وضعیت تخصیص های فعلی صفحه کلید را با استفاده از ابزارهای داخل word برای خود چاپ کنید . این کار را می توانید با انتخاب Tools ،Macro ، Macros انجام دهید . از فهرست Macros In گزینه Word Commands را انتخاب کرده و محل گزینه List Commands را یافته و پس از انتخاب آن بر روی Run کلیک کنید .
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word, مقاله در مورد تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word, تحقیق درباره تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word, مقاله درباره تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله سرعت بخشیدن به Word
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت