تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20505
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack

    به نظر می رسد نصب سرویس پک ۲ با توجه به مشکلات بسیار زیاد کاربران مایکروسافتی در اتصال به اینترنت و استفاده ازهمه قابلیت های Xp اجتناب ناپذیر شده است.

     

    به نظر می رسد نصب سرویس پک ۲ با توجه به مشکلات بسیار زیاد کاربران مایکروسافتی در اتصال به اینترنت و استفاده ازهمه قابلیتهای Xp اجتناب ناپذیر شده است.در این مقاله به ۱۰ دلیل مهم نصب این سرویس پک اشاره شده است.
    ۱-کمک به محافظت از کامپیوتر شما از پیوستهای مضر
    اعلام خطر در مورد پیوستهای بالقوه خطرناک و کمک به محافظت کامپیوتر در مقابل ویروسها که معمولا از طریق Internet Explorer یا Outlook Express ویا Messenger منتشر می شوند.
    ۲- افزایش امنیت در زمان اتصال به اینترنت
    سرویس پک ۲ با اعمال تنظیمات امنیتی محتویات فایلها و چیزی را که از طریق IE دریافت می کنید بررسی می کند و به حفظ امنیت اطلاعات کمک می کند.
    ۳- جلوگیری بالقوه ازDownload های نا امن
    سیستم مونیتورینگ و میل بار دریافت اطلاعات موجود درIE ، فایلهای دریافتی از طریق اینترنت را بررسی کرده ضمن اعلام اخطار، فایلهای مشکوک را بلوک می کند.
    ۴- کم کردن Pop-up آزاردهنده
    برای اینکه از استفاده از اینترنت لذت ببرید سرویس پک ۲ Pop-up های ناخواسته را به وسیله Internet Explorer Popup Blocker به شدت کاهش می دهد
    ۵- حفاظت فایروال از لحظه شروع تا پایان
    یک فایروال قدرتمند داخلی( که با نصب سرویس پک ۲ ایجاد می شود ) کمک می کند که ویندوز در مقابل ویروسها و کرم ها در امان بماند و از انتشار آن از طریق اینترنت جلوگیری بعمل می آید.
    ۶- کنترل تنظیمات امنیتی
    قابلیت جدید مرکز امنیتی ویندوز به شما اجازه می دهد به سادگی وضعیت امنیتی سیستم خود را مشاهده کنید و مدیریت تنظیمات امنیتی کلیدی را بصورت مجتمع انجام شود.
    ۷- دریافت آخرین به روزرسانی به روش بسیار ساده
    بالا بردن قابلیتهای به روز رسانی اتوماتیک در ویندوز باعث می شود به روزرسانی (UP to date) سیستم به سادگی و سرعت با انجام شود . به انضمام اینکه این تکنولوژی جدید به کاربرانی که از طریق Dial up به اینترنت متصل می شوند امکان به روز رسانی سریعتری می دهد.
    ۸- کمک به محافظت از آدرس های نامه الکترونیکی
    قسمت Improvments to Outlook Express ازطریق محدود کردن انتشار آدرس پست الکترونیکی باعث کاهش دریافت هرزنامه می شود .
    ۹- عکس العمل در مقابل Crash سیستم بعلت اضافه کردن add-on در جستجوگر اینترنت
    بخش جدید مدیریت add-on در جستجوگر بشما کمک می کند به سادگی add-on های سیستم را مشاهده ،کنترل و در نهایت کم کنید که در بعضی مواقع باعث Crash کردن سیستم می شود.
    ۱۰- امکان استفاده بدون مشکل از سیستم بیسیم
    با استفاده از سرویس پک ۲، سیستم بیسیم ( Wireless) بهتر و کارآمد تر شده و امکان دسترسی به شبکه های بیسیم در خانه یا حتی در حرکت، آسان تر و بدون اشکال تر شده است.

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان دلیل مهم برای نصب Xp Service pack
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت