تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا

تعداد صفحات: 28 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20698
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت قدیم:۱۲,۵۰۰ تومان
قیمت: ۸,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا

    میکرو سیستم های سان دوره جدید خط مشی جاوا –  2 را دردسامبر 1998 درست کردند و برای اولین بار جاوا 1-2 منتشر شد.

    شهرت محصول سان این دوره را برای هر سه ویرایش جاوا تا امروز حفظ کرد.

     

    استاندارد ویرایش (J2SE) :  یک خط مشی برای دسکتاپ و PC است و ایستگاههای کاری و حمایتی را فراهم میکند. حمایتهای درونی را برای TCP/IP فراهم می کند و 1/GUIرا جاری می کند.

     

    ویرایش تعهدی (J2EE): یکی از بیشترین صحبتها درباره اجزای پایه سرور ساید برای توسعه ستونها با درجه بالا و تامین کردن و ردیف کردن تعهدات و درخواستها است.

     

    ریز ویرایش(J2ME): یک نسخه جاوا( ریز مجموعه ای از J2SE + APIS) وسایل را با محدودیت منابع سخت افزاری نشان می دهد. از توسعه برای جا دادن درخواستها یا دانلود درخواستهای شبکه استفاده می کند

     

    جاوا بیرون امد و ادامه یافت این بیرون امدن تا رسیدن به مقصد در حقیقت به موفقیت با لایه ای در این زمان در مدت کوتاهی نائل شد. جاوا با افراد حرفه ای  از رشته های مختلف که جاوا را توسعه می دادند رشد پیدا میکرد تا از عهده نزدیک شدن به تجهیزات در بیاید.

    امروزه شاید IT های شخصی بدون دانش و قدرت جاوا نیست.

    جاوا واقعا تکنولوزی از بسته های مختلف است که می تواند رده بندی نشود + اجزای ان به سه بخش زبان برنامه نویسی جاوا و ساختار علم ترکیب لغات و ماشین مجازی جاوا و کلاسهای کتابخانه ای وانجمنهای این زبان.

    جاوا  به طور مثال شی گرایی زبان برنامه نویسی به صورت معماری طبیعی است. این نرم افزار مشهور برای امنیت بالا و حمایت است. در طول کودکی جاوا جهان اینترنت به صورت دینامیکی با حمایت از در خواستهای  دکستاپ و یکپارچگی با میراث سیستمها بود.

    تا زمان کودکی شبیه زبان برنامه نویسی سرورساید از فرمانها استفاده میکرد.در نوجوانی از محاسبه تعهدات ناتوان بود ودرخواستها را  توزیع میکرد و پایگاه داده برنامه ها و اجزا را توسعه می داد. حالا با کامل شدن ان کاوش میکند درجهان بدون سیم با پنهان شناسی و زیاد شدن امنیت . در اینده این حمایت ها ممکن است نهایی به نظر برسد .

    اخرین اما نه کوچکترین و اموزش می بیند یکسوسازی را در طول مراحل مختلف زندگی و هستی خود .

    جاوا درست از شروع ان به طور مثال برای بهتر کردن تولیدات برنامه نویسان متمرکز شده بود.

    جاوا هنوز همه طرح های مطلوب را حفظ کرده است.معماری جاوا فرش میکند راه ها را برای نرم افزارهای شبکه های شئ گرای جدید که فراهم میکند همه امکانات را برای حمایت از جاوا وبرای سهولت حرکت در شبکه از کدها و شئ ها استفاده میکند.

    قبلا ما پردازش را تقویت میکردیم حالا به ما اجازه دهید تا به طور مختصر در مورد امکانات جاوا بحث کنیم.

                                                   استقلال خط مشی

    این حقیقت معلوم که استقلال خط مشی یکی از ابزار های بحرانی در همه درخواستها است ودرنتیجه طبیعت نامتناجس از ابزارها و زیر بنای شبکه میباشد.

    طرح جاوا ممکن میسازد تا خلق کنیم اجرای باینری را که این خط مشی غیر قابل تغییر است.

    حمایت از استقلال خط مشی در جاوا  در طول معماری توسعه پیدا میکند. همه اجزا در زبان معماری JVM وAPI  نقشی را در ناتوانی خط مشی ها بازی میکنند.

    جاوا در حال حاضر سه مرحله است هر کدام از اینها از دیگری مستقل است اما تشکیل هر سه مرحله راحتی انرا با درجه بالا فراهم میکند.

    قابلیت حمل کد منبع: به کد منبع یک برنامه اجازه میدهد تا تولید کند نتایج یکسان را بدون توجه به اساس CPU یا کامپایلر جاوا

    قابلیت حمل معماری CPU : بر خلاف زبانهای دیگر جاوا تولید نمی کندکدهای متفاوت

    را برای CPU های متفاوت به جای ان کامپایلر جاوا تولید میکند کدها را برای CPU های متفاوت به صورت بایتی در JVM به هر حال این طرح نیاز دارد به حضور JVM در همه CPU ها که برنامه جاوا نامزد اجرای ان است.

    قابلیت حمل OS/GUI : شبیه به JVM در CPU های متفاوت وجود دارد API های جاوا که ارتباط برقرار میکند باOS وGUI تا مبارزه کند با مشکلات و شرح دهد قابلیت حمل GUI را تا برنامه ها استفاده کنند از این کتابخانه ها.

    بنابراین جاوا فراهم میکند محیط های اجرایی مشابه را.

    اخیرا تکنولوزی جاوا (JINI) نشان داده به صورت دینامیکی شبیه اجرای شبکه به صورت

    PLUG AND PLAY در یک شبکه . یک وسیله گذاشته میشود در شبکه تا بتواند متصل شود به سایر وسایل و اجازه دهد به وسایل دیگر تا به ان برسد.و به اسانی به اتصال نائل شود. 

     

                                         قابلیت استفاده مجدد و نگهداری

    قابلیت استفاده مجدد در این زبان مقایسه میشود با وسعت حمایتی که از کدها می شود یا موافقت با سایر درخواستها . جاوا به طور خالص هست زبان oop و کدهایی که دوباره استفاده میشوند در ان قرار میگیرد.نتیجه کلی از تعاریف API در این ساختار طبقه بندی میشود به بسته های اطلاعاتی و همچنین حمایت میکند از کدهایی که دوباره استفاده میشوند.

    یکی از تکنولوزی های متفاوت جاوا دانه جاوا است که فراهم میکند راه حلهای عملی برای مشکلات که سر سخت بودند در مقابل توسعه در مدت 10 سال. صنعت IT در بردارد دانه جاوا که گروه های بحرانی دوباره استفاده میکنند از دانه جاوا.توسعه ساختمان و ساختارهای جدید استفاده میکنند از ابزارهای DRAG AND DROP تا وصل شود به دانه های دیگر در گذشته.

    اخیرا سان تحت فشار قرار داده درخواستها را تا فراهم کند به طور اساسی اجزای قابل استفاده و درخواستها که میتواند با موفقیت استفاده شود.

    نگهداری از طرح این زبان حمایت میکند از دستورالعملهاکه میتواند به اسانی تغییر دهد و ابزارهای جدید را راضی کند . برنامه نویسی شی گرا جاوا ظرفیت نگهداری از درخواستها را دارد .اخیرا گنجایش نمونه های طراحی در جاوا (یک نرم افزار مهندسی که بیرون میاید از ایدئولوزی شی گرا ) در نظر دارد که توسعه را ترفیع دهد در دوره های طولانی نگهداری . نرم افزارهای توسعه به صورت خط به خط حرکت میکند و از اجزای مختلفی استفاده میکند.

     

                                  در خواستها و برنامه نویسی با رشته ها

    در خواست تعداد زیادی از برنامه نویسان در جاوا هست حمایت برای برنامه نویسی همزمان. برنامه های رشته ای خلق می کنند جریان های همزمان بیشتری برای کنترل کارها در هر زمان .مراقبت کردن از جذب اشکار همه درخواستهای جاوا که به هم میپیوندند درGUI به صورت رشته های  اصلی هستند.زیبایی رشته API جاوا اینست که کارها را در پس زمینه انجام می دهد تا زمانیکه احساس کند کاربر به ان نیاز دارد.

     

                                                       معماری جاوا

    معماری اصلی در جاوا باقی مانده از زمانیکه برای اولین بار منتشر شد.تغییر پیدا کرد API جاوا به طور پیوسته و هر نسخه تصحیح میکرد کمبودهای نسخه قبلی را و اضافه میکرد ابزارهای مناسب را به ان . هسته معماری در جاوا هست به طور مثال : یک کامپایلر که ترجمه میکند کدهای منبع جاوا را به بیت کدها که میتواند در ماشین جاوا اجرا شود . این معماری انجام میدهد نیازهای JVM را برای سطح های متفاوت.یکی از سطح های مخصوص JVM که در دسترس است بایت کد جاوا است که میتواند استفاده شود در سیستمهای OS و سیستم های معماری.

                                               قابلیت استفاده مجد

      قابلیت استفاده مجدد هست یکی از مسائل اصلی در جاوا .سان تعریف کرد زبان برنامه نویسی مخصوصی برای ماشین مخصوص جاوا JVM  که از انواع داده ها  مراقبت میکند بایت کدها و کدهای باینری در برنامه جاوا به صورت مستقل هستند و در سیستم قابل اجرا میباشد.

                                              سیر تکامل جاوا

    OAK :اولین تجسمی از جاوا هنگامی که قصد داشتند از ان در برنامه نویسی دستگاه های مصرف کننده استفاده کنند بود . فرضیه ای که پشت OAK بود احتمالا سر امد فرضیه های ان زمان بود.هر چند ان به یک زبان محبوب عموم تبدیل شد از زمانی که امکانات ان خیلی مطلوب بود برای به هم پیوستن تقاضا های مرتبط با کامپیوتردر ان روزها.اولین نسخه رسمی جاوا برای استفاده عموم JDK  بود.

    (مجموعه ابزارهای توسعه جاوا =JAVA DEVELOPMENT KIT)

    نسخه JDK تمامی ابزار لازم برای توسعه و اجرای برنامه های JAVA را در بردارد.دو امکان برجسته جاوا در نسخه 1.0.2از این قرار است:

    AWT :یک مجموعه از خانواده API برای ساختن GUI (یعنی واسطه گرافیکی کاربر)

    APPLETS: عبارتند از برنامه های کوچک جاوا که در مرورگر های وبی که امکان اجرای انها باشد جای میگیرند. این مرورگرها شامل یک JVM میشوند که عمل دانلود کردن درخواست ها را خیلی مطمئن در محیطی امن اجرا میکند.

    نسخه بعدی جاوا  1.1است که امکانات اضافی را به ان افزودند مانند نمایندگی مدل پیشامد سری سازی کردن اجزا RMI, کامپایلر JIT وکلاسهای درونی (البته برای جاوا )مجموعه پیشرفته ای ازAPI و نوسان های انتخابی API .جدا از این چیزها این نسخه میتواند یک مدل امنیتی خاص  جنبه های بین المللی و بقیه تعاریف JDK را تعبیه کند.

    نسخه بزرگ بعدی کمپانی سان JAVA 1.2 است که به وسیله پلت فرمهای جاوا 2 شناخته شده است . جاوا 1.2 را به JSDK منسوب کردند توجه کنید که این JSDK با JDK یکی نیست  JSDK شامل قسمتهای RUN TIME نمی شود .

    یک سیستم RUN TIME هم اکنون جداگانه در JRE قابل دسترس است. SWING در بسته JSDK وجود دارد و البته امروزه همچنین در JSDK 1.3 وJSDK 1.4 قابل دسترس است.

     

    J2ME                                                    چیست؟

    J2ME اخرین وجمع وجور وبا درجه انتخابی  بالا برای  JRE است J2ME روی هم رفته یک زبان جدید نیست اما مانند جاوا ی قدیمی برای کنترل و پیاده کردن دستگا ه ها به کارمیرود

    J2ME هنوز سازگاری J2SE را از دست نداده . در واقع تمامی درخواست های J2ME می توانند اجرا شوند روی J2SE با اختلاف بسیار کم . دستگاه های ا لکترونیکی مصرف کننده کوچک دارای راهی برای تاثیر روی زندگی ما هستند .

    منتشر کردن J2ME خیلی به موقع بود . با گسترش دهندگان IT در عملیات کامپیوتری طبق خواسته با ارتباط قوی برای  دستگاه های ا لکترونیکی کوچک. امکانات اجرایی جاوا امادگی اجرا شدن در هر محیطی را دارند . واقعا جالب است بدانید که قصد اولیه برای به وجود اوردن جاوا ارتقاء زبانی برای برنامه هایی با قابلیت قابل حمل بودن درخواستها  برای دستگاه های ا لکترونیکی مصرف کننده مثل سیستم های صوتی  ماشینهای لباس شویی و چیز هایی از این قبیل بودند که در این مسیر با کوتاهی مواجه شده بودند . چنان جاوا را ساختند که بسیار محبوب شد به خاطر سادگی  قابل حمل بودن  وامنیت  و امکانات اپلت ان که ارضاءکننده نیاز های جنبش محیط اینترنت شد . با J2ME MIDLETS کمپانی سان توانست بخشی از رویا های خود را محقق کند .

                                                      ساختار J2ME

    محصولات الکترونیکی مصرف کننده در طبیعت و وظایف خود با هم تغییرات زیادی دارند .برای بیان بعضی از تغییرات یک نیاز ضروری برای J2ME فقط سایز کوچک نیست همچنین طبق خواسته بودن و پیمانه ای بودن . این پیمانه ای  کردن توسط جدا نمودن همه ساختار و پروفایل JVM انجام میگیرد این سه جزء با هم یک JRE کامل را شکل میدهند این اجزا لایه های بالایی یک سیستم عامل برای  دستگاه های هدف هستند .

    این خط جداکننده بین شکل و پروفایل بستگی دارد به قابلیت های دستگاه های هدف . در اصطلاحات کمپانی سان شکل برای یک بازار افقی از دستگاه ها هنگامی که پروفایل انها برای یک بازار عمودی تعریف شده معنی پیدا میکند . به بیان ساده تر حوزه کلاسهای دستگاه ها بر روی شکل هایی که قابلیت اجرایی دارند بزرگتر است از پروفایل ها  و این یعنی پروفایل شامل جزئیات مشخصه بیشتری در داخل شکلها است .این ساختار یک محیط شکل پذیر پویا را تولید میکند که مورد درخواست است. صرفنظر از در دسترس بودن کتابخانه های جاوا که برای اجرای درخواست بر روی یک دستگاه ضروری است تا وقتی که پلت فرم هدف بوسیله کتابخانه ها و کدها به دست بیاید.  

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا, مقاله در مورد تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا, تحقیق درباره تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا, مقاله درباره تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله برنامه نویسی با جاوا
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت