تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20904
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه

    آداب مکالمه با تلفن همراه

     

     
    آن چه در زیر می آید 10 پیشنهاد برای رعایت آداب مکالمه با تلفن همراه است که ژاکلین وایتمور (1)، موسس "آموزشگاه تشریفات پالم بیچ و اسپرینت" (2) و آموزگار آداب مکالمه با تلفن همراه در این موسسه مطرح میکند:

     

     
    1. وقتی در جلسه، دادگاه، رستوران، یا سایر مکان های شلوغ هستید، تلفن خود را روی حالت پیغام گیر بگذارید تا پیغام ها را ضبط کند.
     
    2. اگر در طول یک جلسه یا موقعیت مشابهی باید با تلفن همراه صحبت کنید، عذرخواهی کنید و جای خلوتی برای حرف زدن پیدا کنید.
     
    3. با همان حالتی که همیشه حرف میزنید حرف بزنید. آدم ها وقت حرف زدن با تلفن بی سیم معمولاً بلندتر از حالت عادی حرف میزنند و اغلب توجه ندارند که این رفتارشان چقدر میتواند برای دیگران ناخوشایند باشد.
     
    4. وقتی در حضور دیگران حرف میزنید با عصبانیت حرف نزنید. مکالماتی که احتمالاً احساسی هستند باید در جایی انجام شوند که مزاحم یا مخل آرامش دیگران نباشد.
     
    5. وقتی درباره مسائل خصوصی یا برخی موضوعات کاری بحث میکنید با احتیاط حرف بزنید. هیچوقت معلوم نیست چه کسانی صدای شما را می شنوند.
     
    6. اگر برایتان مقدور نیست که تلفنتان در دسترس نباشد، از سیستم هایی استفاده کنید که به شما اجازه میدهد بدون آن که مزاحمتی فراهم کنید در دسترس باشید. در مکان هایی مثل سینما یا اماکن مذهبی، سیستم لرزشی، بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران، شما را از برقراری تماس آگاه میکند. خیلی از تلفن های بی سیم دکمه ای برای خاموش کردن صدای زنگ دارند که از ایجاد مزاحمت جلوگیری میکند.
     
    7. از سرویس مخابره متن استفاده کنید. این سرویس سریع و بی صدا در حال حاضر به طور گسترده در حوزه مشاغل کاربرد پیدا کرده و موجب حفظ جریان مبادله اخبار و اطلاعات میشود، بدون آن که نیازی به جواب دادن تلفن یا گوش کردن به پیغام گیر باشد.
     
    8. افرادی را که در حضور شما هستند باید بر تلفن هایی که میخواهید بزنید یا میخواهید جواب بدهید ارجح بشمارید. اگر منتظر تلفنی هستید که امکان به تعویق انداختنش وجود ندارد، به موقع به اطرافیان خود اطلاع بدهید و وقتی تلفن زنگ زد عذرخواهی کنید.
     
    9. اگر فردی با تلفن همراهش دارد در جمع ایجاد مزاحمت میکند، برخورد علنی نکنید. اگر لازم شد، بی سر و صدا موضوع را به اطلاع یک مسئول برسانید.
     
    10. مقررات مکالمه با تلفن همراه در حین رانندگی را رعایت کنید. وقتی وسیله نقلیه تان در حال حرکت نیست به تلفن ها بپردازید. در ترافیک سنگین یا در شرایط رانندگی خطرناک تلفن نزنید و به تلفن جواب ندهید. از گوشی های بی نیاز از دخالت دست استفاده کنید تا حواستان بیشتر به حفظ ایمنی باشد. و حفظ ایمنی همیشه مهمترین زنگی باشد که در گوش شما طنین انداز میشود.
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان آداب مکالمه با تلفن همراه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت