تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 21024
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: جغرافیا و برنامه ریزی شهری
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی

    می سی سی پی بزرگترین رود کشورهای متحده ٔ امریکا که از دریاچه ٔ ایتاسکا در شمال ایالت مینه زوتا سرچشمه می گیرد و پس از مشروب ساختن بیش از سه میلیون کیلومتر مربع زمین هفت ایالت به خلیج مکزیک می ریزد. طولش در حدود 6300 کیلومتر است و اگررود میسوری را جزء آن حساب کنیم در این حال درازترین رودهای جهان است . و بدون احتساب رود میسوری نیز درحدود 3800 کیلومتر طول دارد.

    رودخانه می سی سی پی که زمانی مانع گسترش به سمت غرب بود، به یک شبکه بزرگ ارتباطی که غرب میانه را به دریا و تجارت بین المللی متصل می نمود، تبدیل گشت. طول این رودخانه از سرچشمه تا خلیج نیومکزیکو، جایی که رودخانه به آن ختم می شد، 3779 کیلومتر (2348 مایل) بود. در سال 1811م کشتی های بخاز چرخ دار قادر بودند محموله های پنبه و زغال سنگ و مسافرین را در طول رودخانه حمل کنند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان رودخانه می سی سی پی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت