تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 21050
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

     

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهادی دولتی است که طیف وسیعی از فعالیت های فرهنگی و هنری در زمینه کودکان و نوجوانان در گستره وظایف آن قرار دارد. پیشینیه حدود چهار دهه حضور موثر و کارشناسانه در عرصه تولید فرآورده‌های فرهنگی نظیر کتاب،‌ نوار، فیلم و اسباب‌بازی و اعتماد دیرینه معلمان،‌ والدین و دانش آموزان به سودمندی محصولات متنوع آن سبب شده است تا نام و نشانه کانون از اعتباری منحصر به فرد خود برخوردار باشد. جایگاه رسمی و تعدد مراکز کانون در تمام نقاط کشور در کنار تولید آثار جذاب،‌ سالم و متناسب با ویژگی های هر گروه سنی،‌ نفوذ چشمیگر محصولات تولیدی کانون را در محیط های آموزشی و خانوادگی در پی داشته است.
    از هنگام پیدایش کانون در سال 1340 تا به امروز بخش وسیعی از نیازهای پرورشی و فرهنگی کودکان و نوجوانان کشور از طریق تولید آثار هنری،‌ برگزاری جشنواره ها، نشست ها،‌ مسابقات و همایش های گوناگون و انجام شیوه های متنوعی از اقدامات عملی و یا خدمات مشاوره ای توسط کانون صورت پذیرفته است. این عملکرد با دو گرایش متفاوت "برای کودکان" که مختص مخاطبان کودک و نوجوان و " درباره کودکان" که برای ایجاد اشراف و آگاهی بیش‌تر بزرگسالان به ویژگی‌های دنیای کودکی است، انجام می‌گیرد.
    همسو با چنین هدفی هر ساله با تولید تعداد کثیری کتاب، نوار، اسباب بازی و سرمایه‌گذاری وسیع در زمینه اجرای فعالیتهای نمایشی ادبی روند فرهنگسازی و تقویت پشتوانه فکری کودکان ونوجوانان ادامه
     
    می یابد و تعداد 519 کتابخانه و مرکز فرهنگی با کمک بیش از 2000 مربی در سراسر کشور مجریان این برنامه ها و روش ها محسوب می شوند.
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت