تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟

تعداد صفحات: 1 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 21556
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: زیست شناسی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟

    بی توجهی به درمان آنژین یا گلو درد چرکی می تواند در آینده باعث بروز بیماری خطرناک رماتیسم قلبی شود.

     

    تب رماتیسمی بیماری التهابی غیر چرکی سیستمیک است که ورود میکروب بتااسترپتوکک دربدن عامل بوجود آورنده آن است .
    درفردی که نخستین بار دچار آنژین یا گلودرد چرکی می شود , عامل عفونت از راه خون به تمام بدن به ویژه به مفاصل , قلب , پوست , عروق خونی و ریه ها می رود و باعث بروز واکنش های التهابی دراین دستگاهها می شود.
    معمولا نخستین بار بیمار درسنین 5 تا 15 سالگی به این تب رماتیسمی دچار می شوند.
    تورم و درد درمفاصل بزرگ به ویژه زانوها از علایم این بیماری است.
    در رماتیسم قلبی معمولا هرسه لایه قلب دچار التهاب خواهند شد : درصورتی که تغییرات هیستوپاتولوژیک آسیب بافتی روی دریچه های قلبی ایجاد شود در کار این دریچه ها به ویژه دریچه میترال اختلال ایجاد می شود که این مسئله پیامدهای ناگواری برای شخص مبتلا درپی خواهد داشت .
    پس والدین و خانواده ها باید هرگونه گلودرد چرکی در فرزندان خود را باید جدی بگیرند و ازمصرف خودسرانه داروها پرهیز کنند .

     تشخیص بیماری گلودرد چرکی تنها برعهده پزشک است و درصورت درمان به موقع این بیماری که درفصول سرد سال شیوع بیشتری دارد , می توان از عوارض بعدی آن یعنی تب رماتیسمی و رماتیسم قلبی به اسانی پیشگیری کرد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا می توانید اهمیت درمان قطعی بیماری آنژین را توضیح دهید؟
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت