تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 22123
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت

    مایکروسافت از مدتها قبل اعلام کرده بود به دنبال جانشینی برای windows xp است ابتدا ویندوز لانگهورن و بعد ویندوز ویسیتا را پیشنهاد کرد . ولی همچنان بعید بنظر می رسد که به این زودیها نسخه کامل ویندوز ویسیتا را به بازار بدهد. ولی ما می توانیم بسیاری از امکانات ویسیتا را در xp نصب کنیم.بدون آنکه منتظر ویسیتا بمانیم.در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است.

    سرعت زیاد یکی از امکانات ویندوز ویسسیتا سرعت زیاد آن به ویژه در هنگام start up کردن  است که درآن سیتم prefetching ویسیتا این امکان را به شما میدهد که اگر بخواهید فایلها و برنامه هایتان را زود تر لود کند.

    Systembooster برنامه ای است که ادعا می کند امکاناتی نظیر آن را به شما می دهد.

    البته برنامه ها و روشهای زیادی برای افزایش سرعت ویندوز داریم از جمله مرتب کردن حافظه و.. که برنامه های زیادی برای آن داریم  ولازم نیست همه آنها را ذکر کنیم.

    حفا ظت کننده ها ویسیتا به شما اجازه می دهد تا کد محافظتی هارددیسکها یتان را در یک درایو خارجی usb شما می توانید همین کار ار برای کامپیوتر های لپ تاپ با برنامه pckey  که هارد دیسک هایتان  را محافظت میکند و Pckey le که از فایلهایتان محافظت میکند.

    شما مجبور نیستید تا منتظر ویسیتا بمانید تا به وسیله آن کاربران غیر مجاز را قبل از اینکه کامپیوتر تان را بوت کنند بیرون بیندازید  برنامه کلی ce infosys’s compusec  که رایگان است و از همان نوع محافظت aes استفاده می کند و به شما این امکان را میدهد تا بوت دوباره کامپیوترتان تایید کنیید حتی اگر افراد دیگر درایوتان را پاک کنند و بخواهند آن را به ماشین دیگری منتقل کنند. برنامه های دیگری با کاربرد های مشابه مثل folderlook و.. هست که شما تقریبا آنر ا میشناسید.

    منبع انگلیسی کل مقاله: http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,125324,00.asp

     

    سان فرانیسکو-infoworld

    یک کارشناس امنیتی نرم افزار به استفاده کننده گان oracle server هشدار داد که یک شکاف امنیتی در این نرم – افزار ممکن است به دیگران این امکان را بدهد تا از داده هایی که توسط برنامه های oracle بکار گرفته می شوند استفاده غیر مجاز کنند . این شکاف  فرصت طلایی برای هکر ها محسوب می شود.

    Alex kornbrust از red-database-security در روز دوشنبه گفت که مقاله منتشر شده ای در oracle’s   metaLink کدهایی داردکه یک شکاف امنیتی شناسایی نشده در Oracle Server Enterprise Edition Version 9.2  تا  10.2.0.3 را نشان میدهد که به کابرانی که فقط امکان خواندن داده ها را دارند این امکان را می دهد تا آنها را تغییر نیز بدهد.

    مسئولان این شرکت اعلام کردند که این مشکل را در  پچ امنیتی که بعدا منتشر خواهند کرد بر طرف خوا هند نمود.

    همچنین آنها این مقاله را بلا فاصله حذف کردند تا هکر ها بیشتر از این از آن استفاده نکنند.ولی kornbrust می گوید که احتملا بعضی از هکر ها این کد ها را کپی کرده اند.

    او گفت:  مشکل اصلی در internal privilege checking routines می باشد.این آسیب پذیری خطری برای دیکشنری داده ای Oracle که اطلاعات پایه را مثل table ها و اشیا را دارد ایجاد نمی کند.ولی در عو ض به کاربرانی به صورت عادی داخل سیستم پایگاه داده می شوند این امکان را می دهد که دادها را حذف و یا در آن تغییراتی بدهند.

    اپل و ویندوز

    اپل هفته قبل اعلام کرد که نرم افزاری را ساخته است تا کامپیوتر های مکینتاش مبتنی بر اینتل خود را

    قادر به خواندن ویندوز xp بکند.این اقدام از همین حالا سر وصدا های زیادی را ایجاد کرده است.

    حتی نسخه release برنامه"boot camp" از همین حالا قیمت سهام این شرکت را زیاد کرده است.

    ادامه این روند به واکنش استفاده کننده گان mac و windows بستگی دارد.

    نسخه release برنامه "boot camp" دنباله ای است از تلاش های بعضی از مهندسان نرم افزار است.

    ماه گذشته یک هکر که به اسم"narf" مشهور است توانست ویندوز xp را در یک mac  مبتنی بر اینتل نسب کند تا جایزه مربوطه به آن را از سایت winXPonMac.comبگیرد.

    این سایت حالا OnMac.net نام دارد که نرم افزارش همان کاری را انجام می دهد نرم افزار کنونی اپل انجام می دهد.

    با وجود این تغیرات مسئولان mac  می گویند که خیلی دور از انتظار است  حتی با وجود افزایش فشارات    مایکروسافت یک  ویندوز مبتنی بر mac  را به بازار بدهد.

    نسخه های جدید ویندوز در راه است

    ردموند-ap

    ویندوز جدید  مایکروسافت دارای امکانات جدید ی برای دیدن و ظبط برنامه های تلوزیونی و امکانات دیگر خواهد بود تا کامپیوتر های شخصی را به وسایل تفریحی بهتری تبدیل بکنند.

    مایکروسافت گفت:ویندوز ویسیتا  home premium کارکردهایی که قبلا در ویندوز media center بودند را کاملتر و بهتر ارائه خواهد کرد.این یکی از 6 نسخه ویندوز ویسیتا خواهد بود که مایکروسافت قصد دارد ارائه کند.این نسخه ها بر اساس نوع مصرفشان دارای امکانات متفاوت تری خواهند بود.یکی از این نسخه ها ultimate نام دارد که برای کار در محیط خانواده طراحی شده است.مایکروسافت همچنین دو نسخه را برای کاربری های تجاری ارائه میکند.یک نسخه اولیه وپایه ای و دیگری نسخه ای با امکانات شرکتی.مایکروسافت همچنین یک نسخه "starter"ویسیتا را برای کشورهای در حال توسعه طراحی میکند.

    باری گوف مدیر محصولات ویندوز اعلام کرد که مانمی خواهیم مشتریهایمان را مجبور به خرید محصولاتی بکنیم که نیازهایشان را براورده نکند

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان تازه های کامپیوتر و اینترنت
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت