تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 22810
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر

     

    وزرات کار اعلام کرد: «بیش از 90 هزار شغل جدید به صنعت آمریکا در ماه آگوست اضافه شد این این شغل ها بیشتر در زمینه طراحی سیستم های کامپیوتری و خدمات مربوط است. »
     
    به گزارش بخش خبر سایت http://www.IRITN.com ، به نقل از CNet News، از ماه آگوست سال گذشته 400/36 شغل جدید به صنعت طراحی سیستم های کامپیوتری اضافه شد و تعداد این شغل ها کلا به 13/1 میلیون رسید. در یک تحقیق ماهانه آمده است که اعتماد کارمندان IT در بازار کاری به تدریج افزایش یافته است.
     
    طراحی سیستم های کامپیوتری تنها بخش مربوط به فن آوری نبوده است که در ماه آگوست داشته است. بلکه براساس گفته های وزارت کار تقریبا 4 هزار شغل به رشته های مدیریت و سرویس های مشاوره فنی اضافه شده است، میزان این شغل ها در حال حاضر به 796100 شغل رسیده است.
     
    شغل های صنعتی در حوزه محصولات کامپیوتری و الکترونیکی نیز به 3300 شغل رسیده است. بدست آوردن شغل بخشی از یک رشد کلی 144000 در شغل های آمریکا در ماه آگوست است. این میزان در ماه جولای به 73 هزار شغل رسیده بود که نسبت به اوایل سال رشد کمتری داشت، به عنوان مثال شغل های اقتصادی بین ماه های فوریه و مارس به 353 هزار شغل رسیده بود.
     
    میزان بیکاری آمریکا طی چندماه گذشته از 5/5 درصد در ماه جولای به 4/5 درصد درماه آگوست رسیده است.

     

     

    مهندسی کامپیوتر

     

     

    رشته مهندسی کامپیوتر که به طراحی و ساخت اجزای مختلف رایانه می پردازد، لذا اهمیت بسیار زیادی در دنیای امروز برخوردار است. هدف از طی این دوره تربیت کارشناسانی است که در زمینه تحلیل، طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاهها و مجموعه های سخت افزاری جدید، بررسی و شناخت مجموعه های سخت افزاری و نرم افزاری موجود، نگه داری، عیب یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه فعالیت کنند.
     
    طراحی، شبیه سازی، فرآوری، پردازش، سنجش، آموزش، ویرایش و ... همه مفاهیمی هستند که با بالاترین دقت و در کوتاهترین مدت زمان ممکن در برنامه های نرم افزاری رایانه انجام می شوند. لذا هدف از این رشته تربیت نیروی متخصص برای انجام امور فوق است.

     

     

    تواناییهای فارغ التحصیلان

     

     
    فارغ التحصیلان این مقطع، قابلیتها و تواناییهای زیادی دارند و چنانچه در مسیر مناسب هدایت شوند، قادر خواهد بود مشکلات زیادی را حل کنند. برخی از این تواناییها به شرح زیر است:

     

    بررسی و شناخت نرم افزارها و سخت افزارهای جدید و به کارگیری آنها.

    بررسی کمبودها و نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری بخشهای صنعت و خدمات و تدوین نیازهای آنها، امکان سنجی و تعیین ابزار و نیروی انسانی لازم برای رفع کمبودها.

    تجزیه و تحلیل سیستمهای کوچک و متوسط نرم افزاری و سخت افزاری و ارائه راه حل مناسب برای اجرای آنها.

    طراحی مجموعه های کوچک و متوسط نرم افزاری و سخت افزرای و تولید طرحهای اجرایی برای انها.

    اجرای طرحهای کامپیوتری، نصب، آزمایش و آموزش آنها.

    پشتیبانی و نگه داری سیستمهای نرم افزاری شامل شناسایی خطاها، رفع خطاها و افزودن امکانات جدید به سیستمها.

    عیب یابی کامپیوترها و سیستم های کامپیوتری و رفع عیبها.

    شناسایی فنون جدید طراحی و ساخت رایانه و ارزیابی و به کارگیری آنها.

     

     
    تواناییهای ذکر شده مربوط به کارشناسان نرم افزار و سخت افزار می باشد، اما روشن است که کارشناسان نرم افزار در محدوده مسائل نرم افزاری توانایی بیشتری دارند و برعکس کارشناسان سخت افزار در محدوده مسائل سخت افزاری از توانایی بیشتری برخوردارند.

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان به وجود آمدن رشته ها و شغل های جدید مربوط به کامپیوتر
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت