تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23220
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حسابداری
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه

    تجزیه و تحلیل ریسک

    آنالیز ریسک تکنیکی است که برای شناسایی و ارزیابی مولفه‌ ها و عواملی که ممکن است موفقیت یک پروژه یا دستیابی به یک هدف را به مخاطره بیاندازند، مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر این فرآیند، «آنالیز حوادث پروژه» است. این فرآیند نیازمند انجام یک تجزیه و تحلیل هزینه-سود است. فرآیند هزینه-سود می بایست در بازنگری ویژگیها و مزایای یک دارایی یا فرآیند دخیل باشد.

    بخشی از بازنگری یک پروژه، تعیین هزینه‌های آن است. این هزینه‌ها عبارتند از هزینه‌های تامین و توسعه؛ یعنی هزینه‌های عملیاتی و نگهداری و ...، هزینه‌های مستندسازی، هزینه‌های آموزشی نیروی انسانی، هزینه زیرساخت‌ها، هزینه بروزآوری، هزینه‌های جابجایی و مانند آن. تمامی این هزینه‌ها مستلزم جنبه‌های مادی و معنوی است.

    اگرچه توجه به تمامی مولفه‌های هزینه‌ای برای تصمیم گیری در زمینه اجرای یک پروژه بسیار مهم است، ولی این هزینه‌های اجرایی تنها یک متغیر است. هزینه عدم اجرای یک پروژه نیز متغیر دیگری است که می‌بایست در فرآیند تجزیه و تحلیل مورد توجه قرار گیرد. چنانچه اجرای پروژه با تاخیر مواجه شده یا مورد تصویب قرار نگیرد، چه اثراتی بر سازمان خواهد داشت؟ عدم پیشرفت پروژه چه تاثیراتی بر مزیتهای رقابتی سازمان دارد؟ چگونه می تواند توانایی شرکت در دستیابی به اهداف و ماموریتها را تحت تاثیر قرار دهد؟

    در حالت کلی، هر جا که پول یا منابعی صرف می شود می بایست ارزیابی ریسک انجام شود. این امر سبب می شود که اجرا یا عدم اجرای پروژه با دلایل موجه همراه بوده و مدیر تلاش خود را جهت اتخاذ تصمیم درست انجام داده است. خروجی فرآیند تحلیل ریسک دو بار مورد استفاده قرار می گیرد. بار نخست در زمان اتخاذ تصمیم است. مورد دوم در زمان ارائه نتایج تصمیم به شخص ثالث یا شریک بیرونی است و مدیر ناچار است تا فرآیند تصمیم گیری خود را به وی ارائه دهد. در مجموع باید گفت که اجرای فرآیند های تحلیل و ارزیابی ریسک، درک و تجسم مناسبی از کسب و کار بدست می دهد.

     

     

     

     

    Risk analysis

    From Wikipedia, the free encyclopedia

    Jump to: navigation, search

    Risk Analysis can refer to:

    Risk analysis (engineering)

    Probabilistic risk assessment, an engineering safety analysis

    Risk analysis (Business)

    Certified Risk Analyst

    Risk analysis (engineering)

    From Wikipedia, the free encyclopedia

    Jump to: navigation, search

    Risk analysis is the science of risks and their probability and evaluation.

    Probabilistic risk assessment is one analysis strategy usually employed in science and engineering.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه, مقاله در مورد تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه, تحقیق درباره تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه, مقاله درباره تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله آنالیز ریسک با ترجمه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت