تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23262
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حسابداری
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران

    جامعه حسابداران رسمی ایران با همکاری مرکز آموزش حسابداران خبره

    جامعه حسابداران رسمی ایران با هدف ارتقای مهارتهای حرفه ای دوره ها را در مرکز آموزش حسابداران خبره ( وابسته به انجمن حسابداران خبره و دانشگاه صنعت نفت ) برگزار می کند:

     

    2. مبلغ شهریه هر دوره برای اعضای جامعه حسابداران رسمی وکارکنان موسسات حسابرسی عضو جامعه (با معرفی نامه موسسه حسابرسی) به ازای هر ساعت کلاس مبلغ 40.000ریال و برای سایرین مبلغ 45.000ریال می باشد.

     

    3.  پراخت مبلغ شهریه هر دوره در وجه مرکز آموزش حسابداران خبره به حساب جاری 288627614 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی کد 450  و ارائه اصل رسید به امور مالی مرکز یا ارسال آن از طریق دورنگار 88940861
    4. در صورت انصراف متقاضی از شرکت در دوره، شهریه پرداختی تا 10 روز قبل از تشکیل کلاس مسترد خواهد شد و پس از آن قابل استرداد نخواهد بود.

     

    5. شروع هر دوره منوط به تکمیل ظرفیت است که از طرف مرکز آموزش به متقاضیان اعلام خواهد شدو در صورت عدم تشکیل کلاس، شهریه پرداختی مسترد خواهد شد.

    6. در پایان هر دوره آموزشی برای شرکت کنندگان گواهینامه صادر خواهد شد و برای رتبه بندی اعضای جامعه نیز امتیاز مورد محاسبه قرار می گیرد.

    برنامه کلاسها:

    این دوره در چهار نوبت اردیبهشت 88 ، مرداد 88 ، مهر 88 ، دی 88 برگزار می شود.

    سرفصل دروس

    متقاضیان شرکت در دوره های مذبور می توانند هزینه دوره را طبق تعرفه دوره های کوتاه مدت به شماره حساب 288627614 بانک تجارت مرکزی کد 450 واریز و فرم ثبت نام دوره های کوتاه مدت را پس از تکمیل به واحد آموزش مرکز آموزش حسابداران خبره ارائه نمایند.

    مذاکرات ادغام انجمن حسابداران خبره انگلستان و ویلز با دو انجمن حرفه‌ای دیگر

    انجمن حسابداران خبره انگلستان و ویلز(ICAEW)  اعلا‌م کرد که مذاکرات ادغام احتمالی با انجمن حسابداران خبره مدیریت(CIMA)   و انجمن مدیران مالی و حسابداری رسمی خبره (CIPFA)   در جریان است.

    رئیس انجمن حسابداران خبره انگلستان و ویلز پال دراکمن(Paul Druckman)   طی یادداشتی درمرکز اطلا‌ع رسانی این انجمن چنین نوشته است:

    "این ادغام می‌تواند منجر به ظهور مرجع حرفه‌ای منحصر به فردی با ابعاد گسترده گردد به طوریکه این نهاد جدید با 200 هزار حسابدار و بیش از 85 هزار دانشجو به عنوان اعضای آن- شامل کلیه تخصصهای گوناگونی که حرفه حسابداری مدرن را تشکیل می‌دهد، قادر به پوشش تمامی بخشهای اقتصادی خواهد بود و با استفاده از تنوع مهارتهای بی‌رقیب بانیان ادغام و عضوگیری کامل از تمامی اعضای مراجع سلف، آنان را زیر چتر حمایت بی‌نظیر خود قرار دهد و با صدایی رساتر و نافذتر به تعامل با مراجع دولتی، قانونی و تدوین‌کننده استانداردهای حرفه‌ای در عرصه ملی و بین‌المللی بپردازد". به اعتقاد  دراکمن حفظ بلندمدت موقعیت انجمن حسابداران خبره انگلستان و ویلز به عنوان مرجع حرفه‌ای برتر در اروپا مستلزم پویش مستمر آن است. این انجمن در حال حاضر با 125 هزار عضو بزرگترین مرجع حرفه‌ای اروپا است. او می‌افزاید: "این ادغام برای انجمن ما فقط یکی از وسایل دستیابی هرچه سریعتر به اهداف اصلی آن بشمار می‌آید. البته ادغام فرایندی است پیچیده اما بهرحال حرف آخر را در مورد آن باید از اعضای انجمن حسابداران خبره انگلستان و ویلز شنید."

    نحوه گزارشگری مالی در کشور باید اصلاح شود

    خبرگزاری فارس: رئیس شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران گفت: نحوه گزارشگری مالی توسط حسابرسان کشور باید اصلاح شود.

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حسابداران خبره ایران ابوالقاسم فخاریان که به مناسبت برپایی «سمینار گزارشگری مالی،تحولات پیش روی» سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود:وجود تفاوت قابل ملاحظه و چشم گیر بین ارزش بازار شرکت‌ها و ارزش دفتری آنچه که حسابداران در دفاتر ثبت می‌کنند و انعکاس نیافتن ارزش دارایی‌های نامشهود، اندازه‌گیری نشدن و انعکاس نیافتن ریسک‌های تهدیدکننده کسب و کار و در نتیجه ارزیابی نشدن پایداری بنگاه، می‌تواندآثار و پیامدهای زیانبار اقتصادی را دربرداشته و ارزش و اساس گزارش‌های مالی را خدشه دار سازد.

    گرایش به سوی گزارشگری مستمر و با فواصل زمانی کوتاه‌تر به جای گزارش های سالیانه، گزارشگری دیجیتالی و مبنی بر پایگاه داده‌ها و در نهایت استفاده از زبان مشترک در گزارشگری، سبب ارتقای جایگاه گزارشگری مالی به عنوان زیان کسب و کار در سطح جهان می شود. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران, مقاله در مورد تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران, تحقیق درباره تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران, مقاله درباره تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله کلاس های کوتاه مدت جامعه حسابداران
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت