تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23547
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: سایر موضوعات
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه

    روز بزرگ دعا، تاریخچه آن چنین است که سالها قبل تصمیم گرفته شد یکسرى روزهاى دعاى سال، دریک روز ادغام شود.روز معراج مسیح، که مسیحیان در آنروز رفتن مسیح به آسمان را جشن میگیرند.

    کریسمس

    شب کریسمس، بیست و چهارم دسامبر است که خانواده ها دور هم جمع شده، غذا میخورند و به یکدیگر هدیه میدهند. اکثرا دور درخت کریسمس، یک درخت کاج تزیین شده با ستاره اى در بالاى آن، میرقصند و سرودهاى کریسمس و آواز میخوانند. تعداد زیادى نیز در مراسم دعاى کریسمس در کلیسا شرکت میکنند. دوره کریسمس در خیابانها و مغازه ها از ماه نوامبر شروع میشود. با شاخه هاى درخت کاج، آئین بندى به شکل قلب، ملائکه و جن همه جا تزیین میشود. در ماه دسامبر در محلهاى کار جشن ناهار کریسمس برگزار میشود و کودکان در کودکستانها، مراکز فوق برنامه و مدارس براى هدیه کریسمس و تزئینات چیزهاى تزیینى درست میکنند. تعداد زیادى از کودکان تقویم کریسمس دارند و همچنین کانالهاى تلویزیونىبرنامه هاى تقویم کریسمس پخش میکنند که در آن از روز اول تا بیست و چهارم دسامبر شمارش میشود. در روزهاى بیست و پنجم و بیست و ششم دسامبر که روز اول و دوم کریسمس نامیده میشود، اکثر خانواده ها براى صرف ناهار کریسمس دورهم جمع میشوند.

    جشنها و مهمانیها

    مسیحیان به مناسبتهاى مختلف جشن گرفته میشود : عروسى، غسل تعمید نوزاد، تصدیق مسیحیت، روزهاى تولد و اعیاد مذهبى. وقتى منزل جدیدى تهیه شود، تحصیلات تمام شود، سفرى در پیش باشد و یا فقط از روى میل و علاقه. دوستان، خانواده یا همکاران براى صرف غذا و نوشابه دعوت میشوند، و گهگاهى تا نیمه شب میرقصند.اگر به جشن یا شامى دعوت شدید فکر خوبى است که هدیه کوچکى براى میزبان ببرید. یک بطرى شراب، یک دسته گل، شکلات و غیره. اگر به جشن تولدى دعوت شده اید انتظار میرود که کادویى با خود بیاورید.

    عید پاک و عید چهلم مسیح

    عید پاک هر سال در ماه مارس یا آوریل و عید چهلم مسیح در ماه مى یا ژوئن خواهد بود. علاوه بر رسوم مذهبى و جشن مسیحیان بمناسبت احیاء مسیح در عید پاک، رسم است که به یکدیگر تخم مرغ عید پاک بدهند که معمولا یک تخم مرغ شکلاتى است. تخم مرغ سنبل قدیمى باردهى است. نزد بعضى از مسیحیان رسم چنین است که در عید چهلم مسیح صبح سحر بیدار شده و ” رقص ” خورشید را ببینند و جشن ناهار عید را مثلا با بردن غذا به جنگل برپا کنند.

    جشنهاى تولد کودکان

    تعداد زیادى از والدین کودکان کودکستان یا مدرسه، دوستان یا همکلاسیهاى فرزندشان را به جشن تولد کودک خود دعوت میکنند. بعضى ها فقط دخترها یا پسرها را دعوت میکنند. خوردن کیک تولد، نان و شیر کاکائو یا نوشابه و بازیهاى دسته جمعى از آداب و رسوم جشن تولد کودکان در بین مسیحیان است. انتظار میرود که مهمانان کادویى براى کودک بیاورند. اگر در مورد نوع یا میزان کادویى که فرزندتان باید با خود ببرد تردید دارید از والدین دیگر سؤال کنید.

    طعنه و مزاح

    در بین مسیحیان مزاح در روابط مردمى نقش بسزایى دارد. بعلاوه بسیارى نیز طعنه میزنند. به این دلیل نحوه صحبت بخصوص در بسیارى از محیط هاى کار ” تند ”بنظر میآید. افراد میتوانند چیزهایى بیکدیگر بگویند که بگوش شنونده ناخوشایند است و براحتى باعث ترس و وحشت یک فرد جدید میشود. ولى اغلب نشانه رفاقت و احترام متقابل است، گرچه یکدیگر را کمى مسخره میکنند.

    مشروبات الکلى و رانندگى اتومبیل

    در صورت صرف زیاد مشروبات الکلى رانندگى غیر قانونى و از نظر جوانب اجتماعى غیر قابل قبول است. بهنگام رانندگى اتومبیل یا موتورسیکلت میزان الکل خون نباید بیش از پنج صدم درصد باشد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان روز سال نو، اول ژانویه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت