تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری

تعداد صفحات: 17 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23640
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری

    الزامات پیشرفت و شکوفایی محصول نوآوری، خلاقیت و ابتکار است

    مسوول حوزه بسیج دانش‌آموزی بهشهر گفت: پیشرفت و شکوفایی محصول نوآوری، خلاقیت وابتکار اندیشمندان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، فنی و مهندسی است که باید الزامات آن در جامعه فراهم شود.

    سرهنگ "مهدی غلامی" روز شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز نمایشگاه اختراعات ارشمیدس روسیه در گفت وگو با خبرنگار ایرناافزود: باید فضای عمومی کشور به سمت نوآوری و خلاقیت حرکت کند و از انجام کارهای تقلیدی ، مونتاژ و استفاده از الگوهای تکراری و شکست خورده پرهیز شود.

    وی گفت: ارایه ایده‌های نو با توجه به تاثیرگذاری قشر تحصیل کرده بر جامعه می‌تواند نتایج مثبتی را برای شکوفایی بیش از پیش کشور در بخشهای مختلف به همراه داشته باشد.

    وی نوآوری و شکوفایی را دو عامل مهم در تحول و پیشرفت ملت ها عنوان کرد و اظهارداشت: شکل‌گیری فرهنگ و تمدن ملی در هر سرزمینی مرهون نوآوری و شکوفایی در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی ، فرهنگی و خدمات اجتماعی است.

    مسوول حوزه بسیج دانش آموزی بهشهر بااشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام نوآوری و شکوفایی گفت: نوآوری و شکوفایی یک ضرورت و نیاز اساسی کشور است.

    وی تاکید کرد: دستیابی به دو شاخصه مهم پیشرفت و عدالت اجتماعی که پیش نیاز ورود به دهه چهارم جمهوری اسلامی است تنها از طریق نوآوری و شکوفایی امکانپذیر است.

    "غلامی" خاطرنشان کرد: بازبینی فرصتها و تهدیدها و جدیت در کار و تلاش لازمه تحقق نوآوری و شکوفایی است و دستیابی به نوآوری و شکوفایی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و منسجم دارد.

    وی گفت: نامگذاری سال ‪ ۱۳۸۷به سال نوآوری و شکوفایی را می‌توان در راستای چشم‌انداز ‪ ۲۰ساله نظام جمهوری اسلامی و به منظور دستیابی به اهداف چشم‌انداز و دستیابی به افق‌های تعیین شده در این سند ارزیابی کرد.

    وی افزود: برای رسیدن به این هدف مهم باید همه مسوولان تلاشی مضاعف و جدی‌تر داشته باشند و ازتمام ظرفیتها در عرصه داخلی و بین‌المللی استفاده کنند.

    در این مراسم از "احسان عمویی" ، "محسن عمویی" ، "فرداد ملکی" ، "محمد حسین ملکی" "محمدرضا اسماعیل نژاد" که موفق به کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز و کسب هشت دیپلم افتخار در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اختراعات و ابداعات ارشمیدس روسیه شده بودند با اهدای جوایزی قدردانی شد.

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین جلسه مجمع در سال جدید/ امیدواریم شاهد نوآوریها و شکوفایی‌های واقعی در کشور باشیم

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین جلسه مجمع در سال جدیدبا اشاره به نامگذاری سال ‪۸۷به نام سال نوآوری و شکوفایی گفت: امیدواریم در سال جدید با تعامل، همکاری و تلاش بیشتر همه مسوولین، شاهد نوآوریها و شکوفایی‌های واقعی و همه جانبه در کشور باشیم.

    آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی روز شنبه در جلسه مجمع، با تبریک حلول سال نو همچنین امکانات و استعدادهای موجود کشور از لحاظ منابع انسانی، اقتصادی و جغرافیایی را برای تحقیق نوآوری و شکوفایی مناسب توصیف کرد.

    به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی رفسنجانی گفت: امیدواریم با تعامل ، همکاری و تلاش بیشتر همه مسوولان بویژه مجلس شورای اسلامی و دولت، شاهد نوآوریها و شکوفایی‌های واقعی و همه جانبه در امور کشور باشیم.

    براساس این گزارش در این جلسه که سران سه قوه و اکثریت اعضا حضور داشتند، ادامه بررسی و تدوین الزامات تحقق سند چشم انداز بیست ساله کشور با حضور وزرا و کارشناسان مربوطه از دولت و مجلس شورای اسلامی پیگیری شد و چند بند دیگر از این سیاست‌ها به شرح ذیل به تصویب رسید:

    - تقویت همگرایی ، گسترش و تعمیق پیوندهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی ، علمی و تسهیل ارتباطات بین جوامع و دولت‌ها در منطقه و جهان اسلام و تشکیل بازارهای یکپارچه مشترک.

    - ارتقای کارآمدی و بسترسازی لازم در روابط خارجی برای تعاملی موثر و سازنده در مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی و تنظیم روابط با قدرتهای مشروع و غیر متخاصم.

    - همکاری سازنده و دوستانه بین پیروان مذاهب اسلامی و تعامل مثبت و موثر با پیروان ادیان الهی و مقابله با منازعات و اقدامات تفرقه افکنانه.

    - حمایت از حقوق ایرانیان خارج از کشور و برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت‌های علمی ، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آنها در روابط خارجی و رفع نیازهای کشور.

    ایده‌های نو الزامی ترین مورد

    خیلی اوقات، ایده‌هایی به ذهن هر یک از ما خطور می‌کند که شاید شخصا توان پیاده کردن آن را نداشته باشیم و در عین حال دوست داریم این ایده‌ها را در اختیار دیگران قرار دهیم تا از آنها استفاده کنند؛ به همین منظور، بخشی ایجاد کرده‌ایم تا همه‌ی صاحبان ایده که امکان اجرای ایده‌ها‌ی خود را ندارند، در این قسمت به ارائه‌ی آنها بپردازند تا دیگران هم استفاده نمایند.بنا بر گفت] مام معظم رهبری: یکی از الزامی ترین موارد گرامیداشت سال نوآوری ایده پردازی است.

    الزامات تحقق نوآوری و شکوفایی از نگاه رؤسای دانشگاه‌ها

    رؤسای چند دانشگاه کشور توجه ویژه به دانشگاه‌های برتر، اجرای کامل قانون استقلال دانشگاه‌ها و احساس مسوولیت پذیری و تعهد بیشتر دانشگاهیان را از الزامات تحقق نوآوری و شکوفایی دانستند.

    رئیس دانشگاه صنعتی شریف: الزامات گرامیداشت سال نوآوری

    در خصوص الزامات تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال به عنوان سال نوآوری و شکوفایی گفت: کار دانشگاه نوآوری است و تحقیقات جزو امور همیشگی دانشگاه است و نوآوری نیز از تحقیقات به دست می‌آید لذا نوآوری خود به خود در دانشگاه انجام می‌شود اما برای اینکه کیفیت و نمود پیدا کند و برجسته و بهتر شود باید کمک شود.دکتر سعید سهراب پور با بیان اینکه بحث‌هایی مانند نوآوری جزو وظایف دانشگاه هستند، افزود: دانشگاه همواره باید در راستای نوآوری تلاش کند اما امکانات و الزاماتی نیز باید فراهم شود. در حال حاضر وزارت علوم 8 دانشگاه برتر را با تمام ضوابط معرفی کرده است لذا زمانی که گفته می‌شود این 8 دانشگاه برتر هستند در درجه اول از این دانشگاه‌ها نیز انتظار می‌رود و وزارت علوم باید برای آنها اولویت قائل شود و از آنها حمایت کند.رئیس دانشگاه یزد نیز با بیان اینکه یک بسیج همه جانبه در راستای نوآوری شروع شده است، افزود: آمار مقالات علمی، تعداد کتب منتشر شده و تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی گوشه‌ای از نشانه‌های این بسیج علمی است و به نظر می‌رسد که دانشگاه‌ها بسیار آماده‌اند.دکتر سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی در عین حال گفت: مسوولان نظام روی بودجه‌های پژوهشی حساسیت خاصی نشان دادند اما هنوز هم در برخی از موارد معضلاتی وجود دارد.وی افزود: هنوز ماده 49 قانون برنامه چهارم آن گونه که شایسته و بایسته دانشگاه است محقق نشده است و اگر این مقوله‌ها رفع شوند بسیاری از معضلات پیش روی محققان برداشته می‌شود. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری

    فهرست:

    الزامات پیشرفت و شکوفایی محصول نوآوری، خلاقیت و ابتکار است

    ایده‌های نو الزامی ترین مورد

    رئیس دانشگاه صنعتی شریف: الزامات گرامیداشت سال نوآوری

    الزامات تحقق نوآوری و شکوفایی از نگاه رؤسای دانشگاه‌ها

     ابزار تحقق نوآوری و شکوفایی ، استفاده از روش های نو و افراد فرهیخته است

    الزامات گرامیداشت: نهادینه کردن نوآوری

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری, مقاله در مورد تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری, تحقیق درباره تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری, مقاله درباره تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله الزامات گرامی داشت سال نوآوری و فناوری
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت