تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 24991
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حسابداری
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting

    حسابداری مالی

    هدف از حسابداری است که به ارائه اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری های اقتصادی صدا.هدف اصلی حسابداری مالی است، به تهیه گزارش های مالی است که ارائه اطلاعات در مورد عملکرد یک شرکت را به اشخاص خارجی از جمله سرمایه گذاران، بستانکاران، و مقامات مالیاتی است. تضاد حسابداری مدیریت با حسابداری مالی که در حسابداری مدیریتی برای تصمیم گیری داخلی می کند و به دنبال هر گونه قوانین صادر شده توسط استاندارد تنظیم بدن است. حسابداری مالی، از سوی دیگر، با توجه به اصول عموما پذیرفته شده حسابداری (GAAP) دستورالعمل انجام شده است.

    انجمن حسابداری اولیه حرفه ای در ایالات متحده آمریکا موسسه آمریکایی حسابداران رسمی (AICPA) است.AICPA آماده یکنواخت آزمون CPA، که به منظور تبدیل شدن به یک حسابدار رسمی باید تکمیل شود. برای اینکه واجد شرایط برای تبدیل شدن به یک CPA، نیاز به مدرک کارشناسی در هر رشته با واحد 150، البته از کار است. از این 150 واحد، حداقل 36 واحد باید در حسابداری. فقط حدود 10٪ از کسانی که از برگزاری آزمون CPA عبور این اولین بار است.

    بسیاری از کسب و کارهای کوچک استفاده از یک سیستم حسابداری است که بر اساس پول نقد درآمد و هزینه های عملیاتی را به رسمیت می شناسد، به این معنی که نه درآمد و نه هزینه ها به رسمیت شناخته شده تا نقدی مرتبط با آنها در واقع دریافت کرده است. کسب و کار های بزرگتر، با این حال، با استفاده از روش تعهدی.
    بر اساس روش تعهدی، درآمدها و هزینه ها با توجه به ثبت زمانی که آنها به دست آورده و متحمل، نه لزوما زمانی که پول نقد دریافت یا پرداخت می شود. به عنوان مثال، تحت درآمد به روش تعهدی به رسمیت شناخته شده است زمانی که مشتریان صورتحساب، صرف نظر از زمانی که پرداخت دریافت کرده است. به طور مشابه، هزینه های به رسمیت شناخته شده است زمانی که این لایحه را دریافت کرده است، هنگامی که پرداخت ساخته شده است.
    بر اساس حسابداری تعهدی، حتی اگر کارکنان ممکن است در دوره بعدی حسابداری برای کار انجام شده در نزدیکی پایان دوره حسابداری حال حاضر پرداخت می شود، هزینه هنوز هم در دوره فعلی ثبت شده از دوره فعلی است که هزینه متحمل شد.

    فرضیات اساسی، اصول و کنوانسیون

    حسابداری مالی متکی بر زمینه ای مفاهیم زیر است:

    • مفروضات: فرض نهاد مجزا، رفتن نگرانی فرض، فرض واحد پولی با ثبات، مدت زمان ثابت فرض.
    • اصول: اصل هزینه تاریخی، اصل تطابق، اصل شناخت درآمد، اصل افشای کامل است.
    • اصلاح کنوانسیون: مادیت، هزینه، سود، محافظه کاری کنوانسیون، صنعت کنوانسیون شیوه

    صورت های مالی

    کسب و کار دارای دو هدف اصلی:
    • کسب سود
    • باقی مانده حلال

    پرداخت بدهی نشان دهنده توانایی کسب و کار به پرداخت صورت حساب خود و بدهی خود را.
    چهار صورتهای مالی گزارش می دهد که اجازه می دهد اشخاص علاقه مند به ارزیابی سودآوری و عدم اعسار یک کسب و کار. این گزارش شامل بیانیه های مالی به شرح زیر است:
    • ترازنامه
    • صورت سود و زیان
    • بیانیه حقوق صاحبان سهام مالک
    • بیانیه ای از جریان های نقدی
    این چهار صورتهای مالی محصول نهایی تجزیه و تحلیل حسابدار معاملات از یک کسب و کار است.مقدار زیادی از تلاش می رود به تهیه صورتهای مالی است. این فرایند آغاز می شود با حسابداری است، که تنها یک گام در فرایند حسابداری است. حسابداری ضبط واقعی معاملات این شرکت، بدون هیچ گونه تجزیه و تحلیل اطلاعات است. حسابداران ارزیابی و تجزیه و تحلیل اطلاعات، ساخت حس از اعداد.

    برای گزارش به مفید باشد، آنها باید:
    • فهم
    • به موقع
    • مرتبط
    • نمایشگاه و هدف (از تعصب آزاد)

    حسابداری ورودی دو
    حسابداری مالی بر اساس روش حسابداری دو ورودی است که در آن در هر معامله است که در ستون مقابل از حساب تحت تاثیر ارز ثبت شده است. ثبت دو طرفه حسابداری بهبود قابل توجهی بیش از سیستم های ساده و مستعد خطا حسابداری تک ورودی است.

    مدل حسابداری و اساسی
    ترازنامه بر اساس معادله حسابداری اساسی زیر است:
    دارایی ها = بدهی ها + حقوق صاحبان سهام
    این مدل شده است از قرن 18th، استفاده می شود. اساسا می گوید که یک کسب و کار را مدیون تمام دارایی های خود را به دو طلبکاران یا مالکان، که در آن دارایی های یک کسب و کار منابع آن، و طلبکاران و صاحبان منابع از آن منابع است.

    معاملات
    برای ثبت معاملات، باید:
    1. شناسایی یک رویداد که بر نهاد مالی.
    2. اندازه گیری این رویداد در شرایط پولی.
    3. مشخص است که حساب های معامله تاثیر می گذارد.
    4. تعیین اینکه آیا معامله را افزایش می دهد یا کاهش تعادل در آن حساب است.
    5. ثبت معامله در دفاتر.
    بزرگتر کسب و کار سیستم های حسابداری استفاده از ورود دو روش است. بر اساس ورود دو، به جای ثبت یک معامله فقط در یک حساب واحد، معامله در دو حساب ثبت شده است.
    فرایند حسابداری
    هنگامی که یک معامله کسب و کار رخ می دهد، یک دنباله ای از فعالیت ها آغاز می شود برای شناسایی و تجزیه و تحلیل معامله، را در نوشته های مجله، و غیره از آنجا که این فرایند تکرار بر معاملات و دوره های حسابداری، آن را به عنوان چرخه حسابداری به آن اشاره شده است.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting, مقاله در مورد تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting, تحقیق درباره تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting, مقاله درباره تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله ترجمه حسابداری مالی Financial Accounting
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت