تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk)

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 4415
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم تغذیه
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: NZ Milk - شیر - شیر اِن زد
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk)

    شیر اِن زد (NZ Milk)

     

     

     

    شیوه (استراتژی) در شیر اِن زِد

    پاول کارگ (دانشگاه کانتربری – نیوزیلند)

    باب مکوین (دانشگاه ویاکاتو – نیوزیلند)

     

    خلاصه اجرایی

    EXECUTIVE SUMMARY

    شیر اِن زد یک شیر تازه ذخیره شده کوچک می باشد که در نظر گرفته می شود که استفاده شود در سطح وسیعی (IS) که بیشتر رقابتی بشود. ایجاد صنعت (رفع ممنوعیت صنعتی) درسال 1997، تحویل سوپرمارکت ها و خانه های پیمانکاران باعث شد که شیر از هر کدام تولید کنندگان منطقه ای (محلی) که مورد نیاز است، خریداری شود. این باعث شده بود، که هم فضای رقابتی ایجاد شود و هم فرصت های مطابق با صنعت. شیر اِن زد تأیید و تصدیق شده بود (کاملاً قابل قبول بود.) و صاحبان صنایع می بایستی رقابت سختی برای افزایش سهم خودشان در فروشگاه ها داشته باشند. آنها قبلاً بعضی فروشگاه های محلی شان را از دست داده بودند، که رقیبان، خارج از منطقه بودند. امّا، همچنین، پیمان بسته بودند، که ذخیره کنند، پارچه های پشمی را در سوپرمارکت ها، خارج از رسم فروشگاه های منطقه.

    قابلیت بهسازی تولید و سیستم توزیع در مناطق بوجود آمده بود، امّا شرکت شیر اِن زد، فهمیده بود که چگونه با نیازهای مشتریان خود واکنش متقابل داشته باشد. مدیران عمومی متقاعد شده بودند، به اینکه: اطلاعات سیستم یک وظیفه مهمی در جلوه دادن شیر ان زد در مراحلی که به زودی ادامه خواهند داد، دارد. یک مسیر درست، در استفاده از اطلاعات سیستم، به صورتی که محافظت کند از رشد سریع شیر ان زد و یک تدبیر و شیوه جدید نیاز می شد، اما این شیوه جدید در ادامه مسیر نامطمئن بود.

    Back GROUND

    کمپانی شیر وانگاریا، به صورت یک شرکت خصوصی در سال 1946 شکل گرفت، که تأمین کند، خانه های توزیع شیر را در شهرهای درحال توسعه وانگاری. در سال 1990 نام کمپانی به NZ Milk تغییر پیدا کرد. و شرکت خودش کامل شد، به صورت کارخانه تولید شیر و لبنیات، در تولیدات شیر برای سرزمین های شمالی. این ارتباط، یعنی فروش شیر در سرزمین های شمالی، درآمدی به ارمغان آورد، که ضمانت کامل شیر را تأمین کند. قبلاً یک گاورداری‌(مزرعه پرورش گاو شیری) به طور کامل پیمان بسته بود که NZ را برای 365 روز سال تأمین کند، بنابراین، شیر NZ که هر روز استفاده می شد، از این منبع تأمین می شد.

    اکنون شیر مورد نیاز اِن زد توسط تانکرهای تحویل شیر از کارخانه های عمده سرزمین های شمالی (در طی اغلب روزها) تقاضا می شود.

    مزیت های دیگری از همکاری با تولیدکنندگان شیرها در سرزمینهای شمالی، قابلیت و توانایی در منابع آنها، زمانیکه موردنیاز است می باشد. و مخصوصاً توانایی در مدیریت آنها، و قابلیت در سطوح فنی و مالی آنها می باشد.

    کمپانی اصلی شیر ان زد دستور می دهد که گزارشات ماهیانه ای از عملیات و هر گونه ابتکار تصویب شده ای در جهت تولید شیرهای سرزمین شمالی ارائه شود.

     درسال 2000 شرکت شیر ان زد چهارمین تأمین کننده بزرگ شیر تازه در نیوزیلند با فروش سالیانه 25 میلیون دلار شد. در شرکت شیر ان زد شیر معمولاً قلب تولیدشان است (اصلی ترین تولیدشان) است. و با توجه به اینکه دامنه تولیداتشان را اضافه می کنند، آنها اخیراً دامنه تولیداتشان را افزایش داده اند که نوشیدنی ها و شربت های میوه ای را در بر می گیرد.

    شرکت شیر ان زد یک پارک مدرن در حوالی وانگاریا در یکی از سریع الرشد ترین مناطق نیوزیلند ایجاد کرده است.

    آن پارک مشغول کرده است (استخدام کرده است) 80 نفر را به اضافه یک سیستم به صورت زیر مجموعه ای که 36 نفر دستفروش در آن مشغول شده است. این دستفروشان، خودشان به کار گرفته اند، پیمانکارانی که شیر را روزانه به سوپرمارکت ها، فروشگاه ها و خانه ها تحویل می دهند.

    SETTING THE STAGE

    تا سال 1997 توزیع شیر منازل به طور مرتب انجام می شد. امتیاز ها محدود شد به خرده فروشان شیر، اما با وجود مسائل اقتصادی تحویل شیر به منازل انجام می شد. در هر فرآیند تحویل شیر به منزل در هر ناحیه یک نفر وجود داشت. برای شیر اِن زد این مسئله بصورت عملی و تأثیر گذار بیان می کرد که رقیبان می توانند شیر منطقه وانگاریا را تأمین کنند. هر شرکتی درخارج از محدوده کنترل شده با دیگر تولیدگنندگان فرآورده های شیر و ماست می توانست رقابت کند. به هر حال، هنوز شیر تازه به صورت عمده فروخته می شد. با وجودی که ارزش صنعت شیر تازه در نیوزیلند در هر سال 400 میلیون دلار بود، مصرف شیر به آهستگی در حال کم شدن بود و مراکز فروش شیر، تبدیل می شدند به مراکز فروش نوشیدنی های دیگر غیر از شیر. فروش فرآورده های شیری کمک می کرد به اینکه فروش شیر به آهستگی کم شود. کمپانی های بزرگ شیر نیوزیلند، گروه های کارخانه شیر نیوزیلند که به اختصار (NZ DG) با دو میلیون دلار درآمد، عمدتاً در صادرات شیر خشک، کره، پنیر و دیگر فرآورده های شیری متمرک می شوند، امّا مسلط هستند به مراکز فروش شیر در سرزمین شمالی نیوزیلند، مکانی که حدود 80% مردم نیوزیلند که حدود 5/3 میلیون نفر هستند. کمپانی های بزرگ شیر در نیوزیلند شیوه های متعددی داشتند که بهای شیر در فروشگاه های محلی نیوزیلند به خوبی تولیدات صادراتی آنها باشد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk)

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk), مقاله در مورد تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk), تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk), مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk), تحقیق درباره تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk), مقاله درباره تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk), تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk), مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk) ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله شیر اِن زد (NZ Milk)
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت