تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان

تعداد صفحات: 14 فرمت فایل: word کد فایل: 5189
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حسابداری
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: حسابداران - حسابرسان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان

    حسابداران و حسابرسان

    مقدمه

    بیشتر شغل دست کم به یک درجه کارشناسی در حسابداری یا رشته ی مربوط نیاز دارند.

    -

    -

    ویژگی های کار:

    حسابداران و حسابرسان ضمانت می کنند که موسسات تجاری ملت ها به طرز کارآمدی سازمان داده می شدند، گزارشات عمومی آنها به طور صحیح نگهداری می شوند و مالیات های آن به درستی و به موقع پرداخت می شوند. آنها با پیشنهاد در افزایش مجموع وسیعی از تجارت ها و سرویس های حسابداری نقش بسیار مهمی را نسبت به مشتری هایشان بر عهده می گیرند.

    این سرویس ها شامل عموم مردم، کادر مدیریت، حسابداری دولتی و به همان اندازه حسابرسی داخلی را شامل می شود. از آن طرف کارهای ضروری حرفه –آماده کردن ، تجزیه کردن و تأیید کردن مدارک مالی برای فراهم کردن اطلاعات برای مشتریان – بیشتر حسابداران نیاز دارند که حوزه ی وسیعی از دانش ها و مهارت ها را در اختیار داشته باشند.

    حسابداران و حسابرسان این سرویس ها را وسعت داده اند. آنها پیشنهاد داده اندکه تجزیه و تحلیل بودجه، مالی و برنامه های سرمایه گذاری، مشاوره تکنولوژی اطلاعات و سرویس های قانونی محدود را شامل بشوند.

    وظایف شغلی خاص در این چهار رشته اصلی حسابداری تفاوت دارد. عموم مردم –مدیریت- دولتی و داخلی ،حسابداران حوزه ی وسیعی از حسابداری، حسابرسی، مالیات و فعالیت های مشاوره ای برای مشتری هایشان انجام می دهند که احتمالاً شرکت ها، دولت ها و سازمانهای غیر انتفاعی یا شخصی می باشند. برای مثال بعضی از حسابداران به مواد مالیاتی مانند موسسات توصیه ای مزایای مالیات و معایب تصمیمات تجاری خاص و آماده کردن بازگشت درآمدهای مالیاتی شخصی متمرکز می شوند. بقیه توصیه هایی در خسارت و مزایای مراقبت های تندرستی کارمندان و طرح حسابداری و سیستم مراحل داده ها و انتخاب کنترل ها برای سرمایه اقدامات ایمنی پیشنهاد می کنند.

    هنوز حسابداران دیگر صورت حساب های مالی مشتریان را رسیدگی می کنند و به سرمایه گذاران و صاحبان قدرت گزارش می دهند که این صورت حسابها به طور صحیح آماده و گزارش شده اند. حسابداران و بیشتر حسابرسان خبره عموماً تجارت خاص یا کار خود را در شرکت های حسابداری عمومی دارند.

    بعضی از حسابداران در حسابداری دادگاهی – سرمایه گذاری و شرح جرایم کارمندان اداری مانند تدابیر امنیتی کلاهبرداری و اختلاص، ورشکستگی و قراداد اختلاف نظر و دیگر جرایم محتمل و پیچیده معاملات مالی چون مشروع کردن پول به وسیله ی سازماندهی جنایی – متخصص هستند. حسابداران دادگاهی دانش حسابداری و دارایی را با قانون و تکنیک های سرمایه گذاری ترکیب می کنند برای این که فعالیت های غیر قانونی انجام شده را مشخص کنند.

    بیشتر حسابداران دادگاهی به طور نزدیک با پرسنل اعمال قانونی کار می کنند و وکلا در طول سرمایه گذاری و اغلب به عنوان کارشناس شاهدان عینی در طول محاکمه ظاهر می شوند.

    در جواب رسوایی اخیر در حسابداری دولت مرکزی قانون گذاری سرویس های بدون حسابرسی را که حسابداران می توانستند برای مشتریان فراهم کنند محدود کرد.

    اگر موسسه حسابداری، صورتحساب های مالی مشتریان را بررسی کند که همان موسسه نمی تواند توصیه ای در نواحی منابع بشری ، تکنولوژی، سرمایه گذاری بانکداری و یا مواد قانونی فراهم کند با وجود این حسابداران هنوز به مواد مالیاتی مانند تأسیس حفاظ مالیاتی توصیه می کنند . حسابداران احتمالا به مستریان دیگر در این نواحی توصیه می کنند و یا پیشنهاد هایی با موسسات خاص خود فراهم می کنند.

     حسابداران مدیریت که هزینه نامیده می شود مدیریت ، صنعت، شرکت و یا حسابداران خصوصی اطلاعات  مالی شرکت هایی را که در آن کار می کنند ثبت و تجزیه و تحلیل می کنند.

    مسئولیت های دیگر شامل بودجه، اجرای ارزشیابی، مدیریت هزینه ها و مدیریت سرمایه را شامل می شود. معمولاً حسابداران مدیریت بخشی از گروه های اجرایی هستند که شامل برنامه های استراتژیک یا توسعه تولیدات جدید هستند. آنها اطلاعات مالی را که شرکت های اجرایی برای تصمیمات تجاری نیاز دارند، تجزیه و تشریح می کنند. آنها همچنین گزارش های مالی برای گروه های بدون مدیریت فراهم می کنند که شامل سهام دار، طلبکار، کارگزاری .... و صاحبان حقوق مالی می شوند. آنها با ادارات حسابداری در نواحی مختلفی کار می کنند که شامل تجزیه تحلیل مالی، برنامه و بودجه و حسابداری هزینه ها می شود.

    حسابداران و حسابرسان دولتی در بخش های عمومی کار می کنند و گزارشات ادارات دولتی، حسابرسی تجارت های خصوصی و شحصی که فعالیت های آن تحت نظارت کنترل دولتی و یا مالیاتی است حفظ و بررسی می کنند. حسابداران توسط دولت مرکزی استخدام می شوند. ایالت و ضمانت دولت های محلی که درآمدهای دولت را دریافت و مصرف می کنند با توجه به قانون ها و کنترل ها ساخته می شوند.

    آنهایی که توسط دولت مرکزی استخدام می شوند احتمالاً به عنوان سرویس درآمدهای دولتی داخلی درستی گزارشات داخلی سازمان هایشان را تأئید کرده و نسبت به عدم مدیریت، اسراف و کلاهبرداری کنترل کرده اند. حسابرسان داخلی ناحیه مهم افزاینده ای در حسابداری هستند. حسابرسان داخلی شرکت ها را از نظر مالی سیستم اطلاعاتی و روند مدیریت، کنترل های داخلی بررسی و ارزشیابی می کنند تا این اطمینان را بدهند که گزارشاتشان صحیح و کنترل ها برای حفاظت نسبت به اسراف و کلاهبرداری به اندازه کافی درست است. آنها همچنین اعمال شرکت ها را مرور می کنند و کارایی و قابلیت و پیروی از روش و روند شرکت ها، قانون ها و کنترل های دولتی ارزشیابی می کنند. انواع زیادی از حسابرسان متخصص وجود دارد مانند: مراحل داده های الکترونیکی، محیطی، مهندسی، قانونی ، حق بیمه، بانکی و حسابرسان حفاظت تندرستی. از آنجایی که سیستم های کامپیوتری اطلاعات رازمان بندی می کرد حسابرسان داخلی به مدیران کمک می کنند تا تصمیماتشان را بر اساس داده های واقعی بنا کنند تا بر اساس مشاهدات شخصی.

    حسابرسان داخلی همچنین کنترل هایی برای سیستم های کامپیوتری سازمان ها پیشنهاد داده اند از واقعی بودن سیستم ها و انسجام داده ها مطمئن شوند.

    کامپیوتر ها به سرعت، طبیعت کار را برای حسابداران و حسابرسان تغییر می دهند.

    حسابداران با کمک بسته های نرم افزاری خاص معاملات را در شکل استانداردی برای گزارشات مالی خلاصه می کنند و داده ها را به شکل های خاص برای تحلیل مالی سازمان می دهند. این بسته های حسابداری میزان کارهای پیوسته و یکنواخت سالیانه را به وسیله مدیریت داده ها و حفاظت گزارش ها به طور وسیعی کاهش می دهند. کامپیوتر ها ، حسابداران و حسابرسان را قادر می کنند تا حرکت بیشتری داشته باشند و از سیستم های کامپیوتری مشتریانشان برای بیرون کشیدن اطلاعات از پایگاه داده ها و اینترنت استفاده کنند. در نتیجه رشد تعداد حسابداران و حسابرسان با توانایی های کامپیوتری گرانقیمت در درست کردن مشکلات با نرم افزار متخصص می شوند. حسابداران همچنین شروع به اجرای وظایف تکنیکی کرده اند. مانند عملی ساختن، کنترل کردن و حسابرسی سیستم ها و کارهای شبکه و توسعه برنامه تکنولوژی و بودجه.

    به طور افزاینده ای حسابداران همچنین نقش مشاور مالیشخصی را بر عهده گرفته اند. آنها تنها مشتریان را با حسابداری و کمک های مالی فراهم نکرده اند. بلکه به آنها کمک کرده اند تا بودجه ی شخصی، مدیریت سرمایه و دارایی، برنامه برای بازنشستگی و شناخت و کاهش ارائه ی خطرات را توسعه دهند. نقش آنها جوابی است به خواسته های مشتریان برای شخص قابل اطمینان و شرکتی که تمام مشکلات نیازهای مالی را بررسی کند. اگر چه، حسابداران از فراهم کردن این سرویس ها برای مشتریانی که صورت حساب مالی آنها تقریباً آماده است محدود شده است. (نگاهی به تحلیل مالی و مشاوران مالی شخصی بیندازید در کتاب راهنما)

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان

    فهرست:

    فهرست مطالب

    حسابداران و حسابرسان. 1

    مقدمه. 1

    ویژگی های کار: 1

    شرایط کار کردن. 7

    اشتغال. 7

    دیدگاه شغلی. 8

    حرفه های وابسته: 12

    مصاحبه.

    عکس...

    منابع :

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان, مقاله در مورد تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان, تحقیق درباره تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان, مقاله درباره تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله حسابداران و حسابرسان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت