تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه

تعداد صفحات: 11 فرمت فایل: word کد فایل: 9007
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حسابداری
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه

    در ژانویه 1999 هئیت استاندارد های حسابداری دولتی (گسب)که کل اصول پذیرفته شده حسابداری (قوانین مالی گزارش شده) برای تمام دولتها وحکومتهای محلی قرار     می دهد. اکثر تغییرات فراگیر درگزارشات مالی در سابقه اش پذیرفته است.

    به عنوان گزارش شماره 34 شناخته شده است : صورت حسابهای مالی اصلی –تحلیل وبحث مدیریت برای دولتها وحکومتهای محلی – این بازنگری اساسی از مدل کزارشات مالی را ارائه می دهدکه از سال 1979 منعقد شده است در حالی که دچار تغییرات مهمی شده است. (این گزارش در 4-3 صفحه قرار گرفته است)

    و موارداصلی ذکر شده در آن عبارتنداز:

    دونوع صورت حساب مالی: دوشکل مجزا ازاطلاعات در صورت حسابهای مالی اصلی تهیه شده است.صورت حسابهای گسترده دولتی: صورت حسابهای مالی قطعی برای تمام کارهای شهربراساس حسابداری فراهم شده است. آنها بر مبنای سرمایه ارائه نشده اند، به جای آن کلیه کارهای مالی دردو فعالیت اصلی سازماندهی شده اند که عبارتند ازفعالیتهای دولتی و تجاری. آنها توجه زیادی به دارایی خالص دارند واز قراردادهای بین سرمایه ای (همانند خدمات سرمایه ای داخلی) وسرمایه های سپردا ای خارج می باشند.

    هزینه ها (هزینه ها که ممکنه شامل هزینه های جمع شده با هزینه های مستقیم باشند) وهردوهم درآمدهای خالص وناخالص مربوطه همانند دستمزدها و بخشش ها را نشان می دهد.

    گزارشات سرمایه ای: در جلسه مباشران دنگرانهای مربوط به مسئولیت، صورت حسابهای مالی همچنین برمبنای سرمایه ارائه می شوند. اما ازمبنای مشابه حسابداری همانندصورت حسابهای گسترده دولتی برای سرمایه های دولتی استفاده نمی کنند. چون تفاوتهای زیادی در اساس حسابداری وفضای قراردادها وجود دارد اختلافات مهمی بین این دو صورت حساب مالی وجود خواهد داشت. اما این تفاوتها واضح نیستند به این دلیل، رفع اختلاف جزئی بین آنها به عنوان قسمت از صورت حسابهای مالی اصلی حسابرسی شده نیاز خواهدشد.

    سرمایه ها بر روی سرمایه های اصلی : در بخش گزارش سرمایه ، صورت حسابها وگزارشات بیشتر به سرمایه های اصلی فردی به جای انواع سرمایه قطعی توجه می کنند.

    اطلاعات تکمیل کننده مورد نیاز: دو عامل جدید برای RSIوجود دارد.

    بحث وتحلیل مدیریت: بعضی از شهرها قبلا شرکت نامه های انتقالی به عنوان قسمتی از گزارش مالی سالانه شان تهیه می کنند. برای بعضی ازآنها، این نیازبه تحلیل وبحث مدیریتی جدید ممکن نیست که عوامل کار اضافی مهم را مطرح کند. به هر حال، به موجب اضافاتی به صورت حسابهای گسترده دولتی(وموضوعات مورد نیاز) فضا(تلاشهای کاری مربوطه) قطعا افزایش خواهدیافت. بعلاوه ،زمانی که این قسمت موردنیازی از صورت حسابهای مالی قطعی می باشد که هزینه های حسابرسی شاید افزایش خواهد یافت.

    گزارش بودجه: مقایسات نتایج بودجه برای موارد واقعی مخصوص سرمایه های دولتی برای مدت زمان طولانی به عنوان قسمتی ازصورت حسابهای مالی اساسی نخواهد بود. اما اینRSIمی باشد.و نیازهای اضافی وجود داردکه عبارتندازهر دو هم بودجه های مالی و هم اساسی که باید ارائه شوند.

    صورت حسابهای مالی اساسی : بر اساس مدل جدید، ارائه صورت حسابهای مالی اساسی در زیر خلاصه شده است.

    (نمودار در فایل اصلی موجود است)

    هیچ گروه حساب : کل دارایی های ثابت و بدهی های بلند مدت برای مدت زمان طولانی به عنوان گروههای حساب نشان داده نمی شوند. اکنون آنها در صورت حسابهای مالی گسترده دولتی به عنوان دارایی ها و بدهی ها شامل شده اند.

    استهلاکات مختص فعالیت های درونی : بر اساس مدل گزارش جدید، استهلاک برای دارایی های سرمایه ای دولتی همانند آنهایی که درمیان سرمایه عمومی خریداری شده است ثبت نشده است. منطق قدیمی برای این ، توجه ویژه ای به منابع معرفی جدید خواهد داشت که بر مبنای این حقیقت ساده می باشد که برنامه ها وپروژه ها در فرایند بودجه برمبنای ارزش خالص موجود دارایی های ثابت سرمایه گذاری نخواهند شد. به هرحال، به منظورجمع آوری هزینه این دارایی ها بر اساس عمر مفیدشان محل جدید استهلاک دارایی های عمومی ثابت را نیاز خواهد داشت. مطابق با آن، صورت حسابهای مالی گسترده دولتی هزینه های سرمایه ای را نشان نمی دهند (ونه اینکه آنها قصد دارند عوامل اصلی پرداخت آن خدمات بدهی را به عنوان هزینه ها نشان دهند) اما سرمایه براساس صورت حسابها رانشان خواهند داد. ثبت ساختارهای بنیادین به عنوان دارایی های سرمایه ای -  وهزینه کردن آنها در میان استهلاکات. اصول جاری حسابداری نیازبه گزارش هزینه سختاری بنیادی مانند پل ها، جاده ها،لوله های آبکشی شهری، لامپ های خیابانها واخطارهای ترافیکی مانند دارایی های سرمایه ای ندارد. البته چون آنها کل سرمایه کذاری های اصلی نمی باشند ولی چون آنها ثابت می باشند وفقط برای دولت ارزش دارند (به استثنای داستانهایی که اغلب گفته می شود واقعا فروش زیادی برای پل بروکلین وجود ندارد).در مدل گزارشی جید نیاز است که ساختارهای بنیادین براساس ارزش قدیمی نه جاری شان گزارش شوند و سپس همانند دارایی های دیگرکه دربالا توصیف شددچار استهلاک می شوند( چندین اختیارات قانونی پیچیده برای چگونگی انجام این وجود داردکه به هیچ وجه شامل استهلاک دارایی های زیر ساختاری نمی شودحتی اگر یک طرح حفظ شده پذیرفته شودو دارایی ها مطابق با آن طرح حفظ می شوند) تقریبا تمام کارکنان مالی شهرداری در کشورشدیدا این تغییر رابه عنوان چیزخیلی گران با ارزش عمل محدود مطرح می کنند

    آیا بنیه مالی شهرکه بهتر یا بدتر به نظر می رسد؟.

    جواب کوتاه

    آن بستگی به شرایط هرشهر دارد در مورد سرمایه، آن باید اختلاف کمی به وجود آورد و درسطح گسترده دولتی دارایی های ساختارهای بنیادین برروی ترازنامه نشان می دهدکه موقعیت سرمایه را در بعضی موارد گسترش می دهد. برای دیگران، شامل بدهی بلند مدت وبدهی های دیکرکه ممکنه سرمایه را کاهش دهند می شود.برای تعدادی از شهرها که گزارشات این نمونه رامطابق با مدل جدید تهیه کرده اندخوب به نظر می رسدکه باشد نه بدترونه بهتر –فقط مختلف.

    تکمیل:

    همانطور که چهارمین مورد درجدول زیر ارائه شده است اطلاعات مفید برای مدل جدید متفاوت است وبه سایز مالی نهاد و سال مالی اش بستگی دارد.( در این جدول فرض شده که سال مالی از یکم جولای شروع شده وسی جولای پایان یافته) همچنین اطلاعات مفید متفاوتی برای تکمیل مدل جدید و جنبه های گزارشی ساختارهای بنیادین وجود دارد( دارایی هایی از اطلاعات مفید مدل جدید اضافه یا حذف شده است) و برخلاف گزارشات قبلی ساختارهای بنیادین که به اواخر1980 برمی گردد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه , مقاله در مورد تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه , تحقیق درباره تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه , مقاله درباره تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله گسب شماره 34 چیست؟ با ترجمه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت