تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: word کد فایل: 10092
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی شیمی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران

    شرکت ملی حفاری ایران طبق بند (الف)ماده (5) قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران به صورت شرکت سهامی خاص و به عنوان شرکت فرعی شرکت ملی نفت ایران در تاریخ 1/10/1358 به فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)تشکیل و به شماره 870/943 به ثبت رسید .مرکز اصلی شرکت در اهواز است و شرکت میتواند شعب و یا  نمایندگیهائی برای اجرای عملیات خود در داخل وخارج کشور تاسیس نماید .

    آشنایی با شرکت ملی حفاری ایران 

    سخن اول

    شرکت ملی حفاری ایران در طول سالهای گذشته با سرمایه گذاری در امر آموزش در کلیه رشته های عملیاتی و فنی قادر گردید تعداد دستگاه های حفاری را به 46 دستگاه شامل 42 دستگاه حفاری خشکی و4 دستگاه حفاری دریایی برساند . شرکت ملی حفاری با استفاده از روشهای نوین مدیریت و به کار گیری تجارت مهندسین و متخصصین مجرب با اندوخته های علمی / تجربی بیش از 90 سال در صنعت نفت ایران راسا عملیات پیچیده حفاری در دریا و خشکی را با کلیه خدمات فنی خفاری مربوطه انجام می دهد .

    حوزه فعالیت

    شرکت ملی حفاری ایران به لحاظ دامنه عملیاتی از بزرگترین شرکتهای فرعی شرکت ملی نفت ایران محسوب شده واز شمالی ترین مناطق ( سرخس، خانگیران ) مرکزی ، غرب ، جنوب غربی ، تا جنوبی ترین مناطق ( پارس جنوبی ) و به طور کلی در بیش از ده استان کشور که امکان استحصال نفت و گاز وجود دارد فعالیت می نماید .

    خدمات فنی حفاری

    صنعت حفاری از جمله صنایع زنجیره ای است که از بهم پیوستن تخصصهای مختلفی معنا می یابد . خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران امروزه این افتخار را دارد که عملابا در اختیار داشتن تجهیزات وماشین الات پیشرفته این خدمات و سرویس های فنی را با بهره گیری از کارشناسان مجرب در طول عملیات حفاری چاه های نفت و گاز با کیفیت مطلوب ارائه میدهد . این خدمات که از حفاری تا بهره برداری از چاه ادامه می یابد شامل : خدمات نمودار گیری ، سیمان کاری انواع جدارها ، اسید کاری ، لوله گذاری چاه ، نصب ویزه، چاه پیمایی و تکمیل چاه ، ازمایش و تعیین بهره دهی چاه ، حفاری با هوا ، تزریق نیتروژن ، برنامه ریزی و سرویس صنایع ،تعمیر چاه با لوله مغزی سیار و حفاری افقی و جهت دار میباشد .

    بازار یابی و امور بین الملل

    درراستای اجرای سیاستهای صدور خدمات فنی مهندسی شرکت ملی حفاری ایران نسبت به انجام فعالیتهای برون مرزی بویژه در چار چوب پروژه های بیع متقابل و شرکت در مناقصات بین المللی به منظور عملیات حفاری و خدمات فنی مربوط و همچنین مشارکت با شرکت های معتبر بین المللی در امر حفاری چاههای نفت و گاز اقدامات مثبتی بعمل آمده که در این رابطه بیش از 50 مورد قرار داد و زمینه های مشارکت فراهم گردیده است .  

    ویژگی ها و مزیت های شرکت ملی حفاری ایران

    امروزه شرکت ملی حفاری ایران با دارا بودن منشور کار بعنوان یکی از مجموعه های صنعتی بزرگ و بین المللی در سطح جهان مطرح است و در این راستا ویژگی های منحصر  بفردی را بعنوان نوعی از فرهنگ سازمانی در شرکت رشد وتوسعه داده است که بصورت محوری میتوان به رعایت اصول ایمنی ، همبستگی ، همدلی ، وحدت کارکنان ومدیریت ، سرعت و دقت در انجام امور عملیاتی ، خدمات فنی ، مهندسی و پشتیبانی ، بهره گیری از آخرین دستاورد های علمی / صنعتی در زمینه حفاری و خدمات فنی وابسته به آن ، آموزش مستمر کارکنان و کسب مهارتهای و عملی در تمامی سطوح کاری ، توجه به خواستههای مشتریان و متقاضیان و کوشش در اصلاح روشها برای ارتقاء کیفیت خدمات مربوط ، اشاره نمود.رعایت و بکار گیری شاخصهای مذکور، موجب گردید تا این شرکت از مزیت های و ویژگی های خاصی برخوردار گردد که مهمترین آنها عبارتند از : داشتن نیروی انسانی سخت کوش ، ماهر ومتخصص پائین بودن نرخ های حفاری چاههای نفت و گاز توسط این شرکت، در اختیار داشتن کلیه تجهیزات و ماشین آلات فنی .

    حفاری در ایران یعنی حفاری در تمامی نقاط بیشتر جهان شرکت ملی حفاری ایران یعنی 40 شرکت در یک شرکت .

    بکار گیری فن آوری نوین در صنعت حفاری

    تکنولوژی حفاری یکی از روز آمد ترین فن آوریهای صنعتی در جهان است و ضرورت به کارگیری روشها جدید حفاری ، یکی از ابزارهای مهم برای حضور در عرصه های بین المللی و رقابت با شرکت های بزرگ نفتی جهان بشمار می رود که این امر از ابتدای تاسیس شرکت به عنوان یکی از برنامه های اساسی دنبال گردید . در این راستا ضمن آموزش نیروی انسانی متخصص ، تجهیزات و ماشین آلات مختلفی خریداری و به کار گرفته شده است . 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت