تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: word کد فایل: 12915
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲

    وضوح تصویر به‌عنوان یکی از ابزار عکاسی، فضای تازه‌ای را به نرم‌افزارهای تصویرساز دیجیتالی می‌دهد. برنامه فتوشاپ در زمینه وضوح تصویر نقش مهمی دارد.   

     

     

              وضوح تصویر به‌عنوان یکی از ابزار عکاسی، فضای تازه‌ای را به نرم‌افزارهای تصویرساز دیجیتالی می‌دهد. برنامه فتوشاپ در زمینه وضوح تصویر نقش مهمی دارد. این برنامه دارای ابزار واضح‌سازی است که از راه منوی Filter و گزینه Sharpen قابل دستیابی است. همچنین فتوشاپ CS۲ دارای ابزار بهتری با عنوان Unsharp Masking است.

    Unsharp Masking ابزار قدرتمندی است و در حالی که الگوریتم‌ها و کنترل‌های قابل توجهی دارد از فیلتر Smart Sharpen هم بهره‌مند است که نتایج عالی را ارائه می‌دهد. این در حال یاست که Smart Sharpen همواره از کارآئی کمتری نسبت به Unsharp Marking برخوردار است.

    در برنامه‌های تصویرسازی، واضح‌سازی دارای مرحله تشخیص لبه‌ها است و هر گاه نرم‌افزار لبه‌ای را تشخیص می‌دهد، برنامه لبه‌ها را تیره‌تر یا روشن‌تر می‌سازد تا قابل تشخیص باشند.

    فیلتر smart Sharpen به شما امکان می‌دهد میزان روشنائی و تاریکی لبه‌ها را تشخیص دهید. اگر زمانی تصویر مناسبی را پیدا کردید، می‌توانید با کلیک بر آن به ذخیره تصویر بپردازید و آن را برای استفاده‌های بعدی نگه دارید این کار سرعت ویرایش تصویرهای بعدی را بالا می‌برد. در رابط Smart Sharpening دو حالت Basic و Advance وجو دارد. Advance شامل تمام تنظیم‌ها در نوع BAsic هم می‌شود، توانائی حذف یا کمرنگ کردن سیاهی‌ها (تایرکی و نور) و هاله‌های نور با افزایش میزان وضوح تصویر را دارا است.

    ● Basic Mode

    حجم‌های بالای کنتراست، پیکسل‌های لبه‌ها را فازیش داده و در تصویر وضوح بیشتری را نمایش می‌دهد.

    ● Radius

    تعداد پیکسل‌هائی را که پیرامون پیکسل‌های لبه‌های کار شماست (کاری که می‌خواهید شفاف‌سازی کنید) تعیین کنید. هر چه مقدار این شعاع بیشتر باشد سطح وسیع‌تری موضوع کار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید تعداد را بهتر نمایش دهید.

    ● Remove

    (جابه‌جائی)، سه راه ارائه شده تا به شما حق انتخاب را برای کاهش بلور و همچنین واضح‌سازی تصویرها بدهد که به قرار زیر هستند:

    ● Gaussian Blur

    یک نوع ماتی (تاری) فیلتر Unsharp Mask است و سریع‌ترین سرعت را دارد. این گزینه، Smart Sharpen را به فیلتر Unsharp Mask تبدیل می‌کند.

    ● Lens Blur

    این بهترین انتخاب است، زیرا از لحاظ لبه‌ها و جزئیات تصویر بسیار بهتر کار می‌کند. جزئیات تصویر را با وضوح بیشتری نمایش می‌دهد و با توجه به کاهش دادن هاله‌های موجود، برای تصویرهائی که دارای لایه‌های سطحی هستند. بسیار مناسب است.

    ● Motion Blur

    این گزینه تاری عکس را که در نتیجه حرکات دوربین است، کاهش می‌دهد. اگر می‌خواهید از Motion Blur استفاده کنید، زاویه blur را به کمک ابزار measure در زیر ابزار Eyedropper اندازه‌گیری کنید. توجه کنید که مقدار اندازه‌گیری شده در نوار Option پیش از وارد شدن به رابط Smart Sharpen خوانده شود و سپس آن را به کنترل Angle وارد کنید.

    ● Advanced Mode کمرنگ شدن تصویر)

    میزان وضوح تصویر را در سایه روشن یا سایه‌ها تنظیم کنید. میزان Dade تا صد در صد می‌تواند وضوح تصویر را پنهان کند. کاهش میزان این درصد آن را واضح‌تر می‌کند. این کار معادل افزایش وضوح تصویر است.

    ● Tonal Width

    میزان smart Sharpening را کنترل کنید. میزان تنظیم سطوح تار را برای سایه‌ها و سطوح روشن‌تر را برای اصلاح سایه‌روشن‌ها به صورت محدود انجام دهید. تنظیمات کمتر نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهد.

    ● Radius

    کنترل اندازه سطوح اطراف هر پیکسل برای تشخیص پیکسل‌های به‌کار رفته در اطراف سایه‌روشن‌ها است (مانند کاربرد Radius در حالت Basic) حرکت نوار لغزنده به سمت چپ فضای کوچکتر و به سمت راست سطوح بزرگتری را مشخص می‌کند. کم و زیاد کردن و تغییر پارامترها در فیلتر Smart Sharpen به شما کمک می‌کند تا به بالانس درست بین تنظیمات Radius و Amount دست یابید. در فیلم‌ها و فایل‌های دوربین دیجیتال و اسکن‌هائی با کمترین رگه، بالاترین مقدار تنظیمات Amount (بین ۷۵ تا ۲۵۰) و کمترین تنظیمات Radius (بین ۳ و ۱/۵) را به‌کار برید. در این حالت ممکن است نمایشگر شما آن را به‌صورت شبکه‌ای نشان دهد، اما این کار در پرینت بدین صورت نخواهد بود.

    برای تصویرهائی که دارای رگه هستند کمترین مقدار Amount (بین ۱۵ تا ۰۳) و بیشترین تنظیمات Radius (بین ۱۰ تا ۲۰) را به منظور کاهش (بافت) به‌کار برید. شما می‌توانید در تصویرهائی که دارای جرئیات واضحی هستند از فیلتر Smart Sharpen برای تنظیم کنتراست واقعی و وضوح تصویر برای پانچ تصویرها و تأثیرگذاری استفاده می‌شود. مراحل این کار بسیار ساده است. لایه Background را کپی کنید و لایه Layer Blending را به Luminosity تغییر دهید و سپس مسیر زیرا را دنبال کنید: Filter>Sharpen>Smart Sharpen حال مقدار Amount را تا بیست و radius را تا پنجاه تغییر دهید. توجه داشته باشید که در این مسیر کنتراست و وضوح تصویر تغییر نمی‌کند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت